וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "השער שלי היה יותר יפה"

9.5.2007 / 18:12

על פרגון הוא לא שמע. מספר 10 לא התרשם משערו של מסי מול חטאפה, שדמה לשערו. מצלדר סיכם ל-4 שנים בברנבאו, קלדרון מחמיא לקאפלו

זה אמנם לקח לו כמה שבועות עקב האישפוז האחרון שלו בבית החולים, אבל דייגו ארמאנדו מראדונה מספר היום (רביעי) מה דעתו על השער המדהים של ליאו מסי במשחק הגביע הספרדי מול חטאפה, שער שזכה להשוואות רבות לשערו של דייגו מול נבחרת אנגליה ברבע גמר מונדיאל 86'.

"אלו שערכו השוואה בין השערים סובלים מנטייה להגזמות", אמר מראדונה לתחנת טלוויזיה בארגנטינה. "בתור התחלה, השער שלי היה הרבה יותר יפה. ובנוסף אני כבשתי נגד אחת מאריות הכדורגל העולמי, נבחרת אנגליה, בעוד שהוא כבש מול קבוצה כמו חטאפה".

למרות הדברים, הדגיש דייגו כי הוא מעריך מאוד את הכישרון הארגנטיני הצעיר של ברצלונה. "רבים מחשיבים היום את מסי לאחד הגדולים ביותר, אבל לדעתי זה קצת מקדים את המאוחר. צריך לעשות הרבה יותר בקריירה כדי להגיע לרמה הזו, והוא בהחלט מסוגל להגיע לשם".

ואם בבארסה עסקינן, אנדרס אינאסטה החמיא למאמנו פרנק רייקארד, על ידי עקיצה למאמן היריבה הגדולה ריאל מדריד. "פרנק רייקאד הוא המאמן הנכון בשבילנו" אמר השחקן, "הוא מהמאמנים המעטים שיודעים איך להתמודד עם קבוצה של כוכבים. אם קאפלו היה מאמן שלנו, היינו מתפרקים כבר לפני כמה חודשים".

מי שכבר קרוב להתפרק בברצלונה הוא הקשר לודוביץ' ג'ולי, שמתוסכל מאוד מהעונה שעברה עליו, ועל כך שכמעט ולא שיחק. על אף שהקבוצה מעוניינת להאריך את חוזהו, הצרפתי אמר היום: "אני מעוניין לשחק יותר, ואעזוב אם נשיא הקבוצה יאמר לי. הייתי רוצה לשחק בקבוצה ששווה בקנה המידה שלה לברצלונה, למשל יובנטוס".

מצלדר סיכם ל-4 שנים בברנבאו

ריאל מדריד סיכמה עם הגרמני כריסטוף מצלדר. מגנה של בורוסיה דורטמונד, בעל 31 הופעות במדי נבחרת גרמניה, יחתום בברנבאו לארבע שנים הבאות, וישתכר לפי ה"בילד" הגרמני, 4 מיליון יורו לעונה. בינתיים, נשיא המועדון רמון קלדרון מרוצה מאוד ממצב קבוצתו, שרחוקה 2 נקודות מהמוליכה ברצלונה.

קלדרון, בניגוד לאנדרס אינאסטה, בעיקר מרוצה מכך שהשאיר את המאמן פאביו קאפלו על הקווים, ולא נכנע ללחץ האוהדים, שדרשו את ראשו של האיטלקי. "כשחשבתי על קאפלו יחד עם המנהל הספורטיבי שלי פרדראג מיאטוביץ', זה נראה לנו כמו הצלחה, כי יש לו את כל מה שצריך ממאמן. היום נראה לנו שלא טעינו בהרבה", החמיא הבוס למאמנו ובעיקר לעצמו, על ההחלטה להנחית את קאפלו בברנבאו.

* סוכנו של קשר אספניול איבן דה לה פניה הודה כי ולנסיה מעוניינת בשחקן. "איבן מעוניין גם הוא", אמר הסוכן מנואל פרר לתקשורת הספרדית, "במיוחד אם העטלפים יבטיחו מקומם בליגת האלופות, אבל דבר לא יסגר לפני תום העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully