וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני אוסף את השברים

10.5.2007 / 15:34

מאמן אינטר אחרי התבוסה 6:2 לרומא בגביע: "חייבים להימנע מעוד בושה כזו". רונאלדו מאושר במילאן, פרינגס סירב לעבור ליובה

אחרי התבוסה 6:2 במשחק גמר הגביע הראשון באולימפיקו מול רומא, יודע מאמן אינטר רוברטו מאנצ'יני שחלום הדאבל נגוז. "זה נראה בלתי אפשרי להפוך את התוצאה ולהבקיע רביעייה בגומלין. בכל מקרה, אנו חייבים להימנע מעוד בושה כזו", אמר מאמן האלופה.

כבר אחרי 15 דקות פיגרה קבוצתו של מאנצ'יני 0:3. "אחרי הפסד כזה אין הרבה מה להגיד. רומא לא השאירה לנו שום ברירה אלא לעשות להם מה שעשו לנו". מאמן הנראזורי סבור שהזכייה באליפות היא זו שהורידה את מפלס המתח בקבוצה: "היה אפשר לראות את ההבדלים במוטיבציה בינינו לבין רומא. רומא פשוט רצתה יותר".

אינטר לא הפסידה משחק גביע יחיד מאז ה-2:1 מול בארי ב-19 בדצמבר 2002. מאנצ'יני, שידוע בארץ המגף כ"מר גביע", אחרי שזכה בתואר ארבע פעמים כמאמן ושש כשחקן, יתנחם כנראה באליפות.

"אני חושב שאשר במילאן עוד שנים רבות"

תהיו בטוחים שאם אינטר סובלת, מישהו בצד השני של מילאנו מחייך מאוזן לאוזן. אחרי שרשמה גמר ליגת אלופות שלישי בחמש השנים האחרונות, מילאן בזקה מעט טעם מר על האליפות של אינטר.

רונאלדו הפצוע, כוכבה לשעבר של אינטר, גמר את העונה הנוכחית, אבל צופה לעצמו עתיד ורוד בקבוצה. הברזילאי שהגיע מריאל מדריד כבש מאז ינואר שבעה שערי ליגה לזכות הרוסונרי, ונראה שאלה לא יהיו האחרונים שלו במדיה. "אני חושב שאשאר במילאן עוד שנים רבות", אמר הכוכב בן ה-30, "וקיבלו אותי כאן בצורה נפלאה. אני שמח על הפתיחה הטובה שהיתה לי עם הקבוצה, ואני רוצה להמשיך ולהשתפר".

התקשורת באיטליה גורסת כי יתכן והפנומן יחזור למשחק הליגה מול רג'ינה ב-27 במאי. "נראה איך ההחלמה תתקדם, נפגעתי באיזור רגיש של השריר". רונאלדו חתום בקבוצתו של סילביו ברלוסקוני עד יוני 2008, אבל כבר עתה מדברים במילאנלו על פתיחת החוזה בקיץ הקרוב, והארכתו. "נהנתי מאוד לראות את חבריי מנצחים את מנצ'סטר יונייטד ועולים לגמר ליגת האלופות, תוך תצוגת כדורגל אדירה. אני אעודד אותם נמרצות באתונה מול ליברפול", חתם רונאלדו, שיכול להתכנות אחרי ה-23 במאי כ"חלוצה של אלופת אירופה".

* הקשר הגרמני טורסטן פרינגס סירב לעבור ליובנטוס, וביקש במקום זאת לפתוח את חוזהו בורדר ברמן. "היתה לי הצעה מצוינת מיובנטוס, אבל עבורי ורדר היא חלק מהלב", אמר אמש (רביעי) הקשר באתר הרשמי של הקבוצה מהבונדסליגה. ברמן הודיעה כי הקשר הסכים להאריך את חוזהו בקבוצה עד 2011. "חשבתי על זה הרבה, נאבקתי בעצמי וזה מספיק", חתם השחקן בן ה-30, ששיחק עם נבחרת גרמניה במונדיאל האחרון, את הסירוב המפתיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully