וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבס יעזוב את ווסטהאם, לוקאס בדרך לליברפול

11.5.2007 / 12:04

כך מדווחים העיתונים באנגליה. הארגנטינאי אמר לחבריו כי יעזוב גם אם הקבוצה תישאר. בניטז קרוב להחתמת קפטן נבחרת ברזיל עד גיל 20

קרלוס טבס הארגנטינאי יעזוב את ווסטהאם בסיום העונה, גם אם הקבוצה תצליח להישאר בפרמיירליג, כך דיווחו הבוקר (שישי) עיתונים שונים באי הבריטי.

לפי הידיעה שפורסמה ב"סאן", טבס בן ב-23 אמר לחבריו בקבוצה שמשחקו האחרון במדי ווסטהאם. אחרי פתיחה צולעת במדי הפטישים, טבז היה אחד הגורמים לקאמבק המרשים של הקבוצה ביישורת האחרונה של העונה.

בראיון ל"טיימס" אמר טבז: "הפסקתי ללמוד אנגלית כי אני עדיין לא וידע איפה אני אשחק בשנה הבאה. בכל מקרה, היה קשה להתקאלם. אם אני אשאר כאן אני אצטרך ללמוד אנגלית. לדעתי, הליגה האנגלית היא הקשה בעולם וזו הסיבה שלא כל אחד יכול להצליח כאן. קשה מאוד מול שחקני ההגנה בליגה הזאת, הם פוגעים בך בלי הפסקה והשופטים מאפשרים זאת. אתם יודעים מה? זה לא ממש מפריע לי. זה הפך אותי לשחקן חזק יותר".

לוקאס בדרך לליברפול

ליברפול קרובה להחתים את קפטן נבחרת ברזיל עד גיל 20 לוקאס לייבה. הקשר, שמככב בקבוצת גרמיו, צד את עיניו של מנג'ר האדומים רפא בניטז, שמתכונן למשחק גמר ליגת האלופות.

רפא בניטז: "העסקה כמעט גמורה וחתומה עם השחקן ועם קבוצתו ואני שמח מאוד על כך. הוא זכה בנעל הזהב בארצו בשנה שעברה. הוא יגיע לאנגליה בקיץ ויתחיל להתרגל לכדורגל כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully