וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן שומרת מקום לשבצ'נקו

9.5.2007 / 16:56

סגן נשיא הרוסונרי גליאני: "החלטנו לשריין מקום של זר עבורו, לכמה חודשים". עכשיו, החלוץ האוקראיני הפצוע צריך להרים את הכפפה

מילאן הודיעה היום (רביעי) שהיא שומרת מקום של שחקן זר למקרה שאנדריי שבצ'נקו ירצה לעזוב את צ'לסי. האוקראיני, ששובו לחיק הרוסונרי מעסיק את התקשורת האיטלקית ביום בו עזב את המילאנלו, סובל מפציעה במפשעה ובעיקר בתקשורת לקויה עם מאמנו ז'וזה מוריניו, שאף שקל לסלקו מהקבוצה.

"ל'שבה' יש מקום מיוחד בלב מילאן והחלטנו לשריין מקום של זר עבורו, לכמה חודשים", אמר סגן נשיא המועדון אדריאנו גליאני והוסיף, "אנדריי ואשתו הוזמנו לאתונה כדי לצפות בגמר ליגת האלופות שלנו נגד ליברפול. נראה מה יהיה לגבי העתיד, נכון לעכשיו הוא שחקן צ'לסי".

חלוץ דינמו קייב לשעבר, ששיחק 7 שנים עבור מילאן וזכה עימה בליגת האלופות (2002/03), עזב בקיץ האחרון את איטליה משום רצונה של אשתו לשנות אווירה ולחיות באנגליה. בינתיים, העונה הנוכחית של שבצ'נקו כבר הגיעה כנראה לסיומה, כשבעקבות הפציעה יחמיץ את גמר הגביע האנגלי של צ'לסי נגד מנצ'סטר יונייטד, וככל הנראה גם את משחקה החשוב של נבחרת אוקראינה נגד צרפת בתחילת יוני.

* סוכנו של פבריציו מיקולי הודיע כי שחקנה האיטלקי של בנפיקה ליסבון צפוי לחזור בקיץ לשורות יובנטוס. החלוץ בן ה-27 הושאל לקבוצה מפורטוגל וחתום ביובה עד 2010. מיקולי עזב את הגברת הזקנה ב-2004, בעקבות מערכת יחסים עכורה שהיתה לו עם פאביו קאפלו.

* טורסטן פרינגס, קשרה של ורדר ברמן, האריך את חוזהו בשנתיים בקבוצה ושם בכך קץ לשמועות על מעבר ליובנטוס. פרינגס בן ה-30 מצטרף בכך למירוסלב קלוסה, שגם האריך את חוזה בקבוצה הגרמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully