וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת הקניות של פרגי

8.5.2007 / 17:37

האלוף הטרי רוצה לעונה הבאה את ברבאטוב, בייל והארגריבס. אלרדייס קרוב לחתימה בניוקאסל במקום רודר, אריקסון בדרך לדינמו קייב

חגיגות האליפות של הראשונה של מנצ'סטר יונייטד מזה ארבע שנים עוד לא תמו, ואלכס פרגוסון כבר מסמן לעצמו מטרות רכש לעונה הבאה. המנג'ר הסקוטי מאוד רוצה לראות באולד טראפורד את קשר באיירן מינכן אואן הארגריבס, מגן סאות'המפטון גארת' בייל וחלוץ טוטנהאם דימיטאר ברבאטוב, אך הוא מודע לקשיים שעלולים לצוץ בדרך להחתמתם. "מנצ'סטר יונייטד תמיד היתה אטרקציה לכוכבים של קבוצות אחרות, יש לנו 76,000 אוהדים בכל משחק ואנחנו ידועים בכל רחבי העולם, אבל לא מדובר רק בעניין של אטרקטיביות" סיפר פרגי. "התחרות האמיתית מגיעה כשמועדון כמו צ'לסי מניח הצעה של 27 מיליון יורו על שחקן כמו מיקאל אסיין, כך שהם יכולים להציע יותר מאיתנו על כל שחקן ושחקן".

* רוד קייסר, מאמנה ההולנדי של קבוצת הנוער של צ'לסי, פוטר מתפקידו לאחר שז'וזה מוריניו התלונן לבעלים רומן אברמוביץ' על הכמות הנמוכה של שחקני נוער שמגיעים לקבוצה הבוגרת של המועדון.

* ה"טיימס" מדווח כי סם אלרדייס, שהתפטר מוקדם יותר השבוע מבולטון, ימונה כבר בימים הקרובים למאמנה של ניוקאסל, במקומו של גלן רודר שסיים את תפקידו בקבוצה שלשום.

* רמי גארד, עוזר מאמן ליון, מועמד להתמנות לתפקיד המנהל הטכני בארסנל. בינתיים גיבשה גם האלופה הצרפתית רשימת קניות לאיוש החוד שלה בעונה הבאה, כששמותיהם של קרלוס טבז מווסטהאם, אלברטו ג'ילארדיניו ממילאן ורוי מקאי מבאיירן מינכן הוזכרו כמועמדים.

אריקסון אוהב כסף

האם סוון גוראן אריקסון חוזר לקווים לאחר שפרש מנבחרת אנגליה? התקשורת באוקראינה מפרסמת כי אריקסון מועמד לאלופה דינמו קייב, וכי המו"מ בין אריקסון לקבוצה נמצא בשלביו הסופיים. אריקסון צפוי להתמנות למאמן הקבוצה בעונה הבאה כבר בשבוע הבא.

על פי אותן ידיעות, מי שתיווך בעסקה הוא "סוכן העל" פיני זהבי. "אריקסון חתם על חוזה עם הבעלים של דינמו קייב, איגור סורקיס לפני כ-10 ימים ויהפוך למאמן הרשמי ב-14 במאי", אמר גורם המקורב למועדון.

אחת הסיבות להגעתו הצפויה לקייב היא העובדה כי אריקסון לא זכה לאחרונה להצעות טובות מהליגות הבכירות באירופה, ואילו באוקראינה, מלבד השכר המצוין ( 2 מיליון ליש"ט לעונה על פי הפרסומים), ייהנה אריקסון מהעובדה כי דינמו קייב תופיע גם בעונה הבאה בליגת האלופות, מה שיאפשר לו להתמודד בזירה העיקרית של הכדוגל האירופי.

נציגו של אריקסון, אטול סטיל, אמר: "אכן התקיימו מגעים עם דינמו קייב, אך הם טרם הובילו לסיכום כלשהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully