וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד כהן מועמד להפועל ת"א

10.5.2007 / 13:12

אם גיא לוזון ינחת בבלומפילד הוא עשוי להביא איתו את שוער מכבי פ"ת. עו"ד שפרלינג, בא כוחו של אלימלך: "עבריין דרש התנצלות משביט"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

פרשת השעייתו של שביט אלימלך מהפועל ת"א לא יורדת מסדר היום במתחם וולפסון. חבר הנהלת הקבוצה, שמעון ציטרון, התראיין היום (חמישי) לתוכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל והאשים את שוער האדומים כי לא הפגין מנהיגות, ולא העניק לקבוצה מה שציפו ממנו בתור סמל. במהלך הראיון עלה לשידור בא כוחו של השוער האדום, יוסי שפרלינג, והשניים התכתשו מילולית מעל גלי האתר. לקראת סוף השיחה אמר שפרלינג שעבריין התקשר לשביט אלימלך, איים עליו והורה לו לחזור לשורות הקבוצה. "עבריין דרש שאנחנו נחזור ונתנצל. זה מישהו שפנה ברשות ובסמכות", אמר שפרלינג.

"אין ספק שבתור אוהד הפועל ת"א שביט הוא סמל, אבל מסמל יש גם דרישות", אמר ציטרון, "לא יכול להיות שסמל לא יידע לתת מעצמו. אני אוהב אותו למרות מה שקרה. אני חושב שבמשך השנה, בעשרות שיחות, עשיתי כל מאמץ לומר לו 'חכה', ושלפי התוצאות שלו נראה מה נעשה איתו בשנה הבאה". ציטרון פנה לשוער ישירות ואמר: "שביט, אף אחד לא דיבר עם אניימה". ציטרון הוסיף ואמר כי כששביט קיבל בתחילת השנה קנס, הוא אמר לו: "תתנהג בהתאם, כי בסוף השנה תקבל אותו חזרה".

"יש לי טענות אליו. אתם באמת חושבים שאנחנו משחקים משחקי כבוד? אם שביט חושב שהפועל ת"א יקרה לו, אני רוצה להבין למה העו"ד יוסי שפרלינג הגיע רק 24 שעות לפני משחק חצי הגמר למשרדים", רמז חבר ההנהלה על רצון לפגוע בהכנות הקבוצה.

שפרלינג לא חיכה הרבה והגיב מיד: "אי אפשר לברוח מהאמת ומהעובדות. ההנהלה זרקה את שביט אלימלך על דברים שלא היה צריך להגיד. להנהלה יש אחריות ניהול, ושלושה ימים אחרי השעייתו אני קורא בעיתון שאחד מחברי ההנהלה מספר כמה שביט מרוויח".

"אנחנו התחננו לחזור להפועל ת"א. אני השארתי הודעות ולא חזרו אלי, ביקשתי 'רדו מהעץ', אמרתי לאיש הקשר פאר נדיר 'תוך 5 דקות אפשר להחזיר את שביט להפועל'. לומר שהיה פה תרגיל שלנו לבוא ביום האחרון כאילו אנחנו רוצים לחבל בהכנות, זה לא נכון. גם אם שביט היה לא בסדר, הנהלה אחראית מענישה ולא זורקת. אתם מכירים עוד בעלים של קבוצה בישראל שסיפר כמה שחקנו מרוויח? האחריות שלכם כמנהלים גדולה מאחריותו כשחקן".

כתבתנו לי בוץ מוסיפה כי מהפועל ת"א נמסר בעקבות העימות בין שפרלינג לציטרון ש"עקב דבריו החמורים של פרקליטו של שביט אלימלך, דורשת הנהלת הקבוצה לפרסם לאלתר את שמו של אותו עבריין שנשלח לכאורה על ידי הקבוצה, ושיגיש על כך תלונה במשטרה. אם שמו לא יפורסם או לא תוגש תלונה, הקבוצה תראה בכך ספין חמור מאוד של השחקן".

אוהד כהן מועמד להחליף את אלימלך (רענן ברנובסקי, מערכת וואלה!)

מאמן מכבי פ"ת גיא לוזון מועמד לאמן את הפועל ת"א בעונה הבאה, והוא עשוי להביא איתו לוולפסון גם את שוערו, אוהד כהן. מקורב לשוערה של הקבוצה מאם המושבות אמר הבוקר (חמישי) ל"וואלה ספורט", כי כהן קיבל מסרים על כך שהוא עשוי ללבוש את המדים האדומים בעונה הבאה, במידה שלוזון אכן ינחת בבלומפילד.

"אוהד ישמח להגיע לקבוצה גדולה, הוא שוער מצוין שהוכיח את עצמו בשנים האחרונות. הרי ברור שבפתח תקווה לא יירצו שוער ממורמר בין הקורות, הם ישמחו לראות אותו מתקדם לקבוצה גדולה", אמר אותו מקורב.

מהסכסוך המתוקשר בין הפועל תל אביב לשוערה שביט אלימלך, כבר ברור כי אלימלך לא ימשיך בהפועל וההנהלה נערכת לקלוט שוער חדש לעונה הבאה. על אף ניצחונה של הפועל תל אביב אמש (רביעי) בחצי הגמר, גיא לוזון הוא המועמד המוביל לאימון הקבוצה בעונה הבאה, במקומו של ניר לוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully