וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצ'אנס האחרון של ארזי

אסף שקד

10.5.2007 / 18:27

אוהדי בית"ר ירושלים סימנו את הדחת יו"ר הקבוצה כיעד המרכזי שלהם, ותיכננו להפגין נגדו. גאידמק הרגיע ואמר: "הוא הולך איתי יד ביד"

פגישה בין ארקדי גאידמק לכ-30 מאוהדי בית"ר ירושלים כנראה תמנע מהם להתחיל להפעיל מכבש של לחצים להדחתו של יו"ר הקבוצה, אלי ארזי. עם זאת, נראה שבקשתו של הבעלים מאותם אוהדים עשויה לדחות בלבד את הפעולות נגד ארזי.

אוהדי הקבוצה תכננו להגיע מחר (שישי) בשעות הבוקר למשרדי הקבוצה בגבעת שאול ולהפגין נגד הנהלת הקבוצה ובעיקר כלפי שלושה גורמים במערכת - הקב"ט מנחם נידם, היו"ר ארזי והמנכ"ל יואב שטראוס. הסיבה: האוהדים תולים את האחריות לעונש הכבד שספגה הקבוצה בשלושתם. על פי טענת האוהדים, יואב שטראוס אשם כשאמר שלא היה שולח את ילדיו ליציע המזרחי ובכך שיחק לידיים של הדין. את נידם מאשימים האוהדים באוזלת היד באירועים בתום המשחק מול הפועל פ"ת והם גם זועמים עליו בעקבות דברים שאמר ובהם האשים את אוהדי הקבוצה באסון. אבל את עיקר הכעס מפנים האוהדים כלפי היו"ר אלי ארזי, שהמטרה היא לגרום לסילוקו מהמועדון. ההפגנה כאמור, כנראה לא תיערך בסופו של דבר וארזי יכול לנשום לרווחה לעת עתה.

ביום המשחק מול הפועל תל אביב (ראשון) צפויים האוהדים להתחלק לשני מחנות. מרבית האוהדים צפויים להגיע לגן סאקר - שם מתכנן ארקדי גאידמק להציב מסכי ענק בהם יוכלו האוהדים לצפות במשחק הרדיוס. מיד בתום המשחק צפויים להצטרף אל עשרות אלפי האוהדים גם השחקנים במה שעשוי להפוך לחגיגת האליפות הראשונה מבין כמה שמתכנן הבעלים. קבוצה של כ-5,000 אוהדים לפחות צפויה להגיע לאצטדיון בווינטר ולתמוך בקבוצה מחוץ למגרש. בשיחות שקיימו האוהדים עם השחקנים ביומיים האחרונים, הבטיחו השחקנים לצאת מיד בתום המשחק אל מחוץ לתחומי המגרש ולחגוג עימם כשהם עוטים עליהם את חולצת המשחק. האוהדים עצמם צפויים לעודד את הקבוצה מבחוץ ומיד לאחר החגיגות להצטרף לשחקנים בנסיעה לגן סאקר בירושלים.

היום הגיעו כמאה מאוהדי בית"ר ירושלים למגרש בנס ציונה במטרה לצפות במשחק נבחרת הנוער בה משחקים טוטו תמוז וחן עזריאל שחקני הקבוצה. בין היתר תכננו האוהדים להפגין בצורה מסודרת כנגד היו"ר אבי לוזון, אך האחרון העביר מסר למשטרה שהייתה במקום שלא להכניס את האוהדים אל תחומי המגרש, הסיבה הייתה ככל הנראה חשש של לוזון להתעמת מילולית עם האוהדים.

מתן קרקוב מה"ארץ" מוסיף כי גאידמק הבהיר לאוהדים כי הוא מתכוון להשאיר את אלי ארזי בתפקיד. "הוא הולך איתי יד ביד", הצהיר.

בבית"ר איבדו את החשק

היום קיימה הקבוצה אימון נוסף במסגרת ההכנות למשחק מול הפועל ת"א. אווירה כבדה שררה בבית וגן כשגם השחקנים עצמם לא הרגישו כלל את האווירה החגיגית של זכייה באליפות. "מאוד עצוב כאן", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה, "אין אווירה של אליפות, אין חשק להתאמן ועוד יותר עצוב לחשוב שלא נוכל לשחק ביום ראשון מול הקהל שלנו. מול הפועל ת"א אפשר לומר שנעלה למגרש בעשרה שחקנים כי הקהל שלנו שווה לפחות שחקן אחד על המגרש".

מיד בתום האימון הגיעו ברק יצחקי, עומרי אפק, מילובאן מירוסביץ' ודרק בואטנג אל בית החולים הדסה עין כרם וביקרו את שני הפצועים, שחר לזר ועידו גולן. השניים שמחו מאוד מהביקור ואף זכו למתנות שכללו תלבושת של הקבוצה וכדור חתום. שחר לזר ואחיו חגי אף הצהירו כי הם מתכוונים להגיע למשחק ביום ראשון מול הפועל ת"א, יצחקי הבטיח להם: "אעשה הכל בשביל לכבוש עבור שחר ועידו ולהקדיש להם את השער". שני האוהדים אגב, צפויים להשתחרר ביומיים הקרובים מבית החולים כשמצבם הוטב בצורה משמעותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully