וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוזונים לא מצליחים לעצור את המחאה

8.5.2007 / 23:09

נציגי הנהלת מכבי פ"ת, זוארץ ואיציק לוזון, כמו גם מגמאדוב וגולן, נפגשו עם 50 אוהדים וביקשו להתנצל. למרות הכל, האוהדים לא מרוצים



הנהלת מכבי פתח תקוה נפגשה הערב (שלישי) עם אוהדי הקבוצה במטרה להרגיע את הרוחות, לאור המחאה של האוהדים נגד המאמן גיא לוזון. הפגישה, שהתקיימה בחדר ההלבשה של המועדון, התקיימה ללא נוכחות אנשי התקשורת שהגיעו למקום, בטענה שמדובר בפגישה דיסקרטית. מי שכן נכח היו חברי הנהלה משה זוארץ ואיציק לוזון, שחקני הקבוצה מוראד מגמאדוב ועומר גולן, וכ-50 אוהדים.

מהפגישה הזאת, מסתבר, האוהדים לא יצאו מרוצים. לטענתם, זוארץ ולוזון לא ענו על שאלות רבות ולא סיפקו מידע חדש, והאוהדים כעסו על כך שגיא לוזון אמור להמשיך. מגמאדוב וגולן רק הקשיבו לדברים שאמרו האוהדים. בסיום טענו הצדדים כי הכל התנהל באווירה טובה בסך הכל.

לוזון וזוארץ אמרו בתחילת הפגישה לאוהדים: "במקום לעודד, אתם תוקפים, מקללים ומוחאים נגד הקבוצה והמאמן". האוהדים ביקשו לברר את מעמדו של לוזון, והשניים הבהירו שהם "רוצים שימשיך בעונה הבאה". האוהדים השיבו ש"אם הוא יישאר שיטת המשחק לא תשתנה, והקהל לא ימהר להגיע למגרשים". על השאלה מדוע הקבוצה נכשלה בבחירת השחקנים הזרים היו לראשי ההנהלה מספר תירוצים לא משכנעים במיוחד.

האוהדים היו מוטרדים מהעובדה שהמגן קובי גנון, שנחשב לסמל במועדון, עדיין לא חתם על חוזה לעונה הבאה. "אנחנו רוצים שהוא יהיה כאן ומקווים שזה מה שיקרה", השיב זוארץ. בהמשך הערב, זוארץ ולוזון התנצלו בשם עמוס לוזון, שהתבטא בתקשורת נגד אוהדי הקבוצה בעקבות מחאתם.

ובכל זאת, שתי נקודות חיוביות יצאו מהפגישה ב"אורווה": לוזון וזוארץ הבטיחו שהמועדון ישקיע יותר בשחקני נוער, ושהאוהדים יקבלו תקציב מיוחד לרכישת אביזרי עידוד לקראת הדרבי, שיתקיים במחזור הקרוב.

"אנחנו עדיין מחכים לתשובות, אחרת אין על מה לדבר", הבהירו האוהדים בסיום המפגש. "לא נרפה עד אז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully