וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אף שוטר לא מאבטח אותי, אני שקט ורגוע"

9.5.2007 / 10:20

יו"ר ההתאחדות אבי לוזון לא חושש מאיומי אוהדי בית"ר. כתובות נאצה רוססו במתחם האימונים של מכבי פתח תקוה, קיוסק סמוך הוצת

"אין עלי שום אבטחה, הכל שטויות. אתמול בערב חזרתי הביתה ולא היה שוטר אחד בסביבה של הבית שלי. נסעתי לעבודה כשאני מרגיש שקט ורגוע. איומים? לא מעוניין להגיב על זה בכלל". כך אמר הבוקר יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אבי לוזון, בעקבות קריאות אוהדי בית"ר נגדו, ובעקבות השמועות לפיהן הוא זכה לאיומים מצדם. הבוקר (רביעי) התגלו כתובות נאצה נגד לוזון במתחם האימונים של מכבי פתח תקוה, ובתקרית נוספת הוצת קיוסק מקומי המזוהה עם הקבוצה.

לוזון זכה ביומיים האחרונים להד תקשורתי נרחב לאחר שכינה את אוהדי בית"ר "עדר פילים בג'ונגל". לוזון מבקש להבהיר כי הוא לא התכוון לפגוע באוהדים: "בסך הכל אמרתי שכשהם רצו למגרש הם נראו כמו עדר פילים בג'ונגל. התכוונתי לכך שהם רצו ללא הבחנה, לא התכוונתי לפגוע. רוב אוהדי בית"ר התנהגו יפה במהלך העונה, אבל במקרה הזה הם התנהגו בצורה לא ראויה".

על השאלה מדוע אוהדי סכנין וקריית שמונה לא הוענשו כשפרצו למגרש בעקבות חגיגות העליה לליגת העל אמר לוזון: "לגבי סכנין, אני לא חושב שהם לא הוענשו. לגבי קרית שמונה, הכל היה באישור של מפקד הכח במגרש. כשאתה נוסע בכביש ושוטר עוצר אותך ומסמן לך לעבור באין כניסה, אתה עושה זאת גם אם זה מנוגד לכללים. יש מי שקובע ועל כך לא ניתן להיענש".

  • עוד באותו נושא:
  • אבי לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully