וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מתעניינת בקשר ריבר פלייט

רומן רוזנבלט

13.5.2007 / 16:55

ויקטור זאפטה נמצא על הכוונת של רוני לוי. המאמן ביטל את יום החופש של שחקני מכבי חיפה והראה להם בוידאו את המשחק מול כפ"ס

שחקני מכבי חיפה קיבלו הבוקר (ראשון) עונש חינוכי אמיתי ולא נעים במיוחד לאור תצוגתם אתמול בהפסד 1:0 להפועל כפר סבא. בניגוד לפעמים קודמות, החופש ממנו היו אמורים השחקנים להנות היום, בוטל והם נאלצו להגיע לאימון בוקר.

שחקני הקבוצה שהגיעו הופתעו לגלות כי חדר הכושר נעול ולא יוכלו להתאמן בו וכעונש צפו השחקנים בכל המחצית הראשונה של המשחק מול הפועל כפר סבא אמש, במהלכה הציגו יכולת מחפירה. מאמן הקבוצה אפילו לא החליף מילה עם שחקניו במהלך הצפייה לאחריה שוחררו השחקנים ומחר הם יקבלו את יום החופש שתוכנן במקור להיום.

הקבוצה שלחה בסוף השבוע הצעה נגדית לויטסה ההולנדית במסגרת המשא ומתן על העברתו של חיים מגרלשווילי וכעת מצפים בחיפה לתשובה מצד ההולנדים.

בעקבות ההפסד כבר בימים הקרובים יואצו ההכנות לקראת העונה הבאה בכל הנוגע לסגל השחקנים. כמו כן, צפויות להתקיים שיחות נוספות בין הצוות המקצועי בראשות רוני לוי לבעלים יעקב שחר, לגבי החיזוק לשנה הבאה.

לגבי הזרים, בוקולי צפוי להישאר בעוד דירסאו, המתנדנד לאחרונה, צפוי לעזוב, אבל הקבוצה תנסה להתחזק במספר שחקנים ישראלים. רוני לוי עשוי לצאת בעצמו עם סיום העונה לדרום אמריקה, כדי לעקוב אחרי שחקני חיזוק עליהם המליץ לו עוזרו סלובודאן דראפיץ'.

אחד מהם הוא ויקטור זאפטה הארגנטינאי, איתו כבר פתחה הקבוצה במגעים. במועדון מהכרמל הגיבו: "מספר שמות של שחקנים מברזיל ומארגנטינה הועברו לרוני לוי לאחר הסיור של סלובודאן דראפיץ' בדרום אמריקה, אבל עדיין לא חלו ההכנות לעונה הבאה".

בחיפה עדיין מקווים שהקבוצה לא תצטרך להתמודד במשחקי האינטרטוטו, לאחר עונה מאוד מתישה ומאכזבת. שחקנים ציינו לאחר המשחק כי לאחרונה קיימת תחושה לא מובנת של אדישות וחוסר תשוקה.

יניב קטן, שממשיך לסבול מכאבים בשל דלקת בשרירי הבטן, בספק לשני המשחקים שנותרו עד לסיום העונה.

"אתם משחקים בלי לב, בלי כבוד, בלי נשמה" (משה הרוש, "הארץ")

למרות העונה הקשה שעוברת על מכבי חיפה, רוני לוי שמר בחודשים האחרונים על שלווה, לפחות כלפי חוץ. אתמול, אחרי ההפסד להפועל כפר סבא, התברר שגם לאיפוק שלו יש גבול.

בסיום המשחק סיפרו שחקנים כי שמעו צרחות רמות מהחדר בו שהה המאמן הזועם. "חצי שנה כפר סבא לא מנצחת בבית עד שאנחנו באים לפה", הוא נשמע זועק, "לאף אחד אין פה כבוד". עוד בהפסקה גער לוי בשחקניו והאשים אותם בחוסר מוטיבציה. "אתם משחקים בלי לב, בלי כבוד, בלי נשמה", הטיח בהם. "לא נראה שאתם בכלל רוצים לנצח".

בקבוצה גם מטיחים ביקורת זה בזה מאחורי הגב. "דקל עושה טעויות של שחקן נוער", אמר אחד השחקנים. אחר הוסיף: "נראה כאילו לאף אחד אין חשק לשחק. דירסאו עושה טובה שהוא רץ". גם על המאמן נשמעה ביקורת, בעיקר על החלטתו לפתוח עם שאבייר אנדרסון. "ברור שאנדרסון לא ימשיך פה", אמר שחקן. "אם זאת החלטה מקצועית, מדובר בהחלטה רעה מאוד".

לוי החליט לקיים הבוקר אימון כצעד ענישתי. בחיפה אומרים שגוברת הנטייה לשחרר את חאווייר דירסאו. הקבוצה תנסה להשאילו למועדון בארץ כחלק מעסקה לצירוף שחקן אחר.

אלי שטרן מוסיף: שני תושבי קלנסוואה נעצרו אתמול במהלך משחקה של כפ"ס מול חיפה, לאחר שנצפו על ידי מצלמות האיצטדיון כשהם פורצים לרכבים בחניון. בתוך דקות סגרו השוטרים על שני החשודים, שנעצרו.

השבוע ייחלו עבודות השיפוץ באיצטדיון לויטה, כשבמוקד השיפוצים יוחלף משטח הדשא.

עדכון ראשון: 13.5 9:23
עדכון אחרון: 13.5 16:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully