וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר בונים על התקדימים

אסף שקד

8.5.2007 / 14:34

נציגי הקבוצה יטענו בדיון בבית הדין כי במקרים דומים בסכנין וקרית שמונה לא נענשו הקבוצות. עידו גולן, שנפצע קשה באירועי טדי, התעורר

וידאו: שרון נסים, ערוץ 10

בית"ר ירושלים תעמוד היום (שלישי) בשעה 17:00 לדין משמעתי על התפרצות אוהדיה בסיום המשחק מול הפועל פתח תקוה. ההערכה היא כי הקבוצה תיענש בעונש רדיוס במשחק הקרוב מול הפועל תל אביב, ובבית"ר הכינו הבוקר את סעיפי ההגנה שיגישו בדיון. בין היתר תציין הקבוצה את התפרצות אוהדי בני סכנין במשחק גביע המדינה מול מכבי תל אביב, ואת התפרצות אוהדי סכנין וקרית שמונה במשחק העלייה של קבוצותיהן, בהם נכנסו אוהדי הקבוצות אל כר הדשא כמה דקות לפני הסיום. גורם בבית"ר הסביר היום: "שמענו את הטענות של אבי לוזון שהירידה לכר הדשא היא עבירה פלילית, ובהתאם לכך נדרוש הסברים גם על הירידה לדשא של אוהדי סכנין וקרית שמונה".

אוהדי מכבי תל אביב שמתכננים הפגנה מול משרדי ההתאחדות באותה שעה, יקבלו "תמיכה" במאבקם נגד ההתאחדות מצהובים אחרים, אוהדי בית"ר ירושלים. האוהדים של בית"ר יבואו למחות לפני פסיקת בית הדין. ההתאחדות לכדורגל המליצה לבית הדין על עונש רדיוס כבר במשחק הקרוב מול הפועל ת"א, והיו"ר, אבי לוזון, אף אמר כי הם חדרו למגרש "כעדר פילים", מה שעוד עורר את זעם האוהדים.

היום בסיום האימון הגיעו שמעון גרשון, מיכאל זנדברג, גל אלברמן, דוד אמסלם, איציק קורנפיין, יואב זיו, ויוסי מזרחי לבית החולים הדסה עין כרם וביקרו את האוהד הפצוע שחר לזר. בין היתר אמר יואב זיו ללזר: "אנחנו נחכה לך עד שתצא מפה בשביל לחגוג איתך את האליפות". דוד אמסלם: "האליפות הזאת תהיה מוקדשת לך ולכל הפצועים, אני מאוד מקווה שלחגיגות אתה תגיע ותרגיש הרבה יותר טוב". מצבו של הפצוע השני, עידו גולן, השתפר והוא חזר להכרה מלאה, אך הוריו של גולן הבהירו לשחקנים שלא יבקרו את בנם, מחשש שההתרגשות תזיק למצבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully