וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת הבייסבול הישראלית מעבירה הילוך

9.5.2007 / 18:17

הליגה תצא לדרך ב-24.6, ועד אז תיערך שורה של משחקים חגיגיים בכפר הבפטיסטים. ביום ראשון הקרוב - ירושלים מול תל אביב

היכונו לליגה המקצוענית בבייסבול. לאחר הרבה דיבורים הגיע זמן המעשים, והתאחדות הבייסבול הישראלית מזמינה אתכם לטעום מהמשחק ולהכירו, רגע לפני פתיחת הליגה, ב-24.6. מי שמעוניין לדעת קצת יותר יכול להגיע ביום ראשון הקרוב לכפר הבפטיסטים, למשחק בין תל אביב לירושלים שיתקיים שם ב-13.5 בשעה 19:30. זה יהיה המשחק השני בסדרה של שישה משחקים, שיסתיימו במשחק האליפות ב-14 ביוני.

תל אביב מול ירושלים את הכוכב הישראלי דן רותם, והקבוצות יתנו הזדמנות פז להכיר את ענף הספורט מארה"ב. במשחק ההכנה ינתנו הסברים ופרשנות גם למתחילים וגם למתקדמים. לצופים תהיה אפשרות לצפות ולהכיר תחום חדש של ספורט באוירה של חו"ל (אפילו אם הנקניקיות כשרות ותוצרת כחול ולבן).

ליגת הבייסבול הישראלית

מהי ליגת הבייסבול הישראלית? ביוזמה של אנשי עסקים אמריקאים נוסדה ליגה חדשה, המונה שש קבוצות: בית שמש בלו סוקס, מודיעין מיראקל, נתניה טייגרס, פתח תקווה פיונירס, רעננה אקספרס ותל אביב לייטנינג. הקבוצות מורכבות מעולים חדשים ושחקנים מרחבי העולם, מהרפובליקה הדומיניקנית דרך רוסיה ועד ישראל. מי שעקב אחרי סיקורי הסופטבול המתפרסמים כאן באתר, יכול לזהות את האינפילדר אלון ליישמן (בית שמש), המגיש נייט רוזנברג (מודיעין), התופס אופיר כץ (נתניה) והכוכב העולה, המגיש דניאל מדי וייצמן מרעננה.

הדראפט ובחירת השחקנים נערכו ב-29 באפריל, כשמודיעין, באקט של בחירת כבוד, בחרה כשחקן האחרון בדראפט את המגיש האגדי בן ה-71, סנדי קופאקס. במודיעין התייחסו ברצינות יחסית לאפשרות שיגיש, אבל במידה נדרשת של הומור: "עברו 41 שנים מאז הגיש, אבל אם ירצה לעלות לגבעה, לא נעצור בעדו", אמר ארט שמסקי, בעצמו שחקן עבר ב-MLB.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully