וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחמת הערוצים מגיעה עד דרום אמריקה

8.5.2007 / 10:50

ערוץ הספורט ישדר את משחקי הקופה אמריקה בערוץ חמש פלוס לייב, הערוצים החדשים של צ'רלטון בהוט ישדרו את גביע הליברטדורס

המלחמה המתמשכת על ליבם של חובבי הספורט מגיעה לכדורגל הדרום אמריקאי, עם רשימה מכובדת של שידורים ישירים שמגיעים אלינו בקרוב מהיבשת חולת הכדורגל. אבל אין מה למהר לחגוג, כי כנהוג בימינו, על תענוגות מסוג זה צריך לשלם.

ערוץ הספורט הודיע כי ישדר את כל משחקי הקופה אמריקה (המקבילה הדרום אמריקאית לאליפות אירופה), החל מטקס הפתיחה שיתקיים ב-26 ביוני עד למשחק הגמר ב-15 ביולי, כשכל המשחקים יועברו בערוץ ספורט חמש פלוס לייב בלבד, למעט משחק הפתיחה, חצאי הגמר ומשחק הגמר שישודרו בספורט חמש הרגיל. את השלבים המתקדמים של הטורניר ילווה אולפן מיוחד של ערוץ הספורט. בערוץ מסרו לשאלתנו מדוע לא ישודרו כל המשחקים בערוץ הספורט או ב-5+, כי זכויות השידור נרכשו במיוחד עבור חמש פלוס לייב.

מנגד מתכוונת חברת צ'רלטון להתחיל בשידורים ישירים מגביע הליברטדורס (המקבילה הדרום אמריקאית לליגת האלופות האירופית), שידורים שיחלו כבר מחר (רביעי), עם שידור המשחקים בין קולו קולו הצ'יליאנית לאמריקה המכסיקנית, והמפגש הכל ארגנטינאי בין בוקה ג'וניורס לולז סארספילד. בנוסף ישיקו הערוצים החדשים של צ'רלטון תכנית חדשה בשם "מסביב לכדור", המסכמת את אירועי הכדורגל מסביב לעולם, ומגזין איגרוף חדש בשם "מועדון קרב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully