וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויגאן דורשת שקיפות

10.5.2007 / 12:20

מבקשת להציג לראווה את חוזהו של טבס בווסטהאם, ולמצות את הדין במידה שאינו חוקי. יו"ר ניוקאסל: "על אואן להראות נאמנות", הנרי לבארסה?

המאבק בתחתית הפרמיירליג מתחמם גם בזירה המשפטית. יו"ר וויגאן דייב ווילאן שיגר מכתב להתאחדות האנגלית, אשר לטענתו מוכיח כי ווסטהאם שיתפה שלא כחוק את קרלוס טבס במשחק הניצחון (0:3) על קבוצתו.

אתלטיק, שנלחמת ראש בראש עם הפטישים נגד הירידה, חושדת בטענת ווסטהאם כי 24 שעות לאחר השימוע ב-27 באפריל, חוזהו של טבס עם MSI (קבוצת אנשי העסקים אשר רכשה אותו) הותר, וכי היא היתה רשאית להחתימו על חוזה חדש. וויגאן דורש לראות את החוזה החדש שנחתם בין הצדדים, ואם הוא אכן נערך לפני ה-28 באפריל. באותו יום הביסו הפטישים את וויגאן 0:3, כשטבס היה מעורב שהעניקו לקבוצתו של יוסי בניון את הניצחון הגדול.

וויגאן דורשת שהעניין ייחקר ומידה שהמועדון ממזרח לונדון ימצא אשם, יופחתו לו נקודות. מחזור אחד לסיום העונה בפרמיירליג מדורגת ווסטהאם מעל הקו האדום (מקום 17) עם 28 נקודות (יחס שערים 59:34), ואילו וויגן מתחתיה עם 35 נקודות (יחס שערים 58:35). במחזור הסיום ווסטהאם תתארח באולד טרפורד מול יונייטד, ואילו אתלטיק תפגוש בחוץ את שפילד יונייטד.

שפרד מצפה מאואן להפגין נאמנות

היו"ר הזועם של ניוקאסל פרדי שפרד אמר לכוכבו מייקל אואן להוכיח נאמנות למועדון, והזהירו שלא יעבור לארבע הקבוצות הגדולות בהן הוא מבוקש.

שפרד רתח אחרי שהתקשורת דיווחה שהחלוץ האנגלי, ששיחק רק 13 משחקים מאז הצטרף למגפייס ב-2005 תמורת 17 מיליון ליש"ט, עשוי לעזוב בקיץ. "הנאמנות של המועדון כלפיו בשנתיים האחרונות, כשהיה פצוע. למייקל יש שתי ברירות: "הוא יכול לספר לאוהדינו שהוא שמח להיות איתנו, או שאני אאסור עליו לעבור לארבע הקבוצות".

זעמו של שפרד התעורר בעקבות דיווח ב"טיימס", שהעלה אפשרות שאואן יעבור לצ'לסי, מנצ'סטר יונייטד, ליברפול או ארסנל, תמורת 10 מיליון ליש"ט. "כל הידיעות האלה לא מרשימות את אוהדינו, אחרי מה שעבר עליהם בשנים האחרונות. יש כאלה שרוצים להלחיץ את המצב, אבל המידע הזה לא הגיע מהמועדון".

מיכאל, כנס לדיר באלאק

מאמן צ'לסי ז'וזה מוריניו החליט לנפות את מיכאל באלאק וריקארדו קראבליו מסגל קבוצתו, במשחק גמר הגביע האנגלי מול מנצ'סטר יונייטד. הגרמני, שעבר ניתוח בקרסולו שב להתאמן. הפורטוגלי נפצע בברכו הימנית, ועדיין לא כשיר לחזור ולהתאמן.

למוריניו יש קצר בשבועות האחרונים עם הקשר הגרמני, והוא לא היסס לעקוץ את שני השחקנים. "הסיכוי שבאלאק ישחק בגמר הגביע הוא אפס אחוזים, ולקראבליו יש סיכוי של אחוז בלבד. מיכאל פצוע ואין דבר מיוחד במערכת היחסים שלי עם שחקנים פצועים. הם בכלל בטיפול המחלקה הרפואית, אני מתעסק רק עם אלה שמשחקים".

לפורטה הצהיר שהנרי בדרך לקאמפ נואו

ה"דיילי מיירור" פירסם היום (חמישי) שנשיא ברצלונה חואן לפורטה טען כי הוא סיכם עם ארסנל שחלוצה תיירי הנרי יעבור בקיץ לקאמפ נואו.

לפורטה, העושה ימיו בארה"ב אמר במהלך נאום באוניברסיטת סטנפורד: "אני קרוב להחתמתו של הנרי". גם רדיו קטאלוניה הכריז שכל התנאים בין הצדדים סוכמו, ונשאר לדון רק פרטים הקטנים. בינתיים החתימו באיצטדיון האמרויות את שוערה הפולני של לגיה וורשה לוקאס פאבינסקי, תמורת 3 מיליון ליש"ט.

* לידס יונייטד המתרסקת ירדה לליגה השלישית באנגליה, אבל יכולה אולי להתנחם בהצעתו של הבעלים לשעבר סיימון מוריס. הטייקון מתכנן להשתתף במכרז לרכישת הקבוצה, ומתכוון להשקיע בו 10 מיליון. בכוונתו גם לבנות אצטדיון חדש עם תפוסה של 50 אלף מקומות, ולהזרים 25 מיליון ליש"ט כדי לבנות את הקבוצה מחדש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully