וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימון: "כנראה שלא מגיע לנו לזכות באליפות"

8.5.2007 / 21:13

אחרי שהפועל ראשל"צ איבדה יתרון של 8 שערים והפסידה למכבי 32:30 בגמר הפלייאוף, מימון יודע שהמצב קשה. מאור: "אנחנו הכי טובים בארץ"

איזה סדרה מספק לנו גמר הפלייאוף בכדוריד. מכבי ראשל"צ השיגה היום (שלישי) יתרון משמעותי בסדרה, אחרי שניצחה 30:32 בחוץ את הפועל ראשל"צ, ועשויה לגנוב את האליפות ביום שישי הקרוב.

הצהובים הוכיחו היום אופי גדול של אלופים, אחרי שכבר פיגרו 21:13 בפתיחת המחצית השנייה, אבל סיימו את המשחק בריצה גדולה ועלו ליתרון 1:2 בסדרה.

האדומים, שהיו דומיננטיים לכל אורך העונה, שוב מרגישים איך האליפות חומקת להם מבין הידיים. בדקות האחרונות שחקניו של קובי מימון שיחקו באפתיות מוזרה, עם הגנה קטסטרופלית, ונאלצו להתחיל לחפש תירוצים.

גלעד מאור, מנגד, הוכיח שוב שהוא בנה קבוצה לא רק עם חוזק מנטלי, אלא גם עם חוכמה טקטית והרבה מהירות, ועם עשרה שערים במתפרצות.

אולי זה העונש שמגיע להפועל על הביזיון בפתיחת המשחק. עשרות אוהדים, גם כאלה שרכשו כרטיסים ואף בעלי מינויים, נותרו מחוץ לאולם, ורבים וטובים לא יכלו לראות את המשחק על אף ששילמו. רבים ניסו להתפלח, ובאופן טבעי התפתחה מהומה מביכה גם עם כוחות המשטרה. אם זו ההנהלה שאחראית על הביזיון - אולי לא צריך להתפלא שככה נראית הקבוצה.

מהלך המשחק

מכבי פתחה את המשחק בצורה מפוזרת, מטלון וישועה החטיאו ממצבים נוחים, וגיל יעקב חגג על מכבי והעלה את האדומים ל-3:7. השופטים התחילו להרחיק שחקנים על ימין ועל שמאל, אבל דבדה ובלכר הפציצו לזכות הפועל ועלו ליתרון 5:11. סטראט שמר על הצהובים בתמונה בכמה עצירות נפלאות, ולמרות שמכבי צימקה ל-11:14 - הפועל ירדה למחצית ביתרון 6 (12:18), ועוד יצאו מקופחים.

המחצית השנייה נפתחה בתנופה גדולה של הפועל, שעלתה ליתרון שמונה שערים (12:20), אבל הגנה אגרסיבית צימקה עבורם את התוצאה ל-23:24. הצהובים הצליחו להגיב שלוש פעמים ברציפות על שערים עם מתפרצות של רוזנטל, והשוויון נמשך.

בסיום מכבי הצליחה לנצל הגנה לא קשוחה של האדומים, והענישה את שחקניו של מימון על כל שגיאה. רק שלוש דקות לסיום מכבי עלתה ליתרון ראשון, 30:31, ומשם היא לא שמטה אותו.

"לא הולך להיות למכבי ראשון קל במשחק הבא"

מאמן הפועל, קובי מימון, אמר בסיום: "כנראה שלא מגיע לנו לקחת אליפות, אם הפסדנו את המשחק הזה ככה".

גלעד מאור, כהרגלו, הרחיב מעט יותר: "אנחנו הקבוצה הכי טובה במדינת ישראל בשלוש השנים האחרונות. אבל הסדרה הזו לא נגמרה, והפועל ראשון קבוצה גדולה. השחקנים שלי עלו למגרש בחצי הראשון מפוחדים, ואני מאוד כועס עליהם. עשינו מהפך של 7 הפרש על הפועל ראשון, וזה לא אס"א, עם כל הכבוד. המשחק הזה ייכנס לספר לא פחות מגמר הגביע. כל הכבוד לכל השחקנים על החצי השני, שמילאו את כל ההוראות. הפועל הוכיחו שהם ביתיים, אני קורא ל-2,000 צופים להגיע למשחק".

טל בלכר לא האמין שזה קורה לו: "אנחנו יורים לעצמנו ברגליים. המשחק היה בידיים שלנו, ובמחצית התחננו בחדר ההלבשה אחד מהשני לא להוריד את הרגל מהגז. אנחנו כל הזמן מדברים על זה, ואני לא מבין מה קורה, אנחנו מנסים לבזבז את השעון. הירידה שלנו להגנה הייתה קטסטרופלית. לא הולך להיות למכבי ראשון קל במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully