וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושבורן, אימת היאנקיז

12.5.2007 / 12:12

המגיש של סיאטל שוב ניצח את ניו יורק, 0:3. בארנט זרח, טורונטו ניצחה אבל האלאדיי בחוץ. עוד הצגה לג'ייק פיבי בסן דייגו

סיאטל - ניו יורק יאנקיז 0:3

קנג'י ג'וג'ימה חבט להומראן בסיאטל, אבל הסיפור של המשחק הוא המגיש ג'רוד וושבורן. עוד בימיו באנהיים עשה וושבורן צרות צרורות ליאנקיז. בשבוע שעבר, לאחר שפגע בג'וש פלפס, גרם להרחקתם של ג'ו טורה, מאמן היאנקיז, והמגיש סקוט פרוקטור שכיכבו במהומה שנוצרה, והלילה רשם שמונה אינינגים עם שש הכשות, כדי לגרום לפסים שוב לזוז באי נוחות. ג'יי ג'יי פאץ עם השמירה, הפסד לדארל ראסנר. רוג'ר קלמנס יחל להגיש במיינור ליג בשבוע הבא.


בוסטון - בולטימור 6:3

אחרי שכיכבו בטורונטו חזרו הרד סוקס הביתה, וקיבלו מקלחת צוננת מהמגיש הצעיר בריאן בורס, שרשם ניצחון, וממלווין מורה וניק מרקאקיס, עם ארבע חבטות כל אחד. כריס ריי זכה בשמירה, ג'וליאן טבארז עם ההפסד.


טורונטו - טמפה ביי 1:5

איי ג'יי בארנט הגיש 6.2 אינינגים וטיגן עשרה חובטים, והבלו ג'ייז הצליחו לסיים רצף רע של תשעה הפסדים. אבל לצד ההופעה של בארנט קיבלה טורונטו מכה בדמות היעדרות של רוי האלאדיי, המגיש האס שלה. האלאדיי עבר ניתוח להסרת התוספתן ויחמיץ ארבעה עד שישה שבועות. הומרים לאלכס ריוס מטורונטו ולאלייז'ה דיוקס מטמפה ביי.


טקסס - לוס אנג'לס איינג'לס 6:3

ג'ון לאקי היה כוח, כשהגיש 8.1 אינינגים וטיגן שבעה חובטים. לאקי ניזוק מהומר של סמי סוסה, שהיה ה-596 שלו בקריירה. שבעה אינינגים ושלושה חשמולים לויסנטה פאדייה בצד המפסיד.


מינסוטה - דטרויט 7:3

הטייגרס הצליחו להגיע ליוהאן סנטנה, כשגארי שפילד יורה מידיו הומר וקרלוס גיין, שסיים עם הומר וארבעה ריביז, חובט לטריפל. אבל סנטנה הרשה רק שתי ריצות, הבעיה הייתה שיצא לאחר שישה אינינגים, ובשביעי המשיכו הטייגרס את העבודה על מחליפיו. ניצחון למייק מארות', הומר גם לג'סטין מורנו במינסוטה.


שיקגו וייט סוקס - קנזס סיטי 1:2

ג'ון גארלנד כמעט סגר משחק מלא, אבל הסתפק ב-8.1 אינינגים. בובי ג'נקס סיפק לו לאחר מכן את השמירה. שבעה אינינגים לאודאליס פרז המפסיד, שהרשה הומר לאיי ג'יי פיירזינסקי.


אוקלנד - קליבלנד 2:8

שישה אינינגים היה המשחק צמוד, עד שבשוויון 1:1 בשביעי ברחו האייז עם חמש ריצות. ג'ק קאסט הנפלא חבט להומר בן שתי ריצות על סי סי סבאתיה, בובי קרוסבי רשם אחד גם הוא וג'ו בלנטון היה מעולה על הגבעה, עם שבעה וחמישה. הומר ושני ריביז לריאן גארקו בקליבלנד.

הצגות מגישים במערב

לוס אנג'לס דודג'רס - סינסינטי 0:2

רנדי וולף קם לתחיה. הזאב זאב טרף 11 כבשים על הגבעה בשבעה אינינגים, והאפיל על שישה אינינגים סולידיים של ברונסון ארויו המפסיד. שמירה מספר 11 לטקאשי סאיטו.


סן דייגו - סט. לואיס 0:7

ואם כבר מדברים על הגשה טובה, ג'ייק פיבי נותן עונה מצוינת. פיבי הגיש שבעה אינינגים וטיגן עשרה חובטים. הוא הפך למגיש הראשון בהיסטוריה של הפאדרס שמכיש עשרה בארבעה משחקים רצופים. חליל גרין חבט להומר וראסל ברניאן לשניים, כשהם מנחיתים הפסד על קיפ וולס, שדווקא היה לא רע עם שישה ושמונה.


יוסטון - אריזונה 3:1

ברנדון ווב ממשיך להוכיח שהסיי יאנג לא ניתן לו במקרה. ווב הגיש תשעה אינינגים וכמו פיבי ו-וולף, רשם גם הוא מספר דו ספרתי של מורעלים - 10. שני הומרים לכריס יאנג המצוין, שבעה אינינגים לכריס סמפסון המפסיד.


קולורדו - סן פרנסיסקו 8:3

טים לינסקום הגיש נפלא לפריסקו, אבל במשך שישה אינינגים ראה איך ג'וש פוג לא מרשה אפילו לשחקן אחד של הג'איינטס לחבוט. אלא שהנו היטר של פוג נשבר באינינג השביעי, והג'איינטס של לינסקום ידעו לצאת מפיגור 3:0, להנחיל לפוג הפסד ולהקנות למגיש שלהם ניצחון, אחרי שעבד קשה שבעה אינינגים וריסס שישה חובטים. טוד הלטון היה היחיד במשחק שרשם הומר, על לינסקום.


ניו יורק מטס - מילווקי 4:5

אחרי שישה נצחונות רצופים נעצרו הברוורס בשיי סטדיום, כשארבע ריצות של המטס באינינג הרביעי נתנו לחורחה סוסה כר נוח לעבוד עליו. ארון היילמן כמעט פישל בבולפן כשנתן שתי ריצות, אבל בילי וגנר סגר בהצלחה. דייויד רייט, קרלוס דלגאדו ודמיון איסלי עם הומרים למטס, ג'יי ג'יי הארדי, פרינס פילדר וג'ף ג'נקינס עם הומרים לברוורס.


פילדלפיה - שיקגו קאבס 2:7

קול המלס רשם שבעה ושבעה, אבל את הניצחון לא היה רושם בלי שני הומרים וחמישה ריביז של פאט ברל. ריץ' היל עם ההפסד, אלפונסו סוריאנו ואראמיס רמירז עם הומרים לקאביז.


פיטסבורג - אטלנטה 4:1

אחרי 72 אינינגים בלי הומראן, הרצף הארוך ביותר בתולדות הברייבס, הם רשמו שניים רצופים. ג'ף פרנקור ואנדרו ג'ונס חבטו אל מעבר לגדר באינינג השישי, והצליחו לסיים את הבצורת. שבעה אינינגים וניצחון לקייל דייויס, שמירה למייק גונזאלס והפסד לזאק דיוק.


וושינגטון - פלורידה 0:6

שון היל הנפלא הוא האיש שבזכותו הנשיונאלס רושמים ניצחון פה ושם. וושינגטון סיימה רצף של שמונה הפסדים בניצחון, אבל אליה וקוץ ענק בה: היל יצא אחרי חמישה אינינגים בגלל פציעה במרפק. הוא יילך כנראה לרשימת הפצועים. סקוט אולסן עם ההפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully