וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטישים ינסו לקלקל את חגיגות האליפות

13.5.2007 / 8:02

מנצ'סטר יונייטד זכתה בתואר, אבל ווסטהאם תגיע לאולד טראפורד כדי להבטיח הישארות. בולטון תנסה להעפיל לגביע אופ"א

המחזור האחרון בפרמיירליג לעונת 2006/07 ייערך מחר (ראשון, כל המשחקים ייפתחו ב-17:00). כידוע, מנצ'סטר יונייטד הוכתרה כאלופה הטרייה והגאה של הליגה, כך שכל העיניים יופנו לתחתית, שם העניינים עדיין לא סגורים באופן סופי, כמו גם המקומות המובילים לגביע אופ"א.

ווסטהאם של יוסי בניון תפגוש את האלופה בהיכל החלומות, שם היא חייבת להשיג נקודה כדי לא להיות תלויה באף קבוצה אחרת, ולהבטיח את ההישארות המדהימה שלה. שפילד יונייטד תפגוש בביתה את וויגן אתלטיק בקרב ישיר נוסף כנגד הירידה.

יוסי, ילד שלי יורד?

מנצ'סטר יונייטד - ווסטהאם

הפטישים עשו מסע היחלצות מדהים. קרלוס טבז, שככל הנראה יעזוב את הקבוצה בסוף העונה, הוליך אותה לששה ניצחונות בשמונת המחזורים האחרונים, כך שכעת יספיק לה תיקו באולד טראפורד כדי להבטיח עונה נוספת בליגה הבכירה באנגליה. אלן קרבישלי, מנג'ר ווסטהאם, לא מאמין ששפילד יונייטד ו-וויגאן אתלטיק, שייפגשו ביניהן, יזממו קונסיפרציה להוריד את הפטישים ליגה. זה לפחות מה שהוא אומר.

הבעיה מבחינת הפטישים היא שהם ייפגשו את השדים האדומים, ועוד באולד טראפורד, שם יחכה להם אלכס פרגוסון, שלא מתכוון לוותר גם כשהוא אלוף, ויציב בהרכב הראשון מספר שחקנים שנחו בתיקו 0:0 נגד צ'לסי, וזאת למרות משחק גמר הגביע שמתוכנן לו נגד המיליונרים.

שפילד יונייטד - וויגן אתלטיק

הלהבים יארחו בהילסבורו את וויגן בקרב בין שתיים שרוצות לשרוד. שפילד במקום ה-16 עם 38 נקודות, וויגן, מתחת לקו האדום עם 35. במידה והאורחים ינצחו ו-ווסטהאם תפסיד ליונייטד, הפטישים יירדו ליגה. אם ווסטהאם תעשה תיקו ומעלה, ניצחון של וויגן יוריד את המקומיים לליגה השנייה. לפיכך, שפילד חייבת תיקו ומעלה כדי להבטיח את ההישארות.

רוצים אופ"א

פורטסמות' - ארסנל

פומפי תקדם בברכה את התותחנים בפראטון פארק, בידיעה שרק ניצחון יאפשר לה לזכות בכרטיס הכניסה המיוחל לגביע אופ"א. סול קמפבל, בלם התותחנים לשעבר, ייעדר עקב פציעה בגיד אכילס. גם מתיו טיילור וסבטוסלאב טודורוב לא יופיעו. חניכיו של ונגר יכולים רק לשפר את מיקומם בטבלה ולעלות למקום השלישי על חשבונה של ליברפול.

בולטון - אסטון וילה

טל בן חיים וחבריו תלויים רק בעצמם בכל הקשור לגביע אופ"א. הקבוצה של סאמי לי, שתפס את מושכות האימון אחרי עזיבתו של סם אלרדייס, חייבת ניצחון בריבוק סטאדיום על הווילה, לה לא נותר על מה לשחק, כדי לשמור על המקום שמוביל למפעל האירופי השני בחשיבותו. מצד שני, האורחים, שגברו במחזור הקודם 0:3 על שפילד יונייטד, רוצים לסיים את העונה הראשונה של מרטין אוניל במועדון בצורה מתוקה.

ליברפול - צ'לרטון

שבוע וחצי לפני המשחק החשוב ביותר שלהם העונה, יפגשו האדומים באנפילד את האדיקס, שכבר ירדו לליגת המשנה. הקבוצה של בניטז רוצה לשמור על המקום השלישי, אבל גם לשמור על הרגליים. ואלא אם כן ארסנל תתפוצץ על פורטסמות', ניצחון יספיק להשלמת המשימה. אלן פארדיו לא הצליח להושיע ולהשאיר את צ'לרטון בפרמיירליג, אבל ינסה לסיים את העונה עם הפתעה אל מול הקהל המופלא של ליברפול.

שאר המשחקים

בלקבורן - רדינג

צ'לסי - אברטון

מידלסברו - פולהאם

טוטנהאם - מנצ'סטר סיטי

ווטפורד - ניוקאסל

* דרבי קאונטי עשתה אחר הצהריים (שבת) צעד חשוב לעבר חזרה אפשרית לפרמייר ליג, כשניצחה בחוץ 1:2 את סאות'המפטון במשחק הראשון בפלייאוף העלייה של הצ'מפיונשיפ. משחק הגומלין ייערך ביום שלישי בדרבי, כשהמנצחת במפגש הכפול הזה תתמודד במשחק על העלייה מול המנצחת בין וולבס לווסט ברום אלביון, שישחקו ביניהן מחר וביום רביעי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully