וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד יחוקקו חוק נגד גזענות ואלימות בספורט

8.5.2007 / 20:03

בית הנבחרים יאשר חוק שכולל עונשים שינועו מקנסות, דרך הורדת נקודות, ועד הורדת ליגה וסגירת מתקנים. גוטי: "אנחנו חייבים לזכות באליפות"

בית הנבחרים הספרדי יאשר ביום חמישי חוק נגד געזנות, אלימות, חוסר סבלנות ושנאת זרים בספורט. העונשים הקבועים בחוק, שייכנס לתוקפו בעונה הבאה, ייכללו קנסות שינועו בין 18 ל-90 אלף יורו, הורדת נקודות, ואפילו הורדת ליגה במקרים קיצוניים, כמו גם סגירת אצטדיונים.

האירוע שהניע את המהלך אירע בעונה שעברה באצטדיון של סראגוסה, כשהקהל המקומי נהם לעברו של חלוץ ברצלונה סמואל אטו, וזה הגיב בירידה מהמגרש, תוך כדי סינון "אני לא משחק יותר". בסופו של דבר מאמנו פרנק רייקארד שכנע אותו להישאר. האירועים בדרבי של העיר סביליה ברבע גמר גביע המלך רק הדגישו את הנחיצות של מענה חוקתי לאלימות הגואה בענף, בספרד ובאירופה כולה (וגם במזרח התיכון).

חדשות נוספות:

* יום אחרי שהוביל את ריאל מדריד ל-2:3 ענק בברנבאו על סביליה, ניסה גיבור המשחק, גוטי, לחזור לקרקע, משהו שהוא נוטה לעשות על מסלול הגולף. "זה מרגיע אותי ועוזר לי לחשוב", גילה הקשר. "אנחנו צריכים להיות רגועים כי אנחנו צריכים לנצח את כל חמשת המשחקים הנותרים, ולקוות שזה ילחיץ את ברצלונה. אנחנו חייבים לזכות באליפות".

* אייאקס מתעניינת בקשר בארסה טיאגו מוטה, שלא קיבל הרבה דקות העונה בגלל יכולת ירודה, פציעות, ובעיות אישיות. "זה טוב שקבוצות אחרות מתעניינות בי", אמר הברזילאי שגדל בנוער הקטלוני, ומחזיק בדרכון איטלקי. "אחכה לסוף העונה ואקבל החלטה בשיקול דעת". למוטה חוזה לעונה נוספת במועדון.

* חאבייר סביולה, שבא בטענות בתקשורת כלפי ברצלונה על כך שלא הגישה לו הצעה לעונה הבאה, גילה כי בימים האחרונים הגיעה הצעה. "אשווה אותה להצעות שקיבלתי מקבוצות אחרות, ואקבל החלטה", אמר הארגנטינאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully