וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובה שוב מקבלת עזרה משופטים

12.5.2007 / 19:28

הגברת הזקנה ניצחה 1:3 את בולוניה, בזכות פנדל שנוי במחלוקת והרחקה של שניים משחקני היריבה. דל פיירו כבש צמד, טרזגה הוסיף שער

יובנטוס תעלה בחזרה לסרייה A, זה כמעט בטוח. וכנראה שגם השופטים בליגה האיטלקית השניה יודעים שהביאנקונרי לא ממש שייכת לשם. פנדל שנוי במחלוקת נתן ליובה את הניצחון 1:3 על בולוניה היום (שבת) במסגרת המחזור ה-38 של הסרייה B, ובולוניה סיימה את המשחק בתשעה שחקנים.

דווקא האורחת עלתה ליתרון (27) משער של קלאודיו בלוצ'י, שהצליח לחמוק ממלכודת נבדל ולהכניע את בופון. יובה הישוותה (37) משער של דל פיירו, שקיבל כדור ארוך מזאנטי ובעט פנימה. טרזגה ודל פיירו המשיכו לתקוף את השער של אנטוניולי, שנתן הצלות הירואיות ושמר על התוצאה מאוזנת. אבל אז, 6 דקות לפני סיום הזמן החוקי, החליט השופט על בעיטת עונשין לזכות יובנטוס, לאחר עבירה ברחבה. המשחק יצא מכלל שליטה וטרצי ראה כרטיס אדום אחרי מחאות על השריקה. דל פיירו כבש מהנקודה הלבנה, לא לפני שנאלץ לבעוט פעמיים את הפנדל בשל הפרעות, וגם לאחר מכן המשיכו האורחים להתלונן על הפנדל ומראצינה ראה אדום נוסף, כשבולוניה נשארה עם 9 שחקנים.

כל הספסל של בולוניה היה על הרגליים, והאוהדים בסטאדיו אולימפיקו השליכו עליהם חפצים. טרזגה (92) חתם בתוספת הזמן את התוצאה של המשחק הסוער הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully