וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה-נתניה: עטר רוצה את קדוסי

רומן רוזנבלט

11.5.2007 / 16:09

נציגים מההנהלה נפגשו עם חלוץ סכנין. עטר ביקש שטוח להיגינס הגבוה. פטי בא להיפרד משחקני הרצליה, שרוצים להבטיח את ההישארות

מכבי נתניה התאמנה הערב (חמישי) לקראת המשחק מול מכבי הרצליה (שבת, 19:30) כשבקבוצה מודעים לחשיבות שלושת המשחקים הבאים של הקבוצה בליגה, שיכולים להוביל אותה לסיים במקום שמוליך לאירופה.

לאימוני הקבוצה חזרו אמיר טגה ואיתי שכטר, שהתאמנו עם הנבחרת הצעירה. גולן חרמון, שנפצע אמש (רביעי) בבוהן רגלו לא התאמן ועבר טיפולים והוא בספק לסגל. מחר (שישי), באימון המסכם יוערך מצבו מחדש. החלוץ מוסא סאנוגו התאמן באופן חלקי וגם הוא אינו כשיר במאת האחוזים.

באימון תירגל ראובן עטר כדורי עומק והתגברות על מלכודת נבדל כדי לשפר את הסיומת של שחקניו. המאמן גם ביקש משחקניו לבעוט כדורים נמוכים, עקב גובהו של שוער מכבי הרצליה סקוט היגינס. למרות שהמאמן לא תירגל את ההרכב, נראה כי הוא ימשיך עם אותם 11 שפתחו במשחק הניצחון (0:3) נגד בני יהודה.

למרות שחברת אגד החליטה לפני מספר שבועות כי לא תוציא הסעות של אוהדי הקבוצה, עקב ונדליזם באוטובוסים, נענתה החברה לבקשות האוהדים וההנהלה והחליטה להוציא שני אוטובוסים שיסיעו את האוהדים למשחק בהרצליה, זאת לאחר שראשי האוהדים התחייבו לשמור על שלמות הרכבים.

נציגי הנהלת הקבוצה, שמעוניינת בחלוץ בני סכנין אוהד קדוסי, נפגשו בימים האחרונים עם השחקן ונציגיו ובהירו לו כי הם ישמחו לראות אותו בועט בקבוצתם. בקבוצה ימתינו לתשובתו של החלוץ בו חושקות קבוצות נוספות, ביניהן קבוצת האם שלו, מכבי פ"ת.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, אבי סטרול, לואיס מרין, דדי בן דיין; מזואה אנסומבו, זאנו בונדיאה, תמיר כהן, אופיר חיים; איתי שכטר, אובודו סאמד אוקוצ'ה.

יה יה פטי בא להיפרד

מכבי הרצליה ערכה הבוקר (שישי) את האימון המסכם לקראת המשחק מול מכבי נתניה. החלוץ עדן בן בסט סובל מקרע קטן בשריר הירך מפציעה שקרתה לו אתמול (רביעי), אולם לא מדובר בפציעה חמורה והוא צפוי לחזור לאימונים בימים הקרובים. כרגע לא ברור אם יהיה בסגל הקבוצה בשבת.

הבלם יה יה פטי, שנקנס ב-5,000 דולר, הגיע לאימון ביום חמישי התאמן וגילה יכולת טובה, אך היום הגיע הבלם ונפרד משחקני הקבוצה. ככל הנראה יחזור הקונגולזי למכורתו אחרי המשחק בשבת.

המאמן פרדי דוד קיים משחק אימון בין ההרכב הראשון לשני, כשכצפוי השינוי היחידי שעשה בהרכב הוא בהצבתו של חיים מלכה במקום פטי.

קשר הקבוצה, כפיר אדרי, אמר לקראת המשחק: "הסיפור עדיין לא נגמר והמצב בתחתית מסובך, אבל אם היו אומרים לנו לפני חודש וחצי שזה יהיה המצב, בו הכל תלוי בנו, היינו לוקחים את זה בשתי ידיים. אני מקווה שנצליח להוכיח שהנפילה שהייתה לנו בשבת מול מכבי ת"א הייתה חד פעמית. על היריבה אמר אדרי: "אין ספק שמדובר ביריבה קשה, שכן כמו שלנו יש מטרה להשאר בליגה, נתניה רוצה להגיע לאירופה, וכשיש שתי קבוצות עם מטרה, המשחק אמור להיות טוב".

הרכב המשוער: סקוט היגינס, ארז אליאב, חיים מלכה, שי מימון, איתן עזריה, דייהו דייויס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, כפיר אדרי, איגור מוסטרליץ', יאניק קמאנאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully