וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שומרת על דממת אלחוט

רומן רוזנבלט

10.5.2007 / 11:04

רק המאמן רוני לוי נאות לדבר לקראת כפר סבא: "אנחנו לא רוצים להגיע לאינטרטוטו, אחרי עונה מתישה כזו". אולארה ייעדר, קטן וקולאוטי בספק

מכבי חיפה ערכה הבוקר (חמישי) אימון לקראת משחק החוץ מול הפועל כפר סבא (שבת, 17:00). שחקני הנבחרת האולימפית, שנעדרו בחמשת הימים האחרונים מפעילות הקבוצה, שבו להתאמן עם הירוקים. יניב קטן, שעדיין סובל מכאבים בשרירי הבטן, ערך אימון קל והוא בספק למשחק מול הקבוצה מהשרון. גם הבלם רפאל אולארה, שסובל מקרע חלקי בשריר, אמור להיעדר מסגל הקבוצה והוא יחזור לאימונים מלאים בשבוע הבא. השוער ניר דוידוביץ' סובל מכאבי גב בימים האחרונים, אבל הוא צפוי לפתוח בהרכב.

במהלך האימון פרש רוברטו קולאוטי, בשל מתיחה קלה בשריר. במידה שמחר הוא לא יתאמן, הוא לא ישחק ויצור בעיה למאמן רוני לוי בחוד הקבוצה. בחיפה שומרים על דממת אלחוט ורק המאמן לוי הסכים לדבר לקראת המפגש מול אלי אוחנה ושחקניו. "זה תמיד צובט בלב כשהקבוצה לא מצליחה בליגה ובגביע, ואנחנו לא רוצים להגיע לאינטרטוטו אחרי עונה מתישה שהיתה לנו", אמר מאמן האלופה היוצאת.

בתחילת השבוע נקנס קטן ב-20 אלף שקלים לאחר שלא לחץ את ידו של מחליפו תומר חמד במחזור הקודם, וירד הישר לחדר ההלבשה. "אלה דברים שנסגרים בתוך הקבוצה, ולא משתפים בזה את התקשורת", אמר לוי וסירב להתייחס לעניין מעבר לכך. ביום שישי תערוך הקבוצה את האימון המסכם, ואז יחליט רוני לוי לגבי ההרכב, בהתאם למצבת הפצועים.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ' (תום אלמדון); אייל משומר, אלון חרזי, דקל קינן, חיים מגרלשבילי (אדורם קייסי); חאבייר דירסאו, עבאס סואן, גוסטבו בוקולי, ליאור רפאלוב; שלומי ארבייטמן, אלן מסודי (יניב קטן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully