וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיירברג הבטיחה ליאמר עוד עונה בקופסא

רומן רוזנבלט

11.5.2007 / 15:55

ראש עיריית נתניה נפגשה עם הנהלת הקבוצה והודיעה להם כי יוכלו לשחק גם בעונה הבאה באיצטדיון המיתולוגי. יאמר ימכור את סנץ

תפנית מפתיעה בנושא של מכבי נתניה והיכן ייערכו משחקיה בעונה הבאה. האיצטדיון המיתולוגי, 'הקופסא', היה אמור להיהרס והקבוצה של דניא יאמר התכוונה לנדוד למשך עונה אחת לאיצטדיון בהרצליה, אלא שאמש (חמישי) נערכה פגישה בין נשיא המועדון דניאל יאמר והנהלת מכבי נתניה לראש העירייה מרים פיירברג אשר במהלכה הודיעה לראשי המועדון כי מכבי נתניה תשחק בעונה הבאה בקופסא.

דברים ברוח זו הועברו היום לאחר האימון לשחקנים על ידי הנשיא, שגם אמר כי בכוונתו למכור במהלך השבוע הבא את המועדון הסלובקי שבבעלותו, סנץ, וזאת לאחר שקיבל הצעה מעניינת בשבוע שעבר. "אני רוצה להחזיק רק מועדון כדורגל אחד ומעוניין להתרכז כולי במכבי נתניה", אמר יאמר.

יו"ר מכבי הרצליה אריאל שיימן, שכנראה לא היה מודע להתפתחויות בפרשה, התראיין הבוקר (שישי) ברדיו קול נתניה 106 FM והצהיר כי נתניה, שרצתה לערוך את משחקיה באיצטידון בהרצליה, תצטרך לחפש מקום אחר.

"מכבי נתניה לא תשחק בהרצליה בעונה הבאה. יכול להיות שיש הסכם שמגבשת נתניה עם עיריית הרצליה. המגרש לא מסוגל להכיל שלוש קבוצות (גם קבוצת הפועל המקומית משחקת במגרש – ר.ר.). יש רק שני חדרי הלבשה. האצטדיון לא מתאים לליגת העל. יכול להיות אפילו שמכבי הרצליה עצמה לא תשחק במגרש הזה. בנתניה יכולים לחתום עם העירייה על מה שהם רוצים, אבל היא לא תשחק בהרצליה כל עוד הליקויים לא יתוקנו. ההתאחדות לכדורגל לא תאשר כנראה המגרש ובנתניה מבינים את זה. אני לא מאמין שישחקו שם אבל נראה בעתיד".

איציק גניש, דובר מכבי נתניה מסר בתגובה: "נבחן את הדברים שנאמרו על ידי שיימן ונפעל בהתאם". את תגובת עיריית הרצליה לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully