וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה הבטיחה את הישרדותה

12.5.2007 / 21:34

הקבוצה של שירזי כבר היתה בתשעה שחקנים, אבל ניצחה 2:3 את אשדוד, ונשארה עוד עונה בליגה. שירזי: "אנחנו מסיימים עונה מאכזבת"

בשכונת התקווה יכולים הערב לנשום לרווחה, אחרי שבני יהודה ניצחה בבלומפילד 2:3 את מ.ס אשדוד, והבטיחה את הישארותה בליגת העל.

זה לא היה קל לשחקניו של ניצן שירזי, על אף שאשדוד כבר גמרה את העונה. החל מהדקה ה-70, כשהיא הובילה 0:3, נשארה בני יהודה ב-9 שחקנים אחרי הרחקתם של אסי דומב ואימורו לוקמן. אשודו השכילה לצמק את התוצאה, אבל 3 הנקודות נשארו בחיקה של המארחת, שנשמה לרווחה עם שריקת הסיום.

בעזרת קישור מעובה, בני יהודה שלטה בדקות הפתיחה, אבל לא ייצרה מצבים ליד שערו של יניב בן ישי. אשדוד נחלשה ככל שנקפו הדקות, ובני יהודה ניצלה זאת כשאסי בלדוט (30) וליאור אסולין (35), כבשו והעלו אותה ליתרון 0:2.

במחצית השנייה חילופים התקפיים של חזן ניסו למנוע קריסה, אבל המארחים המשיכו באותו קצב, ועלו ליתרון 0:3 משער נגיחה של לוקמן. בדקה ה-70 בני יהודה נשארה, כאמור, בתשעה שחקנים ואשדוד צימקה משערים של משה בן לולו (80) ויניב עזרן (86) ל-3:2. לא יותר.

מהלך המשחק

דקה 30- גול! אסי בלדוט העלה את קבוצתו של ניצן שירזי ליתרון 0:1. הגנתה החלשה של אשדוד איפשרה לכדור שמסר עוז ראלי לעבור אותה ולהגיע לבלדוט, שהכניע את בן ישי.

דקה 35- גול! ליאור אסולין הכפיל את יתרונה של בני יהודה, כשכבש מול בן ישי, וקבע 0:2.

דקה 57- גול! אף אחד לא שמר באשדוד את אימורו לוקמן, שנגח כדור קרן שהרים אסי בלדוט, פנימה. 0:3 לקבוצה של שירזי.

דקה 70- בני יהודה נשארת בתשעה שחקנים, אחרי הרחקתם של דומב ולוקמן.

דקה 80- גול! משה בן לולו מנצל את היתרון המספרי של האורחים ומצמק ל-3:1.

דקה 86- גול! בני יהודה המשיכה לתקוף, אבל דווקא אשדוד היתה זו שכבשה וצימקה ל-3:2 משער של יניב עזרן.

הרכבי הקבוצות:

בני יהודה: וינסנט אניימה; אסי דומב, יישה ודראן, סאלם אבו סיאם, אלי אברבנאל; אסי בלדוט, הרוויה קובאצ'ביץ', אימורו לוקמן, מטה בטורינה; ליאור אסולין, עוז ראלי.

מ.ס. אשדוד: יניב בן-ישי, תומר חליבה, כריסטיאן גונזאלס, גורה טל, תומר ברוקס, יוסי אופיר, ז'אן ז'אק-גוסו, עידן מליחי, אמיר לביא, יניב עזרן, עידן שריקי.

שירזי: "עוד לא הספקתי לחשוב על העונה הבאה"

המאמן המנצח, ניצן שירזי, אמר בסיום: "הניצחון מבטיח לנו את ההישארות בליגה תאורטית ומעשית. אנחנו מסיימים עונה מאכזבת, מסיימים עונה שלא ענינו לציפיות שאנחנו יצרנו. ניסינו להמשיך את הקו של העונה שעברה, זוהי לא עונה של סיפור הצלחה. אני מקווה מאוד שהמועדון הזה יידע ימים יפים בעונה הבאה".

לגבי העונה הבאה אמר שירזי: "עוד לא הספקתי לחשוב, שעד שלא הבטחנו את ההישארות. עדיין לא חשבתי על כך, וזהו לא הזמן המתאים, צריך לחשוב על זה בקרוב. אני אשב, אני אחשוב, אני אעשה כל מה שבני יהודה צריכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully