וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר גביע: שער 3 יהיה אדום

לי בוץ

7.5.2007 / 10:55

לאור הביקוש לכרטיסים בקרב אוהדי הפועל ת"א למשחקי חצי הגמר, אשדוד הודיעה כי היא מוותרת על שער 3. אבוקסיס צפוי לפתוח

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (שני) כי גם שער 3 באיצטדיון ר"ג יאוכלס על ידי אוהדי הפועל ת"א במשחקי חצי גמר הגביע שייערכו ביום רביעי הקרוב.

לפי התוכנית המקורית, הכרטיסים לשער 3 ביציע המערבי היו אמורים להימכר לאוהדי אשדוד, אבל מההנהלה האשדודית נמסר כי אין להם צורך בכרטיסים נוספים, והוחלט כי לאור הביקוש בקרב האדומים - אוהדי הפועל ת"א (שבאופן אירוני יהוו את האחוז הגדול ביותר של אוהדים במשחקי חצי הגמר) יאכלסו גם את שער 3.

המכירה לשערים 17-18, שם אמורים היו לשבת חלק מאוהדי מהפועל, כבר החלה, אך שני אוהדים של הקבוצה החליטו לסבסד עבור אלו שרכשו כרטיסים לשערים אלו, כרטיסים לשער 3, כשהפער עומד על כ-30 שקלים לכרטיס. שערים 17-18 ככל הנראה לא יפתחו כלל.

אבוקסיס חוזר לדשא

הפועל תל אביב פתחה הבוקר בהכנות למשחק חצי גמר הגביע מול מ.ס. אשדוד באיצטדיון הלאומי ברמת גן. שי אבוטבול, שערך אתמול אימון מלא לראשונה מזה כשבוע, עבר צילום בקרסולו הפגוע, אותו נקע בתבוסה 0:4 למכבי הרצליה בשבוע שעבר. הצילום של הקשר יצא תקין, אך רק מחר לאחר האימון המסכם ניתן יהיה לדעת אם הוא יהיה כשיר למשחק ביום רביעי.

לעומתו, הקפטן יוסי אבוקסיס אמור לחזור להרכב הראשון לאחר שהתאמן בימים האחרונים באופן מלא. מי שאמור לרדת לספסל כתוצאה מהחזרה של הקפטן הוא הברזילאי, וולינגטון דה אוליברייה, שקיבל אשראי בהרכב בשני המשחקים האחרונים.

דני בונדר, שאיבד לאחרונה את מקומו בהרכב לטובת עאמר מנצור לא ייכלל בסגל המשחק, לאחר שספג מול הרצליה את הכרטיס הצהוב התשיעי שלו העונה וירצה את עונש ההרחקה מול אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully