וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגל שמח

12.5.2007 / 9:53

וואלה! ספורט פותחת את פרויקט סיום ליגת העל 2006/7. והפעם: כל מה שנגיד יחוויר לעומת הפרשנות של אנשי הקבוצות עצמם לעונה שלהם, ולמצב הליגה

התקשורת אשמה. יוסי מזרחי אומר, רוני לוי אומר, אלי אוחנה אומר את זה: היא מגמדת את ההישגים; היא מחפשת את הרע; היא מחרחרת ריב; היא בראה את הסיפור הזה, שהרמה בליגה נמצאת בנפילה חופשית. שהכדורגל מבאס. שהוא הפך לענף עצבני וחסר חן.

אבל כשבאים לסכם את עונת המשחקים הנוכחית, זו שעומדת אוטוטו בפני סיום, מספיק לפשפש בארכיונים חודש אחד אחורה, לשלב הפינאלה בליגה. שם מוצאים את אנשי הקבוצות עצמם, אלה שמתלוננים חדשות לבקרים על התקשורת המגמדת, הממציאה, המחרחרת וכיו"ב- מעניקים פרשנות חותכת למציאות העגומה.

הציטוטים שלהם נבלעים בדרך כלל ברעשי הסרק ובהווי העכור של ליגת העל, אבל הנה הם כאן, מקבץ מייצג בהחלט אבל חלקי לגמרי, מסכמים טוב מכל את עונת 2006-7 בליגת העל. אחר כך תבואו להאשים אותנו, אין בעיה.

בית"ר ירושלים

הבעלים, ארקדי גאידמק: "השחקנים האלה לוזרים. שיחקנו בושה וחרפה. אין לנו שום סיבה לחגוג. אפילו אם נמשיך לנצח- אנחנו לא אלופים. אנחנו בכלל לא משחקים כמו קבוצה מקצוענית" (29.4)

מכבי תל אביב

המאמן, אלי כהן: "אין לנו מספיק שחקנים טובים. אין לי כלים לשחק התקפי".(28.4) האולטראס: "שוב הקבוצה משלמת מחיר יקר בעקבות מעשיו של לוני הרציקוביץ. לוני צריך לשאת באחריות לטעויות שלו, לקום וללכת" (5.5)

מכבי חיפה

הבעלים, יעקב שחר: "מכבי חיפה משחקת גרוע, וכולם רואים. לא יכול להיות שקבוצה מליגת העל תיראה ככה, השחקנים לא משקיעים". המנכ"ל איתמר צ'יזיק: "האוהדים גורמים לנזקים גדולים"(6.5)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מ.ס אשדוד

הבעלים ג'קי בן זקן: "ההתאחדות היא פשוט בדיחה עצובה. אני לא אתן לחבורת הפושעים הזו את התענוג, ואדבר מעל כל במה אפשרית" (1.4)

מכבי נתניה

הבעלים, דניאל יאמר: "אם ימשיכו לשפוט אותנו ככה, אשקול לא להיות פה יותר. אני מתכוון להעסיק חוקרים פרטיים ובלשים על מנת להבין מי עומד מאחורי המגמה נגדנו". (14.4)

מכבי פתח תקוה

אתר האוהדים: "הגיע הזמן שהנהלת הקבוצה תבין שהאוהדים לא מטומטמים והקומבינות לאחיין יובילו אותנו למקום שבו נמצאת הפועל פ"ת. גיא לוזון, מיצית את עצמך. עשה טובה לכולם ותתפטר."(2.5)

הפועל תל אביב

אבוקסיס: "התקשורת מסיתה נגד ההנהלה". שביט אלימלך: "ההנהלה אשמה במצב". הבעלים, יצחק סגול: "נבחן את המשך התקשרותנו עם חברת הניהול". המאמן, ניר לוין: "אם הייתי ביציע, גם אני הייתי מוחה על היכולת". (6.5)

הפועל כפר סבא

שחקנים במועדון: "ביזינו את עצמנו. אחרי שהפסדנו את גביע הטוטו, הלך גביע המדינה ואין לנו סיכוי להגיע לאירופה. העונה- כישלון." (30.4)

הפועל פתח תקוה

המאמן, אייל לחמן: "השנה הזו קשה מכל. העונה הזו פגעה קשה בתדמיתי." הבעלים, רונן אלעד: "זה בזיון אחד גדול. כמו שהקבוצה נראית אי אפשר להמשיך".(11.4)

הכח רמת גן

הבעלים נמרוד ורד: "השחקנים ביזו את הסמל שעל חולצתם". שוקי נגר: "התפרקנו לגמרי וזה קרה לנו בטיימינג הכי גרוע עבורנו". (7.4)

בני יהודה ת"א

המאמן ניצן שירזי: "העונה הזו בהחלט מוגדרת ככישלון. למרות שעוד לא סיימנו אותה". גורמים בקבוצה: "השחקנים נראים כמו סמרטוטים, בושה איך שאנחנו משחקים" (4.4)

מכבי הרצליה

הבעלים, אריאל שיימן: "השקט שאני נותן למועדון מאפשר לכל השחקנים להיות רגועים. אנחנו בדרך הנכונה". (8.4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully