וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מתחילים ליהנות מהחיים

רומן רוזנבלט

8.5.2007 / 15:25

לאחר ההעפלה למקום השלישי, הקבוצה של עטר ערכה אימון מלא חיוכים, על אף אימוני הכושר הקשים. יאמר לא יצטרך למכור את סנץ

מכבי נתניה חזרה היום (שלישי) בצהריים להתאמן לאחר יום חופש שקיבלו אמש שחקני הקבוצה. באופן צפוי, בעקבות הניצחון על בני יהודה שהקפיץ את הקבוצה למקום השלישי, האימון התנהל במצב רוח מרומם, וזאת למרות שהשחקנים עברו אימון כושר לא קל.

מהאימון חסרו שחקן נבחרת הנוער דלה ימפולסקי ושחקני הצעירה איתי שכטר ואמיר טגה. עוזר המאמן החדש, צדוק מלכה, ערך את אימון הבכורה.

איברהים עבדל ראזק הצטרף היום לאימוני הקבוצה. על אף שראזק הושאל במהלך העונה להפועל רעננה, הוא חזר לנתניה כיוון שלא התאקלם בקבוצה מהלאומית.

מחר תקיים הקבוצה אימון בשעות הצהריים המוקדמות, כשעטר בונה על פיניש גדול לקראת שלושת המשחקים האחרונים בליגה. כחלק מהאווירה הטובה בקבוצה, השחקנים יערכו מחר ארוחה חגיגית במסעדת ספגטים.

בשורות טובות ליאמר?

הערב הפסידה קבוצת סנץ הסלובקית בגמר הגביע המקומי בתוצאה 4:0 לקבוצה מליגת המשנה, מה שאומר שבמידה שמכבי נתניה תעפיל למפעל אירופי, דניאל יאמר לא צריך למהר ולמכור את קבוצתו הסלובקית, לפחות בתקופה הקרובה, שכן נמנע מצב שבו שתי קבוצותיו יהיו במפעלים אירופיים.

יאמר עצמו התייחס הערב לעניין והודה שכאב ראש גדול נמנע ממנו: "אני לא מאוכזב בכלל ואפילו חש הקלה, כי עכשיו אני לא צריך להתלבט אם למכור את סנץ. הקבוצה עשתה את המקסימום ולכן אני לא מאוכזב. מדובר בקבוצה צעירה שהגיעה לפלייאוף העליון, ולגמר הגביע למרות שנמכרו מספר שחקנים לאנגליה ולקבוצות אחרות. עכשיו אני מקווה שמכבי נתניה תיקח את הנקודות כדי לעלות לגביע אופ"א".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully