וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחד המהפכים הגדולים ביותר"

11.5.2007 / 18:59

גלעד מאור לא ידע את נפשו משמחה אחרי שמכבי ראשל"צ זכתה בדאבל השני ברציפות שלה. קובי מימון: "מגיע למכבי לחגוג"

עמי שומן

צילם וערך: דרור פיקלני

"דאבל דאבל"

יש קבוצות שיש להן את זה. זה לא תמיד מתבטא במהלך כל העונה, לא תמיד הכשרון מדבר, אבל יש קבוצות שיודעות להתעלות מעבר לרמתן הרגילה בדיוק כשזה חשוב. מכבי ראשון לציון היא ללא ספק אחת מהקבוצות הללו, והניצחון 23:27 במשחק הרביעי, שקבע 1:3 על הפועל בגמר הכדוריד הוכיח סופית את מה שכבר לא צריך היה להוכיח, והמכבים חגגו אליפות שלישית ברציפות ודאבל שני ברציפות.

וכשהמהלך הכי מתוחכם שהיה לאדומים להציע במאני טיים היה הפסקת חשמל דקה לסיום, ביתרון 23:26, שרק דחתה את הבלתי נמנע בכמה דקות נוספות. האם קפץ הפקק? האם אוהד אדום הקפיץ אותו מתוך תסכול? אלוהים יודע.

הפועל, כזכור, ניצחה את המשחק הראשון בסדרה, ואחרי עונה גדולה נתנה את התחושה שהיא מחזירה עטרה ליושנה וצלחות אליפות לארונה. אבל שני הפסדים במשחקים צמודים במשחקים 2 ו-3 הזכירו נשכחות, והבהירו בוורידים של מי מהשתיים זורמים מי קרח, ובוורידים מי זורם דם אנושי רגיל.

"אני כל כך מתרגש", אמר המאמן החוגג גלעד מאור. "לקחנו אליפות באחד המהפכים הגדולים ביותר. שיחקנו הגנה אדירה, ויכול להיות שההתרגשות מהקהל המטורף גרמה לנו להחטיא כל כך הרבה. האליפות שייכת לאוהדים, ואני גאה בכל השחקנים. המצאנו מונח חדש - דאבל דאבל".

"מגיע למכבי לחגוג, מגיע לקהל שלהם לחגוג. יש להם קבוצה גדולה ומאמן גדול", אמר מאמן הפועל קובי מימון. "ביקשתי מהשופטים שיסגרו את המשחק בגלל הפסקת החשמל, אבל הם אמרו שזה לא תלוי בהם. אין לי תירוצים על למה התקלקל לנו הכל בגמר, אבל גם ינדוביצקי וגם עידן מימון פצועים, וכל אחד מהם הבקיע רק שני שערים. אין לי טענות לשחקנים, כי טעויות קורות בכל מצב, ומישהו צריך להיות אלוף".

מהלך המשחק

מיד אחרי שנפתח המשחק הודלקו אבוקות ביציעים הגועשים והרועשים, והשופטים ביקשו לחכות עד שהעשן יפתזר מעט. המשחק נפתח עם גישושים, והתוצאה הייתה 1:1 אחרי 4 דקות, עד שקמישב הבקיע את השער התורן שלו מסוף המגרש.

האדומים יצאו מההלם הראשוני, ועם הלב של מימון וכמה הצלות טובות מהזדמנויות קורצות של הצהובים, ואחרי 10 דקות התוצאה 2:5 להפועל, מחמישה כובשים שונים. תום מטלון, בשערו השלישי במשחק, השווה ל-5:5, והמשחק חזר להיות קרב חפירות.

השוערים המשיכו לבלוט בדקות הבאות, ולקראת סוף המחצית עלתה מכבי ליתרון ראשון מאז תחילת המשחק משער של מטלון, שקבע 10:11. הקבוצות ירדו להפסקה ב-11:12 לצהובים.

גיל יעקב ואבישי סמולר הבקיעו שני שערים של אתלטיות, ושמרו את האדומים ב-15:15 שבע דקות לתוך המחצית השנייה. הנדנדה נמשכה עע ששערים של מטלון ומתתיה קבעו 18:21 למכבי, 15 דקות בתוך המחצית השנייה. בשלב הזה הפועל נאלצה להמשיך ללא ינדוביצקי הפצוע, וקובי מימון קרא לחניכיו לפסק זמן כדי לנסות לאחד את השורות לקראת המאני טיים, איזור זמן שלא העיר פנים לקבוצתו העונה.

שני שערים מהירים של הפועל צימצמו ל-21:20, ומכבי נכנסה לקפאון ההתקפי, אבל אסיסט גדול של מתתיה ושער של אברהם החזיר לה את המומנטום עם 21:24. איבוד של קמישב במצב של 25:23 בעצם סגר את סיפור האליפות. ואז הגיעה הפסקת החשמל שכמעט הרסה את החגיגות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully