וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארי בונדס סופר מניין

9.5.2007 / 16:42

המפציץ מסן פרנסיסקו חבט את ההומר ה-745 שלו בהפסד למטס 4:1, ורחוק עשה מהאנק ארון. ניצחון שביעי לבקט ברד סוקס

סן פרנסיסקו - ניו יורק מטס 4:1

שלוש ריצות של המטס, שהושגו כבר באינינג הראשון, עזרו לטום גלאווין להשיג את הניצחון, אבל הסיפור של המשחק הוא שוב בארי בונדס, שמתקדם בצעדי ענק לשיאו של האנק ארון. באינינג הרביעי, בפיגור 4:0, ירה בונדס להומר ה-745 שלו בקריירה, וכעת חסרים לו עשרה כדי להשתוות ל-755 של ארון. גלאווין הגיש שבעה אינינגים וקטל חמישה חובטים, דאבל וטריפל לחוזה רייס האליל. שמירה לבילי וגנר, שבעה אינינגים והפסד למאט קיין.


סט. לואיס - קולורדו 1:4

טיילור בוכהולץ יצא אחרי שישה אינינגים ביתרון זעום לקולורדו, אבל באינינג השביעי היכו הקרדינלס את מחליפיו, רשמו ארבע ריצות והיקנו למחליף קלווין חימנז ניצחון. שמירה תשיעית העונה לג'ייסון איזרינגהאוזן.


פלורידה - לוס אנג'לס דודג'רס 5:6

מיגל קבררה חבט לסינגל את הריצה המנצחת באינינג התשיעי וניצח את המשחק. קבררה חבט קודם לכן גם להומר, ויחד איתו מיגל אוליבו. ניצחון להנרי אואנס, הפסד לג'ונתן ברוקסטון. אניבל סאנצ'ז, המגיש הצעיר של פלורידה, הושם ברשימת הפצועים.


אריזונה - פילדלפיה 2:3

מייכה אווינגס, הפרוספקט המבטיח של אריזונה, הגיש שבעה אינינגים, וביום המנוחה של מכונת השמירות חוזה ולוורדה זכה טוני פניה בשמירה הראשונה שלו. צ'ייז אטלי וגרג דובס עם הומרים לפילי, הריצות היחידות שלה במשחק. שבעה וארבעה לאדם איטון בהפסד.


מילווקי - וושינגטון 4:6

הללויה, ברוורס. הקבוצה הזו נראית חדה ומלוטשת, לא רק עם חוליית הפותחים אלא גם בעמדת הקלוזר. פרנסיסקו קורדרו שמר על הניצחון של דייב בוש עם ה-14 שלו העונה, כשעל הצלחת שוב מספק פרינס פילדר את הסחורה. השדאי הנסיך חבט להומר בן שלוש ריצות, שהפריד שוויון 1:1 באינינג השישי. גם ג'יי ג'יי הארדי וג'וני אסטראדה ממילווקי ופליפה לופז מוושינגטון חבטו להומרים. הפסד לג'ייסון סימונטאצ'י.


שיקגו קאבס - פיטסבורג 4:3

15 אינינגים ארך המשחק הזה, עד שהפייראטס ניצחו עם הקרבה של ג'ק ווילסון. ווילסון אחר, פרסטון, הישווה את התוצאה באינינג התשיעי על ריאן דמפסטר. שבעה וחמישה לאיאן סנל בפיטסבורג, ג'ונה בייליס עם הניצחון וסלומון טורס עם השמירה. שבירת שמירה לריאן דמפסטר, הפסד לניל קוטס.


אטלנטה - סן דייגו 2:3

הברייבס רשמו שתי ריצות באינינג השמיני, השניה שבהן ממחבטו של אנדרו ג'ונס. מייק גונזאלס עם הניצחון, רפאל סוריאנו, שנכנס היטב לתפקיד הקלוזר, עם השמירה. מייק קמרון וטרמל סלדג' עם הומרים לפאדרס.


סינסינטי - יוסטון 7:6

לאנס ברקמן וקרלוס לי חבטו להומרים ביוסטון וסייעו להשיג את הניצחון, אותו רשם באופן נדיר לאחרונה בראד לידג'. לידג' קצר אותו אחרי שליש אינינג של עבודה בלבד, כשדן ווילר שוב רושם שמירה לא חלקה. ברנדון פיליפס וקן גריפי ג'וניור עם הומרים לרדס. וואנדי רודריגז הגיש לא יפה 5.2 אינינגים, ועל כן חוזר שמו להיות וונדי (???)

AL: מי יעצור את בקט

טורונטו - בוסטון 9:2

קווין יוקיליס, מייק לואל, דסטין פדוריה וג'ייסון וריטק התחלקו בחגיגת הומרים בבוסטון, אבל גיבור המשחק הוא ג'וש בקט, בינתיים בעונת סיי יאנג. בקט הגיש שבעה אינינגים וחישמל חמישה חובטים, היה הראשון להגיע ל-0:7 העונה והוריד את ה-ERA שלו ל-2.51. ויקטור זמבראנו פתח בבלו ג'ייז וחטף בראש שמונה ריצות בשלושת האינינגים הראשונים. הומר לאלכס ריוס בטורונטו.


ניו יורק יאנקיז - טקסס 2:8

לראשונה מזה שבועיים חבט אלכס רודריגז להומראן ראשון אחרי שבועיים, והעלה את מאזנו ל-15 עונתיים. אנדי פטיט היה נפלא עם שבעה וארבעה, ודרק ג'יטר הוסיף שתי חבטות למאזנו, וכך בשקט, כדרכו, עומד על 35.4 אחוזים עונתיים. מייק ווד עם ארבעה אינינגים והפסד.


דטרויט - סיאטל 7:9

אם הזכרנו קודם מכונות שמירה, הרי שטוד ג'ונס בהחלט עונה להגדרה. ג'ונסי שמר בפעם ה-13 העונה, כשג'רמי בונדרמן קנה ניצחון בייסורים עם שישה, שבעה וחמש ריצות. הומר חמישי העונה לגארי שפילד, חמישי גם לריצ'י סקסון מסיאטל. הוראסיו רמירז עם ההפסד.


קנזס סיטי - אוקלנד 6:1

צ'אד גאודין צץ משום מקום העונה (או יותר נכון: מכל מיני בול-פנים זניחים), הגיש שמונה וטיגן שמונה כדי לנצח ולהוריד את ה-ERA העונתי שלו ל-2.40. חורחה דה לה רוסה עם ההפסד.


מינסוטה - שיקגו וייט סוקס 4:7

ג'סטין מורנו חובט כמו פסיכופט, ורשם שני הומרים, השני שבהם פצצה בת שלוש ריצות שניצחה את המשחק באינינג העשירי. חואן רינקון זכה בניצחון, לאחר שהטווינס חזרו מפיגור 4:1 באינינג השמיני. שני מגישים בסימן 7 - חאווייר ואסקז בשיקגו ובוף בונסר במינסוטה, שניהם עם שבעה אינינגים ושבע הכשות. הומר גם לג'ו קרידי משיקגו.


לוס אנג'לס איינג'לס - קליבלנד 5:1

קליף לי קצר ניצחון 50 העונה ועשה את זה בסטייל, עם תשעה אינינגים מלאים. הומר לויקטור מרטינז, הפסד לארווין סנטנה עם שבעה אינינגים ושישה חשמולים.


בולטימור - טמפה ביי 3:8

ניק מרקאקיס וג'יי גיבונס חבטו להומרים באוריולס, ג'רמי גאת'רי זכה בניצחון ראשון העונה. הפסד לג'יי סאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully