וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילווקי על אמת?

10.5.2007 / 15:15

ניצחון שישי ברציפות לברוורס, 1:3 על וושינגטון. מארקי נצץ ב-0:1 של הקאבס על פיטסבורג, נצחונות למטס, ליאנקיז ולרד סוקס

מילווקי - וושינגטון 1:3

בדרך כלל אנחנו לא פותחים סקירה עם הברוורס, אבל צריך לתת לקבוצה הזו את הכבוד. מילווקי עם שישה נצחונות רצופים ומאזן של 10:24, רגע לפני שהיא יוצאת למסע של 13 משחקים בחוץ מתוך ה-16 הבאים שלי. אחרי כל כך הרבה עונות בצל, יש סיבה לגאווה בויסקונסין.

ג'ף ג'נקינס חבט להומר ולריצת שהעלתה ל-1:2 באינינג השמיני, קלאודיו ורגאס הגיש שישה אינינגים סולידיים, דרק טרנבאו זכה בניצחון ופרנסיסקו קורדרו ממשיך לעלות כל יום לגבעה, וקצר את השמירה ה-15 שלו. מייכה בואי עם ההפסד, הומר לפליפה לופז בוושינגטון.


אטלנטה - סן דייגו 2:3

אחרי שבחודש שעבר פגש את טום גלאווין, התעמת ג'ון סמולץ עם הצלע השלישית בטריו הבלתי נשכח משנות ה-90, גרג מדוקס. סמולצי הגיש שבעה אינינגים וטיגן שבעה חובטים כדי לזכות בניצחון. מדוקס יצא דווקא ביתרון, אבל באינינג השביעי הכניסו צ'יפר ואנדרו ג'ונס שני רצים הביתה, ורפאל סוריאנו שמר היטב. הומרים לאדריאן גונזאלס וג'ף בלום בסן דייגו.


שיקגו קאבס - פיטסבורג 0:1

ג'ייסון מארקי (יש מצב שיגיע לנבחרת הבייסבול של ישראל?) נראה בכושר מופלא. המגיש, שהיה בינוני ביותר בשנים האחרונות, ממשיך להיראות נפלא, הגיש תשעה אינינגים מלאים עם חמש הכשות והרשה שלוש חבטות בלבד. טום גורזלאני היה מצוין בצד השני, עם שבעה וחמישה, אבל הומר שהרשה לאלפונסו סוריאנו עשה את ההבדל. סוריאנו נופנף גם על ידי שלושה סטרייקאאוטים.


סן פרנסיסקו - ניו יורק מטס 5:3

על קרלוס דלגדו ודייויד רייט יש הרבה ביקורת מתחילת העונה, אבל הניצחון הזה שייך להם. דלגדו חבט להומר והשווה ל-3:3באינינג השמיני בדאבל, רייט חבט לדאבל משלו באינינג התשיעי, ועם שתי הכנסות רצים העלה את ניו יורק ליתרון. ניצחון לארון היילמן המשתפר, הפסד לארמנדו בניטז האקס-מט, שמירה לבילי וגנר. הומר לרובן גוטאי במטס, ולדייב רוברטס בפריסקו. המטס צירפו את המגיש בריאן לורנס, ששוחרר מקולורדו, ולאחר סדרת אימונים הוא יחבור לצוות הפיצ'רים של הקבוצה.


פלורידה - לוס אנג'לס דודג'רס 5:3

ברט טומקו הגיש 6.2 אינינגים טובים ושיפר את מאזנו ל-1:7 נגד פלורידה. שבעה וחמישה לדונטרל וויליס בהפסד, שמירה לטקאשי סאיטו. הומרים לאולמדו סיאנז מלוס אנג'לס ולמייק ג'ייקובס מפלורידה.


אריזונה - פילדלפיה 9:3

רנדי ג'ונסון הגיש נפלא שישה אינינגים לאריזונה, במהלכם קטל שלושה חובטים. ריאן הווארד בכלל היה אמור לנוח. אבל באינינג השביעי, במצב 0:3 לאריזונה, ג'ונסון התעייף ומילא את הבסיסים. במקומו נכנס ברנדון מדרס, שעשה את הטעות והגיש להווארד המחליף למרכז הצלחת. בום ליציע, גראנד סלאם, 3:4 לפילדלפיה וביי ביי. ג'יימי מויר המצוין עם שבעה, ארבעה וניצחון, עוד שמירה מוצלחת לקלוזר החדש של פילי, ברט מאיירס.


סינסינטי - יוסטון 3:2

לאנס ברקמן חבט להומר בן שתי ריצות שהעלה את יוסטון ל-0:2, אדם דאן השווה בהומר משלו ובאינינג החמישי עזר וודי וויליאמס לעצמו, כשהכניס את החבטה המנצחת מידו של מאט בלייל. וויליאמס סיים עם 6.2 אינינגים וניצחון ראשון במדי האסטרוס, בלייל עם שבעה ושבעה וההפסד. שמירה שמינית העונה לדן ווילר.


סט. לואיס - קולורדו 2:9

הקרדינלס עדיין מנסים לצאת מהעגמומיות בה שקעו לאחרונה. אדם ויינרייט הגיש היטב שישה אינינגים, במהלכם חישמל ארבעה חובטים. שתי חבטות, שני ריביז ושתי ריצות לסקוט ספיזיו. הפסד לג'ייסון הירש (אותו אל תביאו לנבחרת).

הפעם למאטסוזקה לא היו בעיות

טורונטו - בוסטון 9:3

דייסוקי מאטסוזקה הוליך רק שלושה חובטים, הכיש שמונה חובטים בשבעה אינינגים וניצח משחק שלישי ברציפות. חוליו לוגו, דייויד אורטיז, מני רמירז ומייק לואל השתתפו בסלאג-פסט מעבר לגדר ברוג'רס סנטר, שני הומרים של לייל אוברביי לא עזרו לבלו ג'ייז, שפשוט לא דומים לכלום כרגע. הפסד לטומו אוקה.


קנזס סיטי - אוקלנד 2:3

יכול מאוד להיות שהרויאלס ידעו משהו שאנחנו לא, כי גיל מש מגיש בינתיים כמו שחקן על חוזה של 55 מיליון דולר לחמש שנים. מש לא זכה בניצחון, אבל הגיש שישה והכיש שבעה. הומר של מייק סוויני עשה את העבודה לרויאלס באינינג השמיני, ג'ימי גובל ניצח וג'ואקים סוריה שמר. הומר גם לדן ג'ונסון באוקלנד, שישה ושבעה לדני הארן, הפסד לג'סטין דושר.


בולטימור - טמפה ביי 0:1 (עשרה אינינגים)

מי היה מאמין שדווקא פה יתפתח כזה קרב מגישים? אוברי האף ממשיך לרדוף את קבוצתו לשעבר, חבט להומר באינינג העשירי על בריאן סטוקס והקנה ניצחון לג'ון פאריש, אבל הסיפור שייך למגישים הפותחים: אריק בדארד שסיים עם שבעה ועשרה בבולטימור, ומנגד ג'יימס שילדס, עם תשעה אינינגים וארבע הכשות.


דטרויט - סיאטל 9:2

אחרי שמונה נצחונות הפסידו הטייגרס, כשבכל אינינג מהרביעי עד השישי חובטים המארינרס לשלוש ריצות. תשעה אינינגים מלאים לצ'יי סונג בייק, שלוש חבטות, ריבי ושתי ריצות לראול איבנייז. נייט רוברטסון בצד המפסיד, הומרים לחוזה גיין בסיאטל ולקרטיס גרנדרסון בדטרויט.


ניו יורק יאנקיז - טקסס 2:6

כבר באינינג הראשון רשמה ניו יורק ארבע ריצות, ומייק מוסינה שמר על הקצב עם שישה אינינגים סולידיים. 3.2 אינינגים בלבד לרובינסון טחדה המפסיד, בראד ווילקרסון מטקסס עם ההומר היחיד במשחק.


מינסוטה - שיקגו וייט סוקס 6:3

6.2 אינינגים סייעו לג'ון דאנקס לרשום W ראשון העונה, כשפול קונרקו ודארין ארסטאד רושמים שתי חבטות ושתי ריצות כל אחד. שמירה לבובי ג'נקס, הפסד לרמון אורטיז.


לוס אנג'לס איינג'לס - קליבלנד 2:3

קנדרי מוראלס חבט להומר בן שתי ריצות באינינג השביעי והשווה ל-2:2, ואינינג אחר כך ירה גארי מתיוס ג'וניור להומר בבודדת. שישה וחמישה לג'רד וויבר, ניצחון לדסטין מוסלי ושמירה לפרנקי רודריגז באיינג'לס. הפסד לפרננדו קבררה, אחרי שבעה ושלושה טובים של פול בירד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully