וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני הבנתי את זה, ברוך

10.5.2007 / 21:00

הפועל באר שבע של ישראל ברוך עשתה בית ספר בהגנה להפועל חולון, וניצחה אותה 76:92 בדרך לשוויון 1:1 בסדרת גמר הלאומית

הפועל באר שבע הייתה חייבת לנצח היום (חמישי) את הפועל חולון בבית כדי לשמור על סיכוי בסדרת גמר פלייאוף הלאומית, אחרי שהפסידה במשחק הראשון. אז היא עשתה את זה בצורה משכנעת ביותר, פירקה את האורחים בהגנה אגרסיבית ברבע האחרון ופשוט שיתקה את ההתקפה של חולון בסיום, בדרך לניצחון 76:92, ו-1:1 בסדרה. המשחק השלישי יערך בחולון ביום ראשון.

התוצאה לא משקפת את מה שקרה במשחק במשך שלושה רבעים וחצי, כשהכל היה צמוד ונדנדה של נקודה לפה, סל לשם הכתיבה משחק קשוח ומותח. אבל בדקות האחרונות חולון קפאה, ולמרות היכולת המצויינת של טוני ווישאם שסיים עם 35 נקודות לא הצליחה לעצור בריחה של ב"ש להפרש גדול.

המנצחת בסדרה (הטוב מחמישה משחקים), אמורה להעפיל לליגת העל, והניצחון נתן הרבה אוויר לקבוצה ולעיר הדרומית שלבשה חג לאור האירוע. כזכור, בבאר שבע עמלים בימים אלו על גיוס תקציב מינימום לליגת העל, לאור נכונות מנהלת הליגה להעלות אותה גם אם תפסיד בסדרת הגמר.

כזכור חולון, ניצחה את סדרת הגמר בעונה שעברה, אולם עקב בעיות תקציב, העדיף דורסמן להשאיר את הקבוצה בליגה השנייה. גם השנה הצהיר הבעלים והמאמן כי הוא מחפש ספונסרים לקבוצה, לקראת עונה הבאה.

מחצית 1

חולון פתחה ביתרון 0:4, כשעדי פרג מוביל אותה בפתיחה. באר שבע התאוששה ואילן ברקוביץ' החזיר אותה לשוויון 7:7 עם שלשה. טוני ווישאם התעורר בחולון, השחיל שתי שלשות והאורחים עלו ל-9:12 לקראת סוף הרבע. המשחק נמשך בקצב מהיר, והסתיים בתוצאה 18:18.

רבע 2: חולון פתחה היטב את הרבע השני ועם הגנה מצויינת וקליעות מרחוק עלתה ליתרון 23:28. טוני ווישאם הגיע כבר ל-13 נקודות אחרי 14 דקות במשחק כשהעלה את האורחים ליתרון 25:30, ובהמשך עם חטיפה מצויינת הגדיל ל-27:34. באר שבע חזרה מנקודות במתפרצת ל-36:37 ולקראת השריקה למחצית כבר הייתה בריצה של 4:12, 41:43 למקומיים בהפסקה.

מחצית 2

הבאר שבעים השיגו יותר כדורים חוזרים מתחת לסל, ועם הגנה נחושה הצליחו לגרד יתרון קטן 48:49. גם בהגנה המקומיים היו מצויינים, ומתפרצת אחרי מתפרצת של חולון הסתיימה בגג של שחקן באר שבעי. ניב ברקוביץ' וירון להט הכניסו להט למשחק ההגנה של חולון, חטפו כדורים ושמרו את התוצאה צמודה, ווישאם עם דאנק במתפרצת הגיע ל-28 נקודות וחולון ב-56:58 שתי דקות לתום הרבע השלישי. בשיניים ובציפורנים האורחים הצליחו לגרד נקודות ולרדת לרבע האחרון ביתרון 60:63.

גם ברבע האחרון ווישאם היה ענק ופתח אותו עם שלשה שהעלתה את מאזנו ל-33 ואת חולון ל-62:66. טיק רוג'רס השיב מנגד והמשחק הלך עוד יותר לכיוון של מלחמת חפירות, עצבים ולחץ. 72:72 6 דקות לסיום. פתאום באר שבע פרצה קדימה, טסה ל-0:8 ועלתה ליתרון 72:80 3 וחצי דקות לסוף. חולון פשוט התפרקה בדקות הסיום, לא קלעה דקות ארוכות וגם לא שמרה, בעוד באר שבע הייתה בטירוף וסגרה את המשחק עם 72:84 פחות משתי דקות לבאזר.

לבאר שבע: טיק רוג'רס 27 (13 ריבאונדים ו-6 אסיסטים), אורן בן חמו 15, אוהד כהן 14, דרגאן קליקוביץ' 13, אילן ברקוביץ' 11 (12 אסיסטים, 10 ריבאונדים), דור צבר 6, אילון זגורי 4, ארז אשר 2.

לחולון: טוני ווישהאם 35 (13 ריבאונדים), דודו אסרף 9, עדי פרג וניב ברקוביץ' 8 כ"א, ריאן לקסר 7, תומר אטלס 4, מאיר בר דוד 3, ליאור לוי 2.

"מה שעברנו כל השנה מתפוצץ עכשיו"

מיקי דורסמן אמר לאחר המשחק: "אני לא מרוצה מהמשחק היום בכלל. אמרתי לגבי המשחק הראשון שלא הייתי מרוצה מהדרך, אבל כן מהתוצאה, היום המשכנו בשטויות. אנחנו במגמת ירידה מאז הסיבוב השני. בכלל לא שמרנו. קודם כל עשינו הגנה נוראית. דבר שני לא עשינו את מה שהיינו צריכים בצבע, אבל יש סדרה ארוכה".

המאמן המנצח, ישראל ברוך הסביר: "אנחנו טובים בסוף המשחק, לאורך כל העונה. חזרנו מפיגורים גדולים בבית. מה שעברנו כל השנה מתפוצץ עכשיו. אכלנו כל כך הרבה מרורים, שהרצון להצליח בסוף הוא ענק. זה בסך הכול 1:1, זה מרגש לעשות את זה מול הקהל שלנו, אבל זה רחוק מלהיות גמור. חולון יילחמו כמו אריות בבית שלהם, כי היא קבוצה מצוינת. אבל בלי אמונה צסק"א לא הייתה אוכלת אותה. הבאנו את מה שתכננו. כולם מדברים על ברקוביץ', אך יש לי לי שני שחקנים מדהימים אורן בן חמו ודרגן קליקובץ' שנתנו לנו את האקסטרה שהיה חסר לנו במשחק הקודם".

אילן ברקוביץ' סיכם: "חולון דרסה את הליגה והיה לנו חשוב להראות שאנחנו בעניינים. אפשר להעביר את ההכרעה לכאן. הוכחנו שאנחנו טובים בפלייאוף, חולון הוכיחה את זה כל העונה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully