וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטוטגארט במרחק נקודה מאליפות

12.5.2007 / 18:20

איזו דרמה בבונדסליגה: שטוטגארט ניצחה 2:3 את בוכום והעפילה לפסגה, אחרי ששאלקה הפסידה 2:0 לדורטמונד וברמן 2:1 לפרנקפורט

הבונדסליגה מגיעה לנקודת רתיחה. בעוד בשאר הליגות המובילות באירופה, מלבד ספרד, נקבעה זהות האלופה, בגרמניה שוב נצטרך לחכות עד השניה האחרונה כדי לדעת מי תהיה המאושרת ומי המאוכזבות.

בינתיים שטוטגארט עשתה היום (שבת) צעד גדול לעבר התואר עם ניצחון חוץ 2:3 על בוכום, שהעלה אותה למקום הראשון על חשבון שאלקה, שכשלה בדרבי מול דורטמונד (2:0). מה שוודאי אחרי המחזור ה-33 הוא שורדר ברמן איבדה סיכוי לקחת את האליפות, כשניגפה בבית 2:1 מול פרנקפורט. לשטוטגארט יספיק תיקו מול קוטבוס במחזור האחרון כדי לקחת אליפות, אם שאלקה לא תנצח את ארמיניה בילפלד בהפרש של יותר משלושה שערים.

דורטמונד - שאלקה 04 0:2

שאלקה יכלה לעשות היום צעד גדול לעבר האליפות בגרמניה, אבל עם איך שהיא נראתה בדרבי מול דורטמונד בכלל לא בטוח שמגיע לה לקחת את התואר. אלכסנדר פריי (44) ואבי סמולארק הפולני (86) השפילו את היריבה המושבעת בניצחון ביתי ראשון אחרי 9 שנים, ולמען האמת מויאר מנע משאלקה להפסיד בפער גדול יותר, כשעם הצלות גדולות מנע 2 שערים בטוחים של פריי.

שאלקה נראתה כבויה וחסרת פוקוס, ויכולה להאשים רק את עצמה על שמיטת המקום הראשון בטבלה.

בוכום - שטוטגארט 3:2

ארמין וה וחניכיו חיכו למעידה של הראשונה בטבלה. אחרי ששאלקה אכן פישלה, שטוטגארט הבטיחה לעצמה את המקום הראשון אחרי ניצחון חוץ ענק שבו חזרה פעמיים מפיגור. אוליבר שרודר היה זה שהעלה את המארחים ליתרון 1:0 כבר בפתיחה (4), אבל תומאס היצלברגר השווה (25). מרסל מאלטריץ (42) הוריד את בוכום להפסקה כשהיא שוב ביתרון, אבל מריו גומז (61) וקאקאו ( 72) הוכיחו ששטוטגארט קורצה מחומר של ווינרים, הפכו את התוצאה וכאמור בסיום 2:3 לאורחים.

ורדר ברמן - פרנקפורט 2:1

הקבוצה של תומאס שאף איבדה סיכוי לאליפות, והיא יכולה להאשים רק את עצמה בהפסד הזה. אינויס אמנאטידיס (13) הבקיע את הראשון למארחים, ואהרון האנט (34) איזן את התוצאה. אבל שער עצמי אומלל של נאלדו אפרסידו רודריגז (69) חירב לברמן את המשחק ואת הצ'אנס לקחת את התואר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אאכן - וולפסבורג 2:2

אאכן הבטיחה כמעט בוודאות את הירידה, כשלא הצליחה לנצח בבית את וולספסבורג שנמצאת מקום אחד ושלוש נקודות מעליה בטבלה. המארחים לא השכילו לשמור על יתרון 0:2 שבו החזיקו עד הדקה ה-80. מתיאס להמן העלה את אאכן ליתרון מהנקודה הלבנה (65), סזילארד נמת' הכפיל את ההפרש שתי דקות אחריו. אבל כריסטופר למפראכט (81) צימק, ודייגו פרננדו קלימוביץ' (85) סגר עניין בתיקו 2:2.


אנרגי קוטבוס - באיירן מינכן 3:0

הבווארים יצאו למזרח גרמניה, והוציאו את כל התיסכול של העונה הכל כך מאכזבת מבחינתם על קוטבוס האומללה. רוי מקאי (32), דניאל ואן בויטן (35) ורוקה סנטה קרוז (62) השחילו את השלישיה של באיירן. ספק אם זה מנחם אותםף אחרי ששנתיים ברציפות הם זכו בדאבל והעונה, אם לא די בזאת שאין אף תואר, הרי שבשנה הבאה הם מחוץ לליגת האלופות.


מיינץ - בורוסיה מנשנגדלבאך 0:3

האורחים ירדו ליגה באופן סופי במחזור הקודם, והקבוצה של יורגן קלופ, אחרי שלוש שנים בליגה הבכירה, קרובה להצטרף אליהם אבל בזכות הניצחון שומרת על סיכוי, אם כי קלוש לשרוד בבונדסליגה. מוחמד זידאן (32) בפנדל, פיטר רומן (45) ומרכוס פולנר (72) הבקיעו למיינץ.


במשחקים נוספים:

ארמיניה בילפלד - האנובר 96 1:3
לבילפלד: ארתור וויצ'ניארק (22, 32) ופאטמיר ואטה (65). להאנובר: יאן רוזנטל (30).

הרטה ברלין - לברקוזן 3:2
ללברקוזן: יאן קאלסן-בראקר (13), אנדריי וורונין (34), ברנד שניידר (65, פנדל). לברלין: מרקו פאנטליק (32), כריסטיאן חימנז (51)

נירנברג - המבורג 2:0
רפאל ואן דר וארט (39), דויד יארולים (41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully