וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל עלה לגמר טורניר רומא

12.5.2007 / 20:28

אחרי מאבק איתנים עם ניקולאי דוידנקו, הצליח הספרדי לנצח 6:7, 7:6, 4:6 ולהעפיל לפיינל מול גונזאלס, שעבר את וולאנדרי. איבנוביץ' בגמר ברלין

רפאל נדאל המשיך היום (שבת) את הרצף המדהים שלו על משטח החימר, לאחר שגבר על ניקולאי דוידנקו 6:7, 7:6, 4:6 בחצי הגמר ברומא, והעלה את שיא הניצחונות שלו על המשטח האדום ל-76. פשוט מדהים.

מה שלא פחות מדהים היה המשחק עצמו, שהתעלה לרמה שלא רואים כל יום. שני הטניסאים נלחמו כמו אריות, במשחק שנמשך עוד ועוד כשכל אחד מוציא מעצמו ומיריבו חבטות מרשימות ומאבק על כל נקודה. אחרי הרבה עצבים ומתח, נדאל העפיל לגמר הטורניר היוקרתי שבאיטליה (סך פרסים שני מיליון דולר), והוא בדרכו להשלים עוד עונה מושלמת על החימר.

המשחק היה צמוד לכל אורכו, ושתי המערכות הראשונות הוכרעו בשובר שוויון. במערכה השנייה דוידנקו כבר שבר והגיש למערכה, אבל נדאל שוב הוכיח שעל החימר הוא פשוט בלתי מנוצח לפני שהפסיד בשובר שוויון 10:8. את המערכה השלישית, כידוע, הוא לא איבד.

בגמר הוא יפגוש את פרננדו גונזאלס הצ'יליאני, ששם קץ לחלומותיו של פיליפו וולאנדרי האיטלקי אחרי שגבר עליו בחצי הגמר 1:6, 2:6. וולאנדרי, 53 בעולם, הדהים את רוג'ר פדרר בשלבים המוקדמים ובאיטליה חשבו שהוא עשוי להיות האיטלקי הראשון בגמר מאז 1978. אבל מול מומחה החימר גונזאלס, שפתח את העונה בכושר מצוין כולל גמר אליפות אוסטרליה, זה כבר הלך קשה יותר. ומה נגיד אנחנו? מזל שברמת השרון לא משחקים על חימר.

ברלין: איבנוביץ' מחכה בגמר

אנה איבנוביץ', הסרבית הנפלאה המדורגת 12 בעולם, העפילה היום לגמר טורניר ברלין (סך פרסים 1.34 מיליון דולר), אחרי שחלפה בחצי הגמר על פני האוקראינית יוליה ואקולנקו. האוקראינית המפתיעה לא הצליחה להתמודד עם הפציעה ממנה סבלה במהלך המשחק, ופרשה בפיגור 4:3 במערכה הראשונה.

בגמר איבנוביץ' מחכה למנצחת בין ז'סטין הנין לבין סבטלנה קוזנצובה, שהופסק בשל גשם כשהתוצאה 1:1 במערכות וקוזנצובה מובילה 2:3 במערכה השלישית.

בדרך לחצי הגמר הנין השלימה היום בצהריים קאמבק מדהים על החימר הברלינאי, אחרי שכבר פיגרה 4:0 במערכה השלישית מול ילנה יאנקוביץ'. המשחק ביניהן חודש במצב של 0:1 במערכות ליאנקוביץ' ו-4:4 במערכה השנייה, והנין השלימה משחק שני ביום אחד, בעיקר בגלל הגשם המציק שהפריע לכל אורך השבוע לקיומו של הטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully