וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפאלו מול אוטאווה בגמר המזרח

7.5.2007 / 15:40

הסייברס ניצחו במדיסון סקוור גארדן את הריינג'רס 4:5 ונעלו את הסדרה עם ניצחון 2:4. הלילה: המשחק השישי בין דטרויט לסן חוזה

ניו יורק ריינג'רס - בפאלו 5:4 (הסייברס ניצחו 2:4 בסדרה)

זה היה משחק מטורף, כיאה למשחק פלייאוף שיכול לקבוע לכל צד את המשך הדרך. ארבעה שערים של בפאלו בשליש השני ניתבו את מסלולם של הסייברס אל גמר המזרח, בו יתמודדו עם אוטאווה, ואת זה של הריינג'רס לכיוון מגרשי הגולף.

"כיף להיות שוב בגמר המזרח, אנחנו שייכים לשם", אמר השוער ריאן מילר, שיחד עם הסייברס כמעט ניצח במשחק 7 בגמר המזרח בקרוליינה בשנה שעברה. מילר רשם 32 עצירות, כולל 11 בשליש האחרון. מנגד הצליחה בפאלו לנקב את רשתו של הנריק לונדקוויסט, שאחרי סדרה הרואית נכנע ללא תנאי ורשם רק 24 עצירות ב-29 נסיונות.

מייקל נילאנדר כבש לניו יורק את השער הבודד בשליש הראשון, ואז החלה הדרמה. אחרי שלוש דקות בשליש השני זה כבר היה 1:2 לבפאלו, משערים של דמיטרי קאלינין וג'ייסון פומינוויל. פול מארה השווה בפאוור פליי, אבל יוכן הכט וכריס דרורי, בפאוור פליי, העלו ל-2:4. יארומיר יאגר צימק בפאוור פליי בתחילת השליש השלישי, הכט הבקיע בדחיקה חמש דקות לסיום ונילאנדר הצליח רק לצמק, בלי למנוע את הדחת קבוצתו - 5:4 בסיום.

"הייתה לנו את כל האנרגיה הדרושה", אמר דרורי, "כשאתה מגיע עם כאלה אנרגיות, המשחקים האלה נבנים מעצמם". אז בפאלו, אוטאווה ואנהיים כבר בפנים, והלילה (4:30) נדע האם דטרויט מצטרפת אליהן, או שסן חוזה, המפגרת 3:2 בסדרה, תנצח בביתה ותכפה משחק שביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully