וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגיגה העצובה של בית"ר

6.5.2007 / 22:39

בית"ר ירושלים ניצחה 0:2 את הפועל פ"ת משערים של יצחקי (11) וברוכיאן (89). אלפי אוהדים פרצו למגרש, עשרות פצועים פונו לבית חולים

לפעמים נראה כאילו שחקני בית"ר ירושלים עושים הכל על מנת למנוע מאוהדיהם רגעים נדירים של נחת. היום (ראשון) הגיעה לטדי האחרונה בטבלה, הפועל פ"ת, ומשחק החגיגה הסתיים בצורה טרגית. אלפי אוהדים פרצו למגרש, ועשרות פצועים פונו לבית החולים.

והיה גם כדורגל. שחקניו של מזרחי שאפו לחגוג על חשבון היריבה המפורקת, אבל בית"ר ניצחה בקושי 0:2 משערים של ברק יצחקי בדקה ה-11 ואבירם ברוכיאן בדקה ה-89.

אתמול בבית"ר עוד קיוו לחגוג היום את תואר האליפות, אבל הניצחון של מכבי ת"א דחה את ההכתרה הרשמית בלפחות שבוע. המשחק מול פ"ת הוכיח שגם כאשר יושלם התואר באופן רשמי, לאוהדים אין הרבה סיבות לחגוג. פ"ת החלשה הייתה קרובה להפתיע את האלופה, ורק בגלל יכולת חלשה של חלוציה כשלה בניסיון לכבוש.

למרות רשימת החלוצים הארוכה על הספסל של מזרחי, בית"ר שוב לא הצליחה לשטוף את הדשא. השער המצוין של ברוכיאן בדקה ה-89 אומנם המתיק את המשחק האפור, אבל המאמן יוסי מזרחי לא ישכח הרבה זמן את השלטים בטדי עם הכיתוב "אליפות בלי מאמן", והשחקנים - אלה שאוטוטו יוכתרו כאלופי המדינה - ינסו להדחיק מראשם את שריקות בוז ששמעו לאורך דקות ארוכות.

למרות הכל, בסיום פרצו אלפי אוהדים למגרש, והחלו לחגוג על הדשא. החגיגות הפכו למסוכנות עקב אי יכולתה של המשטרה לעצור את ההמונים שפרצו לדשא. ניידות של מגן דוד אדום פינו מספר אוהדים לבית חולים, כשעל פי דיווחים ראשוניים, לפחות שלושה נפצעו קשה. חבל שזה צריך לקרות.

מהלך המשחק

דקה 11 - גול! חור בהגנה מצא את זנדברג במצב קורץ. הקשר לא התפתה לבעוט, מסר יפה ליצחקי, והאחרון נעץ את הכדור ברשת. 0:1 קליל לבית"ר.

דקה 14 - הרחקה רעה של ההגנה הגיעה לזנדברג, שבעט טיל שנעצר רק בקורה. יצחקי בעט את הריבאונד פנימה, אבל הקוון הניף (בצדק) את הדגל ופסל את השער.

דקה 19 - מירוסביץ' הגביה קרן, שוונקי נגח חזק, למשקוף.

דקה 25 - עידן סרור בעט חזק כדור חופשי מ-25 מטרים, שרק שיפשף את המשקוף של קורנפיין.

דקה 27 - זנדברג הוליך מתפרצת מהירה, מצא את שוונקי, אבל הברזילאי בעט מעל לשער ממצב קורץ.

דקה 28 - שוונקי שוב במצב נוח, אבל הפעם הבעיטה שלו מתוך הרחבה נהדפה על ידי כהן. שוונקי הגביה את הכדור שוב למרכז הרחבה, זנדברג הוריד עם הראש ויצחקי עם מספרת יפה פיספס בסנטימרים את הקורה.

דקה 37 - פריצה יפה של אלברמן הסתיימה בהגבהה לרחבה, יצחקי שוב בעט מספרת, ששוב לא הלכה למסגרת.

דקה 43 - אבו חצירא מצא את מקאסי ברחבה, יואב זיו דחף את החלוץ, אבל אשר כהן לא שרק לפנדל.

דקה 51 - קרן קצרה של פ"ת הגיעה ללוזון, שבעט טיל מ-17 מטר, קורנפיין הדף מצוין. הקהל הצהוב החל לשרוק בוז לשחקנים וקראו לעבר מזרחי "מאמן פחדן".

דקה 66 - סרור העביר כדור רוחב מתוך הרחבה שפגע בידו של בנאדו, השופט שוב לא שרק לפנדל.

דקה 73 - סימה הפיל בבירור ברחבה את בן שושן, והפעם השופט קיפח את בית"ר כשלא שרק לפנדל.

דקה 76 - זנדברג הגביה מהאגף, ויצחקי בעט החוצה מהאוויר מחמישה מטרים.

דקה 77 - ברוכיאן מצא את בן שושן ברחבה, אבל רפי כהן יצא מצוין והשתלט על הכדור.

דקה 79 - זנדברג החליט לעשות את זה לבד, ובעט חזק מ-20 מטר. רפי כהן הדף, וגם את הריבאונד נגח זנדברג, אבל החוצה.

דקה 89 - גול! ברוכיאן קיבל כדור בקצה הרחבה, ובעט טיל עם החלק החיצוני של הנעל לחיבורי הקורות הרחוקים. שער נפלא שמחפה מעט על השיעמום, 0:2 לבית"ר.

הרכבי הקבוצות:

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, אריק בנאדו, שמעון גרשון, יואב זיו, דוד אמסלם, דרק בואטנג, גל אלברמן, מילובאן מירוסביץ' (אבירם ברוכיאן, 73), מיכאל זנדברג (טוטו רושל, 90), קלבר שוונקי (עמית בן שושן, 60), ברק יצחקי.

הפועל פ"ת: רפי כהן; עמרי קנדה, זאב חיימוביץ', מעוז סמייה, אברימה סילה; רמי עאמר, שגיב כהן (מוטי קקון, 69), עידן סרור, יניב לוזון; סעיד מקאסי (תום מנשרוב, 75), שמעון אבו-חצירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully