וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה כבר מתכוננת לאירופה

רומן רוזנבלט

6.5.2007 / 19:30

ההעפלה למקום השלישי מכריחה את יאמר לחשוב על ההשתתפות האפשרית בגביע אופ"א. צדוק מלכה מונה לעוזר המאמן

מכבי נתניה יכולה לחייך. אחרי הניצחון המרשים על בני יהודה והעלייה למקום השלישי, חניכיו של עטר חזרו היום (ראשון) להתאמן במזג אוויר שרבי ובמצב רוח נינוח מאוד.

שחקני ההרכב הראשון ערכו אימון קל ולאחר מכן התפנו חלקם לטיפולים, בעוד שאר שחקני הסגל ערכו אימון מלא. אבישי ז'אנו ומוסא סאנוגו, המתאוששים מפציעות, ערכו אימוני ריצה.

אובודו סאמד אוקוצ'ה ספג אמש את הצהוב התשיעי שלו ויחמיץ את המשחק מול הכח רמת גן בעוד שבועיים. צדוק מלכה מונה כעוזר מאמן הקבוצה עד סיום העונה ולעונה הבאה.

לא מעט אוהדים שפשפו אמש את עיניהם כשהביטו על טבלת ליגת העל וראו את הקבוצה במקום שבו לא הייתה מאז ימיה הגדולים, כשחלק ממאמני מחלקת הנוער הנוכחיים שיחקו בקבוצה הבוגרת. במידה שהקבוצה תישאר עד סיום העונה במקום השלישי, הדבר צפוי להשפיע במספר מישורים.

ראשית, הדבר יזרז את מכירת סנץ הסלובקית מידיו של יאמר, שכן לפי חוקי פיפ"א הוא לא יכול להחזיק בשתי קבוצות שמופיעות באירופה. כמו כן ישפיע הדבר על מחנה האימונים של הקבוצה, מועד חזרת הקבוצה לאימונים וכפועל יוצא מכך על אורך החופשה של השחקנים.

כמו כן, במידה שתעפיל הקבוצה לגביע אופ"א, צפוי העניין להשפיע על אופי החיזוק של הקבוצה על מנת להתאים אותה להופעה במפעל האירופי. בנתניה ימתינו להתבהרות התמונה המלאה לגבי מיקום הקבוצה, לפני שיכנסו להילוך גבוה מבחינת החתמת שחקני חיזוק לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully