וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדאבל האישי של פרגוסון

7.5.2007 / 12:06

אלכס עם מנצ'סטר, והנכד בליגת הילדים, הביאו אליפויות לארון. מנג'ר היונייטד: "הלב שלי רעד". דייויד בקהאם הזדרז ללקק לבוס שזרק אותו

המנג'ר הניצחי של מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון, סיפר אחרי ההכתרה של השדים האדומים לאלופי הפרמיירליג בעקבות התיקו 1:1 בין ארסנל לצ'לסי כי ניסה להשאיר את עצמו עסוק במהלך המשחק. פרגי שהה במשחק כדורגל של נכדו, ואמר: "הנכד שלי זכה באליפות בליגה שלו, ואנחנו זכינו בשלנו. החזקתי אצבעות ב-15 הדקות האחרונות כשצפיתי במשחק, הלב שלי רעד".

"זה היה מאמץ גדול של צ'לסי, חייבים לכבד אותם על זה", אמר פרגוסון. כשנשאל אם זו האליפות המתוקה ביותר אמר: "כולן היו טובות, אבל אולי בגלל שצ'לסי היו כל כך דומיננטיים בשנתיים האחרונות הפכו את האליפות הזאת למיוחדת. המפתח היה פתיחת העונה הטובה שלנו. זה נתן לנו מומנטום, ולא איבדנו אותו".

בקהאם מתחנף

כדורגלן הטפלון דייויד בקהאם שמשחק היום בריאל אחרי שנזרק ממנצ'סטר על ידי פרגוסון ב-2003, חרק שיניים והעתיר שבחים על ראש המנג'ר: "אני אף פעם לא מופתע ממה שהוא מסוגל לעשות כי אני יודע איזה אדם ואיזה מאמן הוא. הוא תמיד מוכיח לכל מי שמספיד אותו שהם טועים, והנה הוא עשה זאת שוב".


בקס גם מפרשן את הפסיכולוגיה של הבוס לשעבר: "הוא יודע איזה מאמנים טובים הם ז'וז'ה מוריניו מצ'לסי, ארסן ונגר מארסנל ורפא בניטז מליברפול והוא מכבד אותם, אבל לא תמצא הרבה מנג'רים יותר גדולים או מצליחים ממנו. כאוהד יונייטד, אני מאוד שמח בשבילו ובשביל השחקנים".

ורק בין חמאם נגד

אבל לא כולם מרוצים מהשדים האדומים, מתברר. באסיה יש מי שממש נעלב מהטור המתוכנן של היונייטד ביבשת, שנופל בדיוק על גביע אסיה. האלופה הבריטית אמורה לשחק במלזיה ב-27 ביולי, יומיים בלבד לפני גמר גביע אסיה שייערך בג'קארטה.

נשיא קונפדרציית הכדורגל המקומית, מוחמד בין חמאם בפי ידידיו, משתולל: "אין להם סולידריות כלפי ארגוני הכדורגל שלנו. זה חוסר כבוד, שיבטלו את הטור מייד". מנצ'סטר אמורה לשחק גם ביפן, דרום קוראיה וסין במהלך הפגרה לקראת העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully