וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא עיר פצצות

10.5.2007 / 1:00

הג'ילארוסי הפגיזו וניצחו את אינטר 2:6 באולימפיקו במשחק הראשון של גמר הגביע האיטלקי. בשיקטאש זכתה בגביע הטורקי

אחרי שזהות האלופה כבר נקבעה ושתי הקבוצות תשחקנה בעונה הבאה בליגת האלופות, נפגשו הערב (רביעי) רומא ואינטר באולימפיקו למפגש גמר הגביע האיטלקי הראשון. אם מישהו ציפה למשחק צמוד, הרי שציפיותיו נכזבו מהר מאוד ובשוך 90 הדקות רומא רשמה ניצחון ענק, 2:6, שמבטיח לה כמעט בוודאות את הגביע. אינטר, שניצחה את רומא גם ב-2005 וגם ב-2006 במפעל הגביע, לא הצליחה להתמודד עם הרצון העז של הרומאים, ובגומלין ביום חמישי הבא (17 במאי) בסן סירו, היא צריכה לנצח 0:4, כדי לשמור על סיכוי בגביע. כן, בטח.

הפתיחה של הג'יאלורוסי היתה מהממת. כבר בדקה ה-1 האולימפיקו קפץ באוויר עם יתרון 0:1. כריסטיאן פאנוצ'י הזין את רודריגו טדיי באגף ימין, האחרון מצא את פרנצ'סקו טוטי שנעץ את הכדור ברשת של פרנצ'סקו טולדו. עברו רק חמש דקות וכבר טולדו הוציא את השני מהרשת, אחרי שכדור קרן מצא וולה של מקסס.

האלופה הגאה, עדיין בערפול חושים מהפיגור המוקדם, ספרה 10 דקות בלבד שלפני שסימונה פרוטה קבע ממרכז רחבת הנראזורי 0:3 מדהים, מכדור שמסר לו כריסטיאן קיבו. שחקניו של רוברטו מאנצ'יני התאוששו מעט בדקה ה-20, כשמסירה של דיאן סטאנקוביץ' מצאה את הרנן קרספו ברחבת המארחים. הארנטינאי עקף את דוני ומזווית קשה צימק ל-3:1.

השער המצמק רק הדליק את רומא, ובדקה ה-30 זה כבר היה 1:4 לחבר'ה של לוצי'אנו ספאלטי. פאנוצ'י שלח מימין כדור לפינה הקרובה של אינטר, פרוטה נגח, הכדור פגע בסטנקוביץ' והברזילאי מאנסיני היה שם כדי לכבוש את הרביעי של המארחת. אחרי חמישה שערים במחצית, הקהל באולימפיקו היה זקוק למנוחה, לא פחות מהשחקנים.

חשבתם שהקצב יואט במחצית השנייה? כדור קרן ששלח דויד פיזארו למרכז הרחבה של אינטר, פגש את ראשו של פאנוצ'י, וזה כבר 1:5 לרומא בדקה ה-54. דקותיים אחר כך היה זה קרספו שהשלים צמד, כשנגיחה שלו צימקה ל-5:2. בדקה ה-57 אלברו רקובה החליף את אדריאנו בהתקפת אינטר, אבל היתה זו רומא עם השני של פאנוצ'י שחתמה 2:6 ענק בדקה ה-90, וככל הנראה זכייה בגביע.

בשיקטאש זכתה בגביע הטורקי

גם בטורקיה נערך הערב (רביעי) הגמר הגביע, אלא ששם, בניגוד לאיטליה, היה זה משחק אחד, על כל הקופה. בשיקטאש זכתה בגביע אחרי שניצחה את ארסייספור 0:1 בתום 120 דקות. בובו כבש את שער הניצחון בדקה ה-102 והביא גביע מספר שבע למועדון ושני ברציפות.

בשבת נוצחה הקבוצה של ז'אן טיגאנה (1:0) על ידי יריבתה העירונית, פנרבחצ'ה, והפסידה כמעט באופן סופי את תואר האליפות. היום היא הצליחה לשמור על כבודה. ארסייספור, מירכתי הטבלה הטורקית הדהימה בשלבים הקודמים את גלאטסראיי וטרבזונספור, אך היום היא לא הצליחה לעשות סנסציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully