וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתנו משחק פשוט מושלם"

7.5.2007 / 12:39

פאביו קאפלו הילל את הרוח הקבוצתית של ריאל מדריד אחרי הניצחון על סביליה. גיבור הניצחון, גוטי: "ברנבאו חוזר להיות בית דומיננטי"

במדריד מתחילים להאמין שמשימת האליפות הופכת אפשרית. אחרי הניצחון הגדול של ריאל על סביליה (2:3), מאמן הקבוצה, פאביו קאפלו, הילל את הרוח הקבוצתית של חניכיו.

"השחקנים נתנו משחק פשוט מושלם", אמר קאפלו, שהושמץ לאורך כל העונה אבל כרגע הוא במרחק שתי נקודות מהמקום הראשון, "סביליה היא קבוצה גדולה, חזקה מאוד ופיזית, עם יכולות טכניות גבוהות, וקשה מאוד לנצח אותם. אבל אנחנו שיחקנו מצוין, עם הרבה תשוקה ורוח קבוצתית, וזה היה הכי חשוב. כבר הרבה זמן אני טוען שיש שיפור גדול במוטיבציה שלנו, והיום ראינו את זה".

הכוכב של ריאל היה גוטי, שכניסתו הפיחה חיים במשחק וסיים עם שלושה בישולים. "בשלושת המשחקים האחרונים גוטי היווה עבורנו את השינוי כשהוא נכנס במחצית השנייה", החמיא קאפלו לקשר המצוין, אך טען כי "השינוי החשוב היה להעביר את סיסיניו לאגף השמאלי, כי שם הם לא הצליחו להתמודד איתו".

גוטי עצמו אמר כי "הברנבאו חוזר להיות בית דומיננטי עבורנו, והקהל עזר לנו מאוד. קאפלו אמר לנו במחצית שזה המשחק שיכול להביא לנו את האליפות, ואני שמח שאחרי נתתי את הדקות הכי טובות שלי העונה. עכשיו אנחנו אורבים לברצלונה, ויודעים שאנחנו קרובים אליהם".

ראמוס: "ההחמצות גמרו אותנו"

מאמן סביליה, חואנדה ראמוס, החמיא למדרידאים, אבל בעיקר זוכר את ההחמצה של דניאל אלבס מול שער ריק, במצב של 1:1. "היו לנו כמה הזדמנויות לנצח את המשחק, אבל לא השכלנו לנצל אותן", אמר ראמוס, "אנחנו שלטנו במשחק, אבל לא היינו מאוזנים בהגנה, וריאל ידעה לנצל את זה באופן מצוין".

ראמוס גם ידע להחמיא ל"משחק החכם של גוטי", שידע להגיע מאחור ו"למצוא את החור בהגנה שלנו", אבל טוען כי לא איבד תקווה לזכות בתואר. "נותרו 15 נקודות בקופה, ואנחנו נמשיך להילחם בכל הכוח", הוסיף המאמן, שביקש שלא להתייחס לשופש שהרחיק שניים משחקניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully