וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק של אלופים

12.5.2007 / 22:46

ריאל מדריד פיגרה 3:1 מול אספניול, אבל השלימה מהפך אדיר ל-3:4 משער של היגואין בדקה ה-89 והעפילה לפסגה. סביליה גברה על רקראטיבו

אז ריאל מדריד לא תמיד הרשימה העונה, לא דרסה כמו שאולי ציפו ממנה וגם הפסידה כמה פעמים בבית, אבל מול המינוסים האלו עומד פלוס אחד גדול. איזה תענוג המשחקים של הקבוצה הזו מספקים לאוהבי הכדורגל. הערב (שבת) היה עוד אחד מהמשחקים הללו. ריאל ניצחה 3:4 את אספניול במשחק שפתח את המחזור ה-34, עלתה אחרי תקופה ארוכה למקום הראשון בטבלה, והלחיצה את ברצלונה שתשחק מחר מול בטיס.

אספניול הגיעה לסנטיאגו ברנבאו ארבעה ימים לפני שהיא מתייצבת בגלזגו למשחק מול סביליה בגמר גביע אופ"א והשחקנים הוכיחו שתחת הדרכתו של ארנסטו ואלוורדה יש להם הרבה מה להגיד.

וולטר פנדיאני האורוגוואי, מלך השערים של גביע אופ"א עם 11 שערים, בדרך כלל לא פותח בליגה, אבל היום נתן את אחד ממשחקיו הגדולים וכבש שלושער בדקות 15, 27 ו-34. בתווך צימק רוד ואן ניסטלרוי (30) ל-2:1. הקבוצות ירדו למחצית כשאספניול מפתיעה עם יתרון 1:3, אבל צמד מהיר של ראול (49) וחוסה אנטוניו רייס (56) פתחו משחק חדש. בדקה ה-89 הגיע המבצע של המשחק, כשגונזאלו היגואין חטף כדור, החליף דאבל פס עם רייס וכבש את שער הדרמטי. מדהים.

במשחק השני שנערך בשבת גברה סביליה בקלילות 1:2 על רקראטיבו הואלבה, ושחקניו של חואנדה ראמוס עשו את המוטל עליהם והגבירו את הלחץ על בארסה. כמו אספניול, גם בסביליה נראה היה שעיקר תשומת הלב נתונה לגמר גביע אופ"א שייערך ביום רביעי, אבל לפחות הם הצליחו להשיג את הנקודות.

אנזו מארסקה כבש ראשון כבר בדקה ה-13 עוד שער מצוין, והפך את המשחק לפשוט יותר עבור המארחים. לואיס פביאנו הוסיף את השני בפנדל בדקה ה-81, ועל אף שרקראטיבו, שעדיין חולמת על העפלה היסטורית לגביע אופ"א, צימקה מפנדל של ואסקס בדקה ה-89, סביליה שמרה על המתח בצמרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully