וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-מכבי פ"ת: דרבי אחרון באורווה

שחקניו של לחמן ירצו להמתיק את העונה, עם ניצחון על היריבה העירונית השנואה, רגע לפני שיורדים ליגה. עמאר: "הם ינסו לקלקל לנו את אירופה"

אם יש משהו קטן שיכול להעלות חיוך רפה על פניהם של אוהדי הפועל פתח תקווה, זה ניצחון בדרבי העירוני מול מכבי (שבת, 18:30). הדרבי הכי אמוציונלי של ליגת העל לא יתקיים בעונה הבאה, אך שחקניו של אייל לחמן יודעים שניצחון יהווה אקורד סיום מכובד ומתוק משהו, לעונה המבישה שעברה על הקבוצה. אוהדי הכחולים עסוקים במחאתם התוססת נגד מאיר שמיר, וקריאתם למציאת בית לקבוצה, עלתה השבוע ביתר שאת. האוהדים מתכננים בזמן המשחק מפגן מחאה מחוץ לאורווה, בו יקראו לשמיר לעמוד בהתחייבויותיו כלפי המועדון, ולהבטיח כי יהיה לקבוצות הבוגרים והנוער שלו מגרשים ביתיים.

הבעלים החדשים של הקבוצה יגיל מנוביץ' מתכוון לצאת במבצע שיווקי בו כל הנרשמים למפקד האוהדים עד ה-31 במאי, יזכו באפשרות הבלעדית לרכוש מנויים לעונה הבאה במחירים מוזלים. אוהדים עד גיל 21 יקבלו את האפשרות לרכוש מנוי לעונת 2007/08 במחיר סמלי של 50 שקלים, מחיר מנוי מבוגר יעמוד על סך של 200 שקלים, ומחיר מנוי זהב יעלה 3,000 שקלים.

בצל המבצעים והמחאות השחקנים יעלו על כר הדשא מול הלוזונים למשחק הבית הלפני אחרון שלהם העונה בליגת העל. הבלם מעוז סמייה שהורחק במחזור הקודם מול בית"ר ירושלים, לא נמצא בסגל הקבוצה. ממרכז ההגנה ייעדר גם הבלם הרצל לוי שגמר את העונה עקב פציעה במיניסקוס. הקשר מאור בוזגלו בספק למשחק משום ששיחק ביום חמישי עם נבחרת הנוער בניצחון 1:4 על פולין, במסגרת טורניר חצי גמר אליפות אירופה, שנערך בארץ.

הרכב משוער: ברק ויסוקר; מהרן אבו ריא, זאב חיימוביץ', נתנאל גולדמן (אדם קדוש), עומרי קנדה; אברימה סילה, צ'קה גאדיאגה, רמי עמאר, יניב לוזון, עידן סרור; סעיד מקאסי.

"בהפועל ינסו לקלקל לנו את אירופה"

הפועל פתח תקוה כבר ירדה לליגת המשנה עוד לפני הדרבי שייערך בסוף השבוע, אבל במכבי פתח תקוה לא מתכוונים להיכנס לשאננות. היו"ר, משה זוארץ, העביר בשם הנהלת הקבוצה תרומה בגובה 1,000 שקלים לחוג האוהדים, על מנת שיקשטו את המגרש לפני המשחק. האוהדים שקדו על הכנת כרזות בגנות הקבוצה היריבה. "זאת הפעם הראשונה מזה זמן רב שנתמקד בקבוצה היריבה", אמרו בחוג האוהדים.

בקבוצה קיבלו השבוע החלטה לשחרר את המגן קובי גנון, שסיכם לשלוש שנים בקבוצה, בשל עומס. המגן עבר בדיקה רפואית בתחילת השבוע ובקבוצה החליטו שלא לסכן אותו לקראת שני המשחקים הבאים.

"זה דרבי לכל דבר ועניין, הפועל תגיע לשחק ולהילחם עד הסוף", אומר המגן איסמעיל עאמר. "הצעירים שבחבורה מתלהבים להוכיח למאמן שמקומם בקבוצה לקראת העונה הבאה. אנחנו יודעים שהם לא 'יפתחו לנו את הרגליים' ושלא מדובר במשחק אימון".

עאמר מסביר מה הבעיה של הפועל העונה: "הם לא הביאו שחקנים שמתאימים לליגה הזאת, אלא נתנו במה לצעירים. הם יודעים שאנחנו רוצים להגיע לאירופה ואני יודע שהם ינסו לקלקל לנו בכוונה. תפקידנו הוא לנצח שלושה משחקים ברציפות, להגיע למקום הרביעי, ובהנחה שהפועל תל אביב תנצח בגמר את הפועל אשקלון אנחנו נשחק באופ"א".

בימים הקרובים תודיע ההנהלה ללירן כהן כי היא מעוניינת בו לעונה הבאה. בהנהלה מתכוונים לפנות לוועדה למעמד השחקן כדי שתקבע את גובה דמי ההשבחה שהקבוצה צריכה לשלם ולרכוש את כרטיסו ממכבי תל אביב.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; איסמעיל עמר, ניצן דמארי, מוראד מגמאדוב, נאור פסר; בלסינג קאקו, סולי צמח, לירן כהן, דני פרדה (מוחמד דיאלו); רוביל סרסור, עומר גולן.

עדכון ראשון: 13:35, 10/05/07
עדכון אחרון: 09:18, 11/05/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully