וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנוער בעקבות האולימפית

8.5.2007 / 18:50

ישראל פתחה את טורניר חצי גמר אליפות אירופה עם 0:6 גדול על סלובקיה החלשה. ההתאחדות הוציאה צו מניעה, צוקול לא ישחק בגביע

הנבחרת האולימפית של גיא לוי כבר עשתה היסטוריה מוקדם יותר העונה כשהעפילה לאליפות אירופה לנבחרות צעירות, וכעת מנסה גם נבחרת הנוער ללכת בעקבותיה. חניכיו של זאב זלצר אירחו אחר הצהריים (שלישי) באיצטדיון בנס ציונה את נבחרתה המקבילה של סלובקיה, במסגרת טורניר חצי גמר אליפות אירופה עד גיל 19. הבשורה היא, כמו תמיד, שיש לנו עתיד ורוד.

הילדים בכחול לבן התעללו ביריבה החלשה, ושמרו על הקילר אינסטינקט הרבה אחרי שהמשחק כבר היה גמור, עם שליטה מוחלטת על המגרש.

ישראל תתמודד בהמשך הטורניר גם מול נבחרות צרפת ופולין על הזכות להעפיל לאליפות אירופה. על מנת לחזק את הנבחרת בטורניר החשוב הזעיק זלצר לסגל הנבחרת את טוטו תמוז, שכבר נכלל בסגל הנבחרת הבוגרת, אך זמין מבחינת הגיל גם לנבחרת הנוער.

"לא ציפינו לניצחון כל כך גדול, כי זו נבחרת שהעפילה לחצי הגמר", אמר זלצר. "הניצחון הזה קצת מפחיד אותי, כדי שלא ניכנס לאופוריה בשני המשחקים הבאים שלנו".

"הגיעו שני אוטובוסים לראות אותי", אמר נאתכו, הצ'רקסי הראשון עם סרט הקפטן של הנבחרת. "אצלנו בנבחרת כולם משפחה אחת, לא משנה מאיזו עדה אתה ואיפה נולדת".

כתבתנו לי בוץ מוסיפה כי עוד לפני המשחק התחוללה דרמה קטנה, כשנציגים של מ.ס אשדוד הגיעו לאיצטדיון ומנעה משחקנה רחמים צוקול להשתתף במשחק, בטענה שלקבוצה יש מחר משחק חשוב בחצי גמר הגביע. אורי שילה, מנכ"ל ההתאחדות, הגיב למקרה: "קבוצת מ.ס. אשדוד החליטה על דעת עצמה להחזיר את השחקן לשורותיה. הוא שחקן נבחרת ישראל, ומחובתו להיות קודם כל בנבחרת". אשדוד הועמדה לדין משמעתי, והוצא צו מניעה לשיתוף השחקן בחצי גמר הגביע.

* במשחק המקביל במוקדות גברה צרפת 1:3 על פולין, היריבה הבאה של הנבחרת.

מהלך המשחק

כבר בדקה הרביעית פרץ מאור בוזגלו לתוך הרחבה של הסלובקים והוכשל על ידי השוער האורח. בוזגלו בעצמו בעט את הפנדל פנימה, והעלה את הנבחרת ל-0:1 מבטיח. בדקה ה-17 העביר חן עזריאל כדור חלש מצד ימין, אך השוער הסלובקי לא הצליח לקלוט את הכדור, ותמוז עט על הריבאונד ודחק את הכדור לרשת, כדי להעלות את ישראל ל-0:2. בדקה ה-50 שלח ביברס נאתכו כדור עומק גאוני לחן עזריאל, שחלף על פני השוער וגילגל מקרוב פנימה - 0:3 לישראל. הרביעי הגיע בדקה ה-59, אחרי שהשוער האורח רוזניק יצא לא טוב להגבהה, ואיפשר לטוטו לנגוח כדור, שהלך לראשו של נאתכו, שנגח מול השער החשוף את ה-0:4. שתי דקות מאוחר יותר טוטו יכול היה לכבוש עוד אחד, אבל הסלאלום המצוין שלו הסתיים בהחלקה במצב של אחד על אחד מול השוער המחליף. ההגנה המצחיקה של הסלובקים נתנה עוד מתנה לישראלים הנחושים, כשדוד ביטון, שנכנס במחליף, נגח פנימה מ-4 מטרים קרן - 0:5 לנבחרת. אבל לביטון זה לא הספיק, ובדקה ה-91 הוא חלף בסלאלום יפהפה על פני המגנים המצחיקים שמולו, וכבש את השישי.

הרכב הנבחרת: גל מסיקה, עמירן שקלים, עודד אלקיים, אושרי ראש, ניסו קפילוטו, ביברס נאתכו, רן אבוקרט, בירם כיאל, מאור בוזגלו (אבי ריקן, 61), חן עזריאל, טוטו תמוז (דוד ביטון, 82).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully