וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עובר על פדרר?

10.5.2007 / 16:56

המדורג 1 בעולם נראה עייף כשהודח מטורניר רומא, אחרי הפסד 6:2, 6:4 לפיליפו וולאנדרי (45 בעולם). שראפובה בספק לרולאן גארוס

רומא עצרה היום (חמישי) את נשימתה כשהמדורג 1 בעולם רוז'ה פדרר הודח בסיבוב השלישי של טורניר החימר האיטלקי. אחרי שהפסיד לרפאל נדאל בגמר מונטה קרלו באמצע אפריל, ולפני אליפות צרפת הפתוחה שתערך החודש, הפנומן השוויצרי נראה לא טוב והפגין משחק חלש ולא מרוכז מול יריבו האיטלקי פיליפו וולאנדרי (45 בעולם).

פדרר שמט את המערכה הראשונה במשחק והפסיד 6:2. במערכה השנייה האיטלקי עלה ליתרון 1:3, והקהל הריע לו על כל נקודה כמו היה מדובר במשחק גביע דיוויס. ביתרון 4:5 וולאנדרי שמר על עצביו הגיש לניצחון, וקבע 4:6 במערכה השנייה כדי להיות האיטלקי הראשון מאז קוראדו בראזוטי (1980), שמעפיל לשלב רבע הגמר ברומא. וולאנדרי יפגוש ברבע הגמר את המנצח בין תומאס בראדיץ' (צ'כיה) וחוזה אקאסוסו (ארגנטינה).

פדרר, שרשם במהלך המשחק 44 טעויות לא מחויבות, אמר בסיום: "זה מאכזב להפסיד כך, לא שיחקתי טוב ואין לי תרוצים. הקהל והיריב היוו אתגר קשה".

"אני אעכל מה שקרה כאן רק מחר. שיחקתי מושלם, דחפתי קדימה ולא יכולתי לבקש יותר מניצחון כזה", אמר וולאנדרי הנרגש בסיום.

מפגש מעניין נוסף התקיים בסיבוב השלישי, כשניקולאס מאסו פגש את בן ארצו פרננדו גונזאלס לדרבי צ'יליאני לוהט. מאסו ניצח את המערכה הראשונה 6:7 (4:7), גונזלס התאושש בשנייה עם 3:6, והשניים הלכו למערכה שלישית מכרעת. בשוויון 4:4 השיג גונזאלס שבירה וניצח 4:6 בדרך לרבע הגמר.

גם בטורניר ברלין נרשם היום דרבי מעניין בין הרוסיות אלנה דמנטייבה ונדיה פטרובה. האחרונה ניצחה את המערכה הראשונה 3:6, ואז הופסק המשחק בשל גשם, שלא עצר את המומנטום של פטרובה, שניצחה את המערכה השנייה בתוצאה זהה והעפילה לרבע הגמר שם תפגוש את בת ארצה סבטלנה קוזניצובה. זה היה המפגש העשירי בין פטרובה ודמנטייבה, כשהניצחון של פטרובה העלה אותה למאזן 3:7.

שראפובה בספק לרולאן גארוס

הטניסאית הרוסייה המדורגת 2 בעולם הכריזה היום (חמישי) על פרישה מטורניר רומא שיפתח בשבוע הבא עקב פציעה בכתף, זכר למשחק ההפסד בגמר טורניר מיאמי לסרינה וויליאמס. אגב, גם בשנה שעברה נאלצה הרוסיה לפרוש מהטורניר בעיר הבירה האיטלקית עקב פציעה ברגל.

"הגוף שלי עדיין איטי ואני לא אהיה מוכנה לטורניר רומא. חבל לי לא לשחק שנתיים ברציפות במקום שאני אוהבת". הבעיה הגדולה מבחינת שראפובה ואוהדיה זה הרולאן גארוס שיפתח ב-27 במאי. "אני רוצה שהאוהדים שלי ידעו שאני עושה ככל שביכולתי כדי להיות כשירה לטורניר בצרפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully