וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מתפרקת

10.5.2007 / 23:04

סנסציה ענקית: חטאפה מחקה פיגור מהמשחק הראשון, כשמחצה את אלופת ספרד 0:4 בחצי גמר הגביע וגנזה את חלומות הדאבל של רייקארד

לא יאומן כי יסופר. קבוצת חטאפה הקטנה מפרבר הסמוך למדריד הביסה הערב (חמישי) את אלופת ספרד, ברצלונה, 0:4 (5:6 בסיכום שני המשחקים) בגומלין חצי גמר הגביע הספרדי באצטדיון הקולוסיאום אלפונסו פרז והעפילה לגמר.

חטאפה חטפה במשחק הראשון בקאמפ נואו 5:2 עם השער המדהים של ליונל מסי ומי האמין שהקבוצה של ברנד שוסטר תוכל לעשות דבר בגומלין, אבל היא ענתה לכל הפסימיסטים ותפגוש בגמר ה'קופה דל ריי' את סביליה, שהתגברה על לה קורוניה, בסנטיאגו ברנבאו.

מלבד ליונל מסי והשוער ויקטור ואלדס, אותו החליף ז'ורקרה, עלתה ברצלונה עם הרכב חזק, שכלל את אטו ורונאלדיניו. עד הדקה ה-37, נראתה דרכה של אלופת ספרד בטוחה לגמר, כשלוח התוצאות הראה 0:0, אלא שאז, בעיטת תותח של גאסקרו, שפגעה בקרקע וטסה לחיבורים של ז'ורקרה, ערערה את הקביעה. שש דקות אחר כך ודני גויזה ניצל טעות מחפירה בהגנת הקטאלונים כדי לשלוח משמונה מטרים לרשת. 0:2 לחטאפה במחצית, הסנסציה בדרך.

גם במחצית השנייה המשיכו הכחולים ללחוץ על השער האורחים, שתי הזדמנויות פז הוחמצו, אבל אז בדקה ה-71, נגח ויואר דוראדו וקבע 0:3, תוצאה שהספיקה לחניכים של ברנד שוסטר. הם לא הסתפקו בזה. בתור מדרידאים, הם רצו להשפיל את החבורה של רייקארד. שתי דקות מאוחר יותר פרץ דני גויזה לרחבה ובעט חזק לרשת של ז'ורקרה, 0:4 מדהים. לבארסה היו שתי הזדמנויות לחזור למשחק, אך החמצות של אטו ורונאלדיניו גנזו את החלומות.

ברצלונה פתחה את העונה כאלופת אירופה וספרד הגאה. מליגת האלופות היא הודחה כבר בשלב שמינית הגמר על ידי ליברפול, אז היא ניסתה להתנחם בדאבל הספרדי, אלא שמסתבר שאף אחת לא תעשה לה הנחות בשום צורה, בטח לא קבוצה הסמוכה למדריד וכעת נגזל ממנה גם גביע המלך. גם האליפות בסכנה, ואם זאתי תלקח, סביר להניח שמיזוג הכוכבים, שעשה דברים גדולים בשנים האחרונות, יתפרק בקיץ הקרוב.

אנגליה: טוטנהאם ובלקבורן נפרדו בתיקו

התנרגולים אירחו בוויט הארט ליין את הרוברס למשחק השלמה במסגרת המחזור ה-33 בפרמיירליג והתחלקו בנקודה אחרי שיוויון 1:1. בני מקארתי העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-32. 22 דקות בתוך המחצית השנייה איזן ג'רמיין דפו, חלוץ טוטנהאם ונבחרת אנגליה, את התוצאה. בדקת הסיום הורחק ג'ייסון רוברטס מבלקבורן, שנותרה בעשרה שחקנים, דבר שלא השפיע על התוצאה. התרנגולים מדורגים במקום השישי, שמוליך לגביע אופ"א. הקבוצה של מארק יוז במקום העשירי.

גם בצרפת נערך משחק השלמה מהמחזור ה-36, שנערך אתמול. לה מאן גברה על טולוז 0:1 משער של גרפיטה בדקה ה-82. טולוז פספסה הזדמנות לעלות למקום החמישי. לה מאו זינקה למקום ה-12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully