וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מזרחי יעזוב, ארזי יישאר

אסף שקד

11.5.2007 / 17:02

אלו רק חלק מהתכניות של גאידמק לעונה הבאה: "נביא זרים ברמה של לרואה, שפיגל יצטרף בשבוע הבא וימצא את השחקנים הטובים ביותר"

רעידת אדמה בבית"ר ירושלים או שמא מהלך צפוי שנדרש? תלוי את מי שואלים. אתמול (חמישי) בצהריים נפגשה קבוצת אוהדים, ביניהם נציגים של הארגון "לה-פמלייה", עם ארקדי גאידמק והיו"ר אלי ארזי וזאת לאור המצב שנוצר מאז החלטת בית הדין של ההתאחדות לכדורגל להטיל ארבעה משחקי רדיוס ללא קהל.

ארקדי גאידמק, שנמצא בקשר טוב עם האוהדים, ביקש מהם לתת צ'אנס נוסף לאלי ארזי ואמר להם: "אל תסתכלו על העבר, תסתכלו על העתיד. עד היום עשינו רק טעויות מהרגע שהגעתי לקבוצה, העונה הבאה תהיה עונה חדשה שבה נבנה הכל מחדש, אני מבקש שתתנו לארזי שקט בעבודה".

האוהדים דרשו מגאידמק לשפר את מצבה של הקבוצה למרות הזכייה באליפות, ואז הפציץ גאידמק: "יוסי מזרחי לא יישאר בעונה הבאה. בית"ר שיחקה רע מאוד למרות הזכייה באליפות, לא ככה רציתי לראות את הקבוצה שלי זוכה באליפות. אחרי שתגמר העונה אני אפרד ממזרחי ואחפש מאמן שיתאים לבית"ר".

אלי ארזי, שבאותה העת ישב גם הוא בפגישה, לא יצא מגדרו כששמע את הדברים. כזכור, לפני כשבועיים ארזי צוטט כאומר "אם יוסי מזרחי יעזוב, גם אני עוזב", אך אתמול, לאחר דבריו של הבעלים ובנוכחות האוהדים הוא הסביר להם כי אמר את הדברים אז בגלל שלא רצה לפגוע באליפות של הקבוצה.
גם על סגל הקבוצה היה לגאידמק מה לומר: "נביא זרים ברמה גבוהה מאוד כמו לרואה. כבר בשבוע הבא יהיה לנו את גיורא שפיגל בקבוצה והוא יעזור לנו למצוא את השחקנים הטובים ביותר. אנחנו צריכים אנשי מקצוע ומעכשיו אני אביא כאלה לקבוצה".

למרות זאת, דובר הקבוצה עודד זרגרי הכחיש את הדברים: "יוסי מזרחי הוא מאמן בית"ר ירושלים בעונה הבאה. כל הודעה אחרת היא באחריות המפרסמים בלבד. אין שום שינוי בעמדת המאמן".

מירוסביץ': "אשמח לחזור לאוניברסידאד קתוליקה" (רומן רוזנבלט)

קשרה הצ'יליאני של בית"ר ירושלים, מילובאן מירוסביץ', חווה עונה מצוינת בבירה ואף זכה באליפות עם הקבוצה, אולם נראה כי הוא טרם החליט לאן מועדות פניו. מירוסביץ' העניק אמש (חמישי) ראיון לאתר האינטרנט הצ'יליאני "לה טרסרה" תחת הכותרת "אשמח לחזור לאוניברסידאד קתוליקה" ובו סיפר כי ישמח לחזור לשחק בארץ מולדתו.

"הגעתי לישראל בהשאלה ועל כן עם סיום העונה אני חוזר אוטומטית לקבוצת ראסינג קלאב בארגנטינה. אבחן את האפשרויות שעומדות בפניי. כעת אני רוצה לנוח, זה הגיע לי ולאחר מכן אחליט לגבי ההמשך. יש לי חוזה לשנתיים נוספות בראסינג" אמר הקשר הצ'יליאני.

"קוסם לי מאוד לחזור לאוניברסידאד קתוליקה. תמיד הרגשתי בקבוצה הזו כמו בבית. אשמח לשחק שם בעתיד ומקווה שזה יתאפשר". אולם הקשר לא פסל גם את האפשרות להמשיך בישראל: "אני לא יכול לפסול את האפשרות להמשיך בבית"ר. חרף סיום החוזה שלי התקיימו שיחות בנושא, אך שום דבר קונקרטי, לכן טרם קיבלתי החלטה בעניין".

מירוסביץ' הביע סיפוק מהעונה בבית"ר: "מאז שהגעתי לכאן אני כל הזמן נמצא בעליה, מה גם שחזרתי מפציעה כשעברתי לישראל ואני מסיים את העונה כשאני משחק קבוע בכל המשחקים". כמו כן התייחס הצ'ילאני לאופציה לחזור לשחק במדי הנבחרת הלאומית במשחקי הקופה אמריקה שיערכו בוונצואלה: "אני לא חושב על זה, ויש עוד זמן עד לקופה אמריקה. כיום אני דואג למה שקורה בהווה, בו אני חי. זו הייתה עונה ארוכה ומעייפת מבחינתי ואני רוצה לנוח כדי להגיע עם רצון גדול לעונה הבאה. תמיד אהבתי את הנבחרת ותמיד אשמח לייצג שוב את המדינה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully