וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושלא תשתה לי שם חשיש, אתה שומע?

12.5.2007 / 0:15

הספקולציות לגבי חזרתו של ריקי וויליאמס התפוגגו, לאחר שהשחקן נתפס שוב על שימוש במריחואנה. מייקל ויק שוב מסתבך

בסוף מרץ נשמעו ספקולציות לגבי חזרתו האפשרית של ריקי וויליאמס למיאמי דולפינס. הספקולציות הללו הופרכו, כפי הנראה, על ידי וויליאמס עצמו, לאחר ששוב נמצא משתמש במריחואנה.

וויליאמס, ששיחק בעונה שעברה בקנדה, סיים עונש של הרחקה בת שנה מה-NFL רק בחודש שעבר. הדיבורים היו שיחזור למיאמי לאחר ריצוי העונש, והוא היה אמור לעבור בין היתר תוכנית שיקום ביוזמת הקומישינר, רוג'ר גודל. השיקום יידחה ו-וויליאמס לא צפוי ללבוש חולצת פוטבול בליגה בעונה הקרובה. מאז עונת 2003 שיחק וויליאמס ב-12 משחקים בלבד ב-NFL.

ומצרה לצרה: מייקל ויק, הקוורטרבק המאוד מאכזב של אטלנטה, היה מעורב בקרבות כלבים בלתי חוקיים, ונפתחה נגדו חקירה. זאת לאחר שלפני מספר חודשים נחשד בהברחת מריחואנה בתוך בקבוק מים למטוס. "אמרתי לו שהוא לא מייצג רק את עצמו, אלא את כל ה-NFL", סיפר בעלי הפאלקונס, ארתור בלאנק.

לאס וגאס הולכת עם ניו אינגלנד פטריוטס. הליין של המהמרים על אובר-אנדר של נצחונות לניו אינגלנד עומד על 11 (12 נצחונות הולכים למי שהימר על אובר, 10 למי שהימר על אנדר). אחר כך ברשימה סן דייגו ואינדיאנפוליס (10.5).

זוכרים את ההאשמות שהטיח איליה רוסינסקי שלנו בג'ק דל ריו, מאמן ג'קסונוויל, על כך שלא לקח בדראפט את בריידי קווין למרות שהיה זמין? ובכן, ה"פילדלפיה דיילי ניוז" יודע לספר שדל ריו דווקא רצה את קווין, מהלך שטורפד על ידי אחד מסגני הנשיא של הקבוצה, ג'יימס האריס, שרצה לקחת את הסייפטי רג'י נלסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully