וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר - הפועל ת"א: יתחיל בווינטר, ייגמר בגן סאקר

לי בוץ ואסף שקד

12.5.2007 / 9:17

בית"ר ירושלים מתכוננת למשחק האליפות מול הפועל ת"א, יוסי מזרחי המדוכדך ביקש משחקניו לנצח. האדומים יגיעו בהרכב חסר

בית"ר ירושלים מתכוננת לרגע המיוחל. השמפניות כבר קוררו, גן סאקר לבש חג ומה שנותר זה רק לסיים את המשחק מול הפועל ת"א ומשם להצטרף אל אלפי האוהדים שימתינו לשחקנים. אחרי תשע שנים ותקופה כלל לא קלה שכללה מאבקי תחתית, מגיעה בית"ר לרגע לו ייחלה כל כך, תואר האליפות החמישי שלה.

"למרות שאנחנו אלופים, אני מבקש ממכם לעלות למשחק מול הפועל ת"א במטרה אחת: לנצח ולהפוך את החגיגות למתוקות יותר", אמר יוסי מזרחי לשחקניו היום. במהלך כל השבוע האחרון התעסקו בבית"ר ירושלים בהכל חוץ מבכדורגל - בתי דין, ערעורים, עונשים, הפגנות אוהדים וביקור פצועים. רק היום (שבת) התפנו שחקניו של מזרחי להתעסק אך ורק במשחק, אבל אז הופיע גשם זלעפות שגרם להפסקת האימון כרבע שעה לפני הזמן המתוכנן.

אבל גם הגשם והבוץ שנוצר בבית וגן לא מנעו מהשחקנים לחגוג יממה לפני החגיגות האמיתיות. היום מיד בתום האימון קפצו השחקנים לבוץ באופן ספונטאני ולא הורידו את החיוך מהפנים.

יוסי מזרחי נראה מעט מדוכא לאחר כל הפרסומים מהיממה האחרונה על עזיבתו הצפויה, אך המקורבים אליו סיפרו כי "יוסי בנאדם חזק, כל עוד הוא לא שומע את הדברים מארקדי אין סיבה שהוא יתייחס אליהם. חבל רק שהקהל לא יודע להעריך את העובדה שהוא הצליח להביא לכאן מה שלא הצליחו להביא במשך תשע שנים".

מחנות האוהדים יפוצלו

מחנות האוהדים יפוצלו מחר לשניים. החלק הגדול יותר, שימנה עשרות אלפים צהובים-שחורים, יגיעו החל משעה 19:00 בערב לגן סאקר, שם יוצבו מסכי ענק, דוכני מזון ושתייה וכמובן במות שימתינו לשחקנים בתום המשחק. בבית"ר הבהירו כי החגיגות מחר אינן חגיגות האליפות, אך גם אצל האוהדים וגם אצל השחקנים מסמנים את הערב כחגיגה הראשונה מבין מספר חגיגות המתוכננות.

המחנה השני, הקטן יותר, אמור להכיל כ-7,000 אוהדים שצפויים להגיע אל תחומי אצטדיון ווינטר, לתמוך בשחקנים מחוץ לכותלי האצטדיון ובסיום אף לחגוג איתם. השחקנים, מצדם, הבטיחו לאוהדים לצאת מיד בתום המשחק אל מחוץ לאצטדיון ולחגוג איתם. חוג אוהדים של הקבוצה ביקש להשכיר כשישה מנופים מחברת הבניה הסמוכה לאצטדיון, כדי לצפות מהם במשחק.

על פי האימונים בסוף השבוע, צפוי מזרחי לבצע שני שינויים יחסית להרכב שניצח את הפועל פ"ת. הברזילאי קלאבר שוונק ירד לספסל בזיגזג שאפילו הוא התבלבל ממנו, ואת מקומו בהרכב יתפוס שחקן הבית עמית בן שושן. השינוי השני מגיע מאילוץ: מיכאל זנדברג המוצהב יישב ביציע ואת מקומו בהרכב יתפוס אבירם ברוכיאן. הצעיר קובי מויאל ייכלל בסגל המשחק.

השחקנים שגרים מחוץ לירושלים התבקשו להגיע מחר בשעה 12 בצהריים אל המתחם בבית וגן, שם תצא הקבוצה באוטובוס מאורגן אל בית המלון שבו תשהה לפני המשחק. הסיבה: בסיום המשחק יגיע אוטובוס השחקנים אל גן סאקר, והשחקנים שגרים מחוץ לירושלים יוכלו לחזור לביתם יותר בקלות.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, אריק בנאדו, שמעון גרשון, יואב זיו, דוד אמסלם, דרק בואטנג, גל אלברמן, מילובאן מירוסביץ', אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, ברק יצחקי

הפועל בהרכב חסר

"יש לנו עדיין מטרות בליגה", אמר מאמן הפועל ת"א ניר לוין לאחר ההעפלה לגמר גביע המדינה, ובדרך להשגת המטרות הללו עומדת האלופה בית"ר ירושלים, שתארח מחר את האדומים באצטדיון וינטר למשחק רדיוס ללא קהל.

האדומים סובלים מסגל דליל במיוחד לקראת המשחק בוינטר, שכן פרט לאיביזיטו אוגבונה וגליל בן שאנן שסיימו את העונה בעקבות פציעות ושביט אלימלך המושעה, שי אבוטבול וסלים טועמה פצועים ובספק למשחק, גילי ורמוט חולה ולא יכלל בסגל וביברס נאתכו משרת נאמנה את נבחרת הנוער של ישראל.

ורמוט חש ברע לאחר האימון אתמול ולאימון המסכם הבוקר (שבת) הוא כלל לא הגיע. לעומתו, סלים טועמה, שסובל מכאבי גב ולא התאמן אתמול, ערך הבוקר אימון מלא, אך הוא לא צפוי לפתוח בהרכב. גם שי אבוטבול, שעורך אימונים קלים לסירוגין כבר מספר ימים, מתקשה להחלים מהנקע בקרסול זכר למשחק הליגה מול מכבי הרצליה והוא בספק להתמודדות מחר.

כתוצאה מכך מי שאמורים לקבל את הקרדיט בקישור הם לוסיאנו דה ברונו ו-וולינגטון דה אוליביירה, כשטל חן, שכבש את שער הנצחון בחצי גמר הגביע מול מ.ס. אשדוד, יתופקד בקישור האחורי גם הפעם. הקפטן יוסי אבוקסיס, שנכנס במהלך המחצית השנייה מול אשדוד צפוי להמשיך לפתוח על הספסל, וזאת על מנת שלא לסכנו לקראת משחק הגמר מול הפועל אשקלון ביום רביעי באצטדיון הלאומי.

בחוליית ההגנה לא צפויים שינויים לעומת ההרכב שניצח את אשדוד ועאמר מנצור ימישך לקבל קרדיט באגף הימני, כדני בונדר ימשיך להמתין להזדמנות מהספסל.

למרות שבהפועל מדגישים כי לא יחשבו על משחק הגמר עד לאחר משחק הליגה מול האלופה, הראש של השחקנים והצוות המקצועי כבר במשחק מול אשקלון, כשהעובדה שהמשחק מול בית"ר ייערך ללא קהל ובאצטדיון וינטר תורמת להרגשה שמדובר במשחק לפרוטוקול בלבד. בתוך כך, לאחר האימון הבוקר מיהר לוין למשחק הליגה של אשקלון מול הפועל באר שבע, בו הפסידו חניכיו של מירו בן שמעון 3:1.

מספר שעות לפני המשחק יתקיים במתחם האימונים בוולפסון טורניר ראשון מסוגו בו ייטלו חלק שמונה קבוצות ילדים מעורבות (יהודים וערבים) בחסות מפעלות החינוך ובנוכחותו של יו"ר הכנסת לשעבר, אברהם בורג. בכך ממשיכה הפועל ת"א בפועלה החינוכי ולטובת הדו קיום.

הרכב משוער: ניל אברבנל, עאמר מנצור, רמי דואני, חאבייר פאאס, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, טל חן, וולינגטון, ברוך דגו, לוסיאנו דה ברונו, אליניב ברדה.

עדכון ראשון: 12.5 19:27
עדכון אחרון: 13.5 9:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully