וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקאוט של מאיורקה עקב אחרי אוקוצ'ה

רומן רוזנבלט

12.5.2007 / 22:35

נכח בניצחון הסוער של נתניה על הרצליה. הקהל נהם לקאמנאן, שאמר: "לא רוצה לשחק פה". אנסומבו: "מוסטרליץ' קרא לי 'ניגר'"

משחק מצוין היה הערב (שבת) באיצטדיון בהרצליה, שם נוצחה קבוצתו המקומית של פרדי דוד על ידי מכבי נתניה 3:2. הקהל נהנה מהרבה כדורגל, אבל הייתה גם הרבה אלימות.

בתוספת הזמן הורחקו תמיר כהן מנתניה וסקוט היגינס שוער הרצליה אחרי שדחפו אחד את השני, ואייל טרטצקי נכנס לשער הרצליה. אחרי שריקת הסיום של השופט, משה בוחבוט, פרצה מהומה רבתי על כר הדשא, שכללה דחיפות הדדיות בין שחקני הקבוצות, ונסיון לפגוע האחד בשני.

ראובן עטר: "האמת היא שאני לא יודע מה היה. כשאני אראה בטלוויזיה, אני אדע איך להגיב. אני חושב שכל מי שראה אותנו נהנה מאוד מכדורגל התקפי שלנו. זה שבוע שני ברציפות בו אנחנו כובשים שלושה שערים. הקבוצה הראתה והוכיחה שהמטרה היא להגיע לגביע אופ"א".

לואיס מרין: "עוד לא סגרנו את ההגעה לאירופה. אנחנו צריכים לקחת עוד 3 נקודות בשבוע הבא כדי לגמור את הסיפור". על אירועי סיום המשחק אמר מרין: "כשקבוצה שנלחמת על חייה פוגשת קבוצה שנלחמת על הגעה לאירופה, יש הרבה רגשות במשחק, וזה מה שהתפרץ בסיום וזה נורמלי למשחק כדורגל".

"אולי אעזוב לאירופה, אולי אשאר בנתניה"

סקאוט של קבוצת מאיורקה הספרדית נכח היום במשחק ועקב אחרי אובודו סאמד אוקוצ'ה, וזאת לאחר שהקבוצה כבר הביעה התעניינות בשחקן כבר לפני כשבוע. הסקאוט התרשם מיכולתו של החלוץ, שכבש צמד, ובימים הקרובים צפויה פנייה להנהלת מכבי נתניה.

דניאל יאמר ימריא מחר לעסקיו לחו"ל, וייתכן כי הנושא יקבל תאוצה כשיחזור. המכשול העיקרי לעניין הוא החוזה שיש לאוקוצ'ה בקבוצה לעונות הבאות, אך גורמים המעורבים בעסקה הנרקמת טוענים כי הדבר לא יכשיל את מעברו של החלוץ לאירופה בעונה הבאה.

כמו כן נודע כי הסקאוט של מאיורקה התרשם מעוד מספר שחקנים במועדון, אך סירב לנקוב בשמות. יאמר העביר דרך עוזרו איציק גניש מסר מעודד לשחקני הקבוצה ולמאמניה: "מזל טוב על הניצחון, אני מאוד שמח וגאה בכולם".

אוקוצ'ה, שביצע תנועה מגונה כלפי אוהדי הרצליה, אמר בסיום: "אולי אני אעזוב לאירופה, אולי אשאר בנתניה. אני מחכה לסוף העונה ונראה מה יהיה. אני אשמח להישאר בנתניה כי כנראה נגיע לאירופה, אבל רק בסוף העונה אני אדע". אוקוצ'ה טען בסיום כי אוהדי הרצליה נהמו כלפיו במהלך כל המשחק, ולכן הקניטם בסיום.

"הרצחת וגם ירשת?"

בהרצליה זעמו על שיפוטו של משה בוחבוט בסיום, וטענו שזו לא פעם ראשונה שהוא מקפח אותם. בקבוצה קבלו על כך ששני שחקנים חשובים להמשך ההישרדות הורחקו שלא בצדק. בהרצליה באו בטענות למזואה אנסומבו, שלטענתם הצית את כל המהומה בסיום.

בהרצליה טענו שאנסומבו בעט את הכדור אחרי שריקת הסיום לעברו של איגור מוסטארליץ', שהורחק מספר דקות קודם לכן, ואף סימן לעברו תנועה מגונה. כאשר מוסטרליץ' פרץ לדשא בנסיון להגיע באנסומבו, נדרשו כארבעה אנשים כדי לתופסו. מוסטארליץ' עזב את האצטדיון זועם בסיום.

אנסומבו הכחיש שביצע תנועה מגונה, ולגבי טענות הרצליה, אמר אנסומבו כי בעט בכדור בפרץ של ניצחון והוא חלף ליד מוסטרליץ', שלטענת שחקן נתניה קילל אותו לאורך כל המשחק במילים קשות, וכי כינה אותו "ניגר".

פרדי דוד היה נסער אחרי ההפסד: "מאז שאני בכדורגל קופחתי בהרבה מקרים ואף פעם לא דיברתי, אבל היום הייתה הצגה רעה מאוד של השופטים. אני לא רוצה להשתמש במילים בוטות כי אני לא אדם שמתלהם. ראית פה שני אדומים. במקום לשרוק לנגיעת יד הוא הוציא שני אדומים, ואגב, למוסטרליץ' הגיע. אבל הרצחת וגם ירשת? גם מנעת מאיתנו מצב חופשי שממנו היינו יכולים לכבוש וגם הוצאת אדום? תמיר כהן נכנס בשוער שלנו והשוער קיבל אדום".

"מכבי נתניה קבוצה גדולה. היא לא צריכה עזרה ממשה בוחבוט ולא מאף שופט בשביל להגיע לאירופה. הפסדנו בגלל שלא שיחקנו טוב, אבל אני חושב שחלק מההשפעה הייתה של השופט. אני מבקש ממשה בוחבוט, שאני מאוד מעריך וחושב שיהיה שופט העתיד של ישראל, שיילך הביתה ויעשה חושבים בדיוק כמו שאני הולך הביתה ועושה חושבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

קאמנאן זעם על האוהדים של הרצליה

הקהל של הרצליה נהם לעברו של אנסומבו כשזה ירד לחדרי ההלבשה בסיום, מה שהכעיס מאוד את שחקן הרצליה, יאניק קמאנאן, שהתעמת עם אוהדי קבוצתו שלו.

למי שכבר שכח, נגד קמאנאן הופנו קריאות גזעניות על ידי קהל אוהדי מכבי תל אביב. לירן שטראובר והנהלת הרצליה ניסו להרגיעו. קמאנאן סירב להגיב בסיום ואמר: "אני לא רוצה לדבר, עזבו אותי בשקט".

קאמנאן טען בלהט הדברים ש"אני לא רוצה לשחק פה יותר", אולם בהרצליה דאגו להרגיעו. בני בקלו, דובר מכבי הרצליה, אמר על מה שקרה: "הגיע הזמן שתעבור חקיקה בכנסת שתשים אנשים שיתנהגו בגזענות מאחורי סורג ובריח, רק ככה זה ישפיע. גם אותם אוהדים בהרצליה שנהמו היום צריך לשים בכלא".

בוחבוט רשם בדו"ח המשחק את הנהמות של הקהל, ושתי הקבוצות צפויות לעמוד לדין.

יה יה פטי יעזוב הלילה (בין שבת לראשון) את ישראל לאחר שסיים את העונה. כזכור, פטי הורחק על ידי בית הדין של ההתאחדות לארבעה משחקים, וטרם ידוע אם ימשיך בהרצליה גם בעונה הבאה.

בסיום המשחק התפתחה קטטה בין אוהדים משתי הקבוצות, שנבלמה במהירות על ידי כוחות המשטרה במקום. מפקד משטרת הרצליה, סנ"צ יצחק גטניו, החליט הערב כי הגדרות באיצטדיון הרצליה יוסרו לקראת העונה הבאה. העונה הוסרו הגדרות ביציע המערבי, אך בעונה הבאה יוסרו גם במזרחי והן מאחורי שני השערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully