וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי והכח מתקרבות ליעדן

12.5.2007 / 21:17

הצהובים קרובים להבטיח מקום באירופה אחרי ניצחון 0:2 על הכח משערים מצוינים של שפונגין (15) ושבחון (64). מלמיליאן מריח את הלאומית

מכבי ת"א עשתה היום (שבת) צעד חשוב בדרך להבטחת המקום השני והשגת הכרטיס לגביע אופ"א לעונה הבאה, כשניצחה 0:2 את הכח ר"ג באיצטדיון וינטר. יובל שפונגין כבש שער מצוין בדקה ה-15, והמצטיין במשחק, יוסי שבחון, הוסיף את השני בדקה ה-64.
אחרי התקופה החלשה של מכבי, בשבועיים האחרונים השחקנים של אלי כהן מצליחים לנצח בקלות, אולי בזכות העובדה שהמאמן הוותיק התבשר שהוא ימשיך בתפקידו גם לעונה הבאה. זו הפעם השנייה ברציפות שמכבי משחקת מול יריבה מהתחתית שאמורה להילחם על חייה, ומשיגה שלוש נקודות בלי הרבה מאמץ.

הצהובים שוב הפגינו משחק משוחרר והגיעו להרבה מצבים קורצים ליד השער של אודה, הרבה תודות ליכולת מעולה של שבחון, שמתחיל להשתלט על מרכז המגרש של מכבי. עכשיו נשאלת השאלה האם אכן שבחון מתחיל למצב את עצמו כמנהיג החדש של מכבי, או שמא מדובר בהתבלטות חסרת חשיבות בגארבג' טיים.

האכזבה, בכל אופן, היא מהכח. שחקניו של מלמיליאן היו חייבים להשיג שלוש נקודות כדי להשאיר לעצמם סיכוי להישאר בליגה, ועל אף שהכרוז דאג לעדכן את השחקנים במהלך המשחק שמכבי הרצליה בפיגור - קימוטו וחבריו לא ניצלו את המצבים שלהם מול קאלה, ונראה שהכח יורדת בקול ענות חלושה.

במהלך המשחק שוב נשמעו נהמות מיציע אוהדי מכבי ת"א. אלי כהן ניסה לא פעם להרגיע את הקהל הצהוב, אבל אותם מעטים לא ממש נשמעו לו. מי ישלם את המחיר?

מהלך המשחק

דקה 1 - מרדיקוביץ' בעט חזק מחוץ לרחבה, הכדור נעצר במשקוף של אודה.

דקה 8 - נמני בעט כדור חופשי לשער של אודה, השוער של הכח שמט, מישאלוב דחק פנימה, אבל השופט משום מה פסל את השער. טעות חמורה של חכמון.

דקה 11 - גיטא השאיר את תקוה במצב טוב ברחבה, אבל הקשר התמהמה ואיבד הזדמנות מצוינת.

דקה 15 - גול! יובל שפונגין פרץ מקו מחצית המגרש, החליץ דאבל פס מהיר עם שבחון, ומ-15 מטרים בעט עם החלק החיצוני של הנעל היישר לרשת של אודה. 0:1 למכבי.

דקה 32 - רגב שלח כדור נהדר לקימוטו, החלוץ הקפיץ יפהפה מול קאלה, אבל הכדור נעצר במשקוף. איזה חוסר מזל להכח.

דקה 48 - כדור רוחב של מור גולן מצא את תקוה ברחבה, אבל הקשר הוותיק בעט מעל לשער משמונה מטרים והחמיץ שוב הזדמנות טובה.

דקה 57 - מור גולן בעט חזק למרכז הרחבה, קאלה הדף גרוע, אבל קימוטו לא הצליח לדחוק פנימה את הריבאונד.

דקה 59 - שבחון הסתובב מצוין ברחבה ומסר לעומר פרץ, שמשני מטרים החמיץ שער בטוח.

דקה 62 - כדור שנהדף מהגנת מכבי הגיע לקימוטו, שבעט חזק ושטוח מ-15 מטר, החוצה.

דקה 64 - גול! יוסי שבחון סובב כדור מדוד מ-18 מטר לפינה הרחוקה של אודה, ושער. 0:2 למכבי.

הרכבי הקבוצות:
הכח רמת גן: מרשל אודה, דניאל היידמן, רובי רגב, איציק כהן, שוקי נגר, סביטי ליפנייה (מור גולן, 46), דן רומן, יוסי רוזן (מנור חסן, 79), אבי תקווה (דודי ליברמן, 79), פפי קימוטו, אושרי גיטה.

מכבי תל אביב: טברטקו קאלה; יובל שפונגין, אבי יחיאל, מילאן מרטינוביץ', אורי שטרית; משה מישאלוב (שירן ייני, 54), דיאן איליץ', יוסי שבחון, אבי נמני (ארז מסיקה, 83), עומר פרץ (ג'ובאני רוסו, 63), מיליאן מרדיקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully