וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"או שאני משקר, או שמישהו אחר משקר"

לי בוץ

8.5.2007 / 18:48

אלימלך עמד להתנצל בפני הנהלת הפועל, הראל הכחיש: "גורמים רוצים לזרוע אי סדר בקבוצה”. שביט: "רצו שאצהיר שאני מעריך את ההנהלה"

מי שחשב שהסכסוך בין שביט אלימלך להנהלת הפועל ת"א הגיע לסיומו, התבדה היום (שלישי). אחר הצהריים אלימלך עשה את דרכו למתחם האימונים בוולפסון במטרה להתנצל בפני הנהלת הקבוצה בתקווה לשוב לסגל לקראת משחק חצי גמר הגביע, אך מאוחר יותר הנהלת הפועל ת"א הגיבה בזעם על הפרסומים בתקשורת בנושא.

אחר הצהריים עוד שוחח אלימלך בטלפון עם מוני הראל, בדיוק כשזה הגיע למתחם וולפסון. בעקבות זאת חברי הדירקטוריון ערכו ישיבת הנהלה שדנה בנושא, והחל משא ומתן פלאפוני בין חברי ההנהלה לבין עורך דינו של אלימלך, יוסי שפרלינג. במהלך האימון אף עזב ניר לוין מספר פעמים את משטח האימונים ונכנס לישיבת ההנהלה. בסביבתו של אלימלך ציפו שהעניין ייסגר כבר הערב לכאן או לכאן, אך המשא ומתן על נוסח ההתנצלות פוצץ.

מוני הראל מסר הצהרה: "לאור הפרסומים באמצעי התקשורת, ברצוני להבהיר שהפרסומים הללו במקרה הטוב אינם מדויקים ובמקרה הרע מגמתיים. לא התקבל שום מכתב התנצלות משביט אלימלך או כל התנצלות אחרת. כל מחול השדים שצץ סביב הקבוצה באימון האחרון לפני חצי גמר הגביע מהווה ניסיון פגיעה ישיר בהכנות למשחק, ומופעל על ידי גורמים אינטרסנטיים, שמטרתם היחידה היא לזרוע אי סדר במועדון".

אלימלך עצמו הגיב להצהרה של הראל ב"חדשות הספורט": "אני לא יודע למה מוני אמר את זה, אבל אני יודע שפרלינג דיבר במשך שעות ארוכות עם מוני, אז או שאני משקר או שמישהו אחר משקר.

"ניסחתי כבר מכתב. דיברתי עם מוני, והייתי בדרכי לאימון. במכתב לא הוצאתי את עצמי נקי, אבל גם לא הוצאתי אותם נקי. הייתה סוג של התנצלות, אבל אני גם צריך לשמור על הכבוד שלי ואני לא יכול להתנצל על דברים שלא נאמרו.

"הוא רצה שאני אצהיר שאני מעריך את ההנהלה, וחבל שמעורבים פה ענייני אגו. צר לי שהשיקולים להחלטה אינם אך ורק לטובת הפועל ת"א".

האימון, בסופו של דבר, התנהל בלעדיו. מאמן הקבוצה, ניר לוין, טען כי אינו יודע דבר על העניין: "אנחנו מתכוננים למשחק מול אשדוד עם הסגל הקיים, לא ידוע לי על חזרתו של שביט לקבוצה".

כזכור, בין אלימלך להנהלת הפועל ת"א התגלע קרע, שהגיע לשיאו ביום ראשון שעבר. השוער ביקר את ההנהלה, שבתגובה הראתה לו את הדרך החוצה. את מקומו של אלימלך תפס ניל אברבנל הצעיר, שעמד בשער במשחק הגביע מול בני סכנין (0:3 להפועל ת"א) ובהפסד הליגה להכח (2:1).

מאז הושעה אלימלך נשמעו קולות רבים הקוראים להחזרתו, כשגם שחקנים בקבוצה ניסו לגשר. ההנהלה עשויה לקבל את התנצלותו של שביט, גם בשל יכולתו החלשה של אברבנל בהפסד להכח עמידר. בקבוצה, שמגלה יכולת גרועה בליגה לאחרונה, יודעים שהגביע הוא המטרה העיקרית שנותרה העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully