וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: ראשון לציון מריחה את הלאומית

12.5.2007 / 17:05

גברה 0:1 על הפועל ר"ג, והגדילה את הפער בצמרת מבני טמרה, שחזרה מטירת הכרמל עם תיקו 1:1. בתחתית: ניצחונות לשקמה/רמת חן והרצליה

המאבקים נגד העלייה והירידה בליגה הארצית נכנסו היום (שבת) בתום המחזור ה-31 לישורת האחרונה. עם 6 נקודות בקופה, המחזור הבא יכריע את גורל העונה עבור חלק מקבוצות הליגה.

המרוויחה הגדולה של המחזור היא השנייה בטבלה הפועל ראשל"צ שהגדילה את הפער מהשלישית, הפועל בני טמרה, ל-4 נקודות, אחרי ניצחון 0:1 במכתש על הפועל ר"ג. מוליכת הטבלה החמיצה הזדמנות לעלות ליתרון, כשיוסי יונה החטיא פנדל בדקה ה-24. קובי סוויסה העלה את האורחים מעיר היין ליתרון 0:1 בדקה ה-50, ועירוני ראשון לציון, שנלחמת על הכרטיס השני שמוביל לליגה הלאומית, נראית קרובה מתמיד להשיג אותו.

הפועל בני טמרה, שנאבקת עם ראשון לציון על המקום השני, יצאה למשחק חוץ מול עירוני טירת הכרמל וסיימה בתיקו 1:1. בתום מחצית ראשונה מאופסת, היה זה ברק דניאל שכבש בדקה ה-77 לזכות האורחים. כשהיה נדמה שבני טמרה השיגו את שלוש הנקודות היקרות, בא שער שוויון של אדיר דנין בתוספת הזמן, והפך את סיכויי העליה של בני טמרה לקלושים.

בתחתית העניינים מתחממים. תיקו 0:0 ביתי של עירוני קרית אתא מול סקציה נס ציונה הוריד אותה למקום העשירי, מרחק שלוש נקודות בלבד מהפועל הרצליה, שנמצאת מתחת לקו האדום. ההרצליאנים ניצחו בביתם את בית"ר/שמשון ת"א 0:1, משער של דימה פלץ בדקה ה-17.

השקמה/רמת חן השיגה ניצחון ביתי חשוב בדרך להישרדות בליגה הארצית, כשגברה על הפועל מרמורק 0:2. שער עצמי של אלירן בן ברק בדקה ה-51, העלה את המארחים ליתרון, ועידן גורן הבטיח את הניצחון בדקה ה-79.

במשחק נוסף מכבי כפר קנא גברה בחוץ על מכבי באר שבע משערים של סאמר מיעארי (15) וראג'יד בראנסי (28, פנדל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully